eilen baarissa nähtyä! Tasokkaat miehet pitävät naisista jotka......
Kävin eilen pitkästä aikaa baarissa ja huomasin, että eräs nainen keräsi aivan mielettömästi miehiä ympärilleen häärimään. Nainen ei ollut isorintainen, vaan itseasiassa hyvin pienirintainen. Naisella ei ollut paljastavaa vaatetta päällä. Kireät farkut ja toppi, joka oli kyllä aika naisellinen. Kengät oli matalat korot. Hän ei ollut kovin pitkä, sellainen perus pituinen (165?). Naisella oli tumma suora tukka, ei mitään pidennys härpäkkeitä vaan perus suomalainen tukka, vähän yli olkapäiden. Ei pidennysripsiä, ei tekokynsiä.... hyvin luonnollisen näköinen kaunis nainen. Aika ruskea oli, mutta näytti ihan auringon ruskettamalta (tuskin oli purkista ainakaan). Nainen oli hoikka, mutta kiinteä (esim käsissä näkyi hieman lihasta). vaikka hänellä oli pienet rinnat (a-b) niin pylly oli pyöreä ja muodokas.
Oli mukavaa nähdä, että baarin piiritetyin tyttö oli luonnollinen, kaunis, hoikka ja sellainen iloisen oloinen nainen. Häntä liehitelleet miehet olivat baarin ehdottomasti pahaimman näköisiä miehiä. Siistejä ja aika kohteliaita.
Toki siellä sai muutkin naiset huomiota, mutta ei missään nimessä siinä määrin. Eräs, kaunis nainen hänkin, sai myös osansa huomiosta avonaisella kaula-aukolla josta pursusi järjettömän isot rinnat :) mutta hänet huomasi valitettavasti "ei niin tasokkaat miehet", sellaiset rekkakuskin näköiset ja turkkilaiset. Ei siis ainakaan miehet minun makuuni :)
Tälläainen positiivinen huomio tuli tehtyä tosiaan :) Että teille silikooneja harmitseville voisin tähän lopuksi sanoa, että kannattaa miettiiä minkälaisten miesten huomion te haluatte?
Kommentit (45)
mistä ap voi tietää onko mies tasokas ja fiksu vai ei? Ei se ulkomuoto kaikkea kerro. Kuinkahan monta narsistia kätkeytyy siistin ulkokuoren sisälle? Ettei vain ap itsekin tuomitse ihmisiä ulkonäön perusteella? Kun taas rähjäisen näköienn mies voi olla sulaa kultaa sisätlä. Ennakkoluuloja ennakkoluuloja ja taitaapi ap itsekin olla a-kuppinen...
että ulkonäköhän siinä aika paljon vaikutti kun mietin kuka on tasokas mies ja myös käytös, eli lähestymis tapa (kähmiminen vastaan normaali jutustelu) , niistä vedin johtopäätökseni siitä kuka on tasokas mies ja kuka ei.
Ja voihan se tosiaan olla, että joku muu tykkää aivan erilaisista miehistä kuin minä, vaikkapa epäsiisteistä tai isomahaisista. Mutta tämä oli siis minun silmin tehty analyysi.Eikä minulla ole A kuppi. Eikä B kuppi. Mutta sillä nyt ei ollutkaan merkistystä mikä kuppi minulla on, oli siltikin positiivista huomata, että luonnollisuus on valttia tässä teennäisessä maailmassa kuitenkin!
ap
Ja että rähjäinen on aina.....rähjäinen sekä ulkoisesti että sisäisesti. No, arvaan minälainen pinnallinen mies sulle kelpaa =)
Minä itse sovin aika hyvin ap:n kuvaukseen baarin suosituimmasta, mutta minä olen ollut kaikkea muuta kuin suosittu. Jotenkin jopa pelätty, sellainen jota miehet uskaltaa lähestyä vasta örvellyspromilleissa. Sen sijaan suosiossa on ollut esim. biletysvuosieni kaveri, joka oli tavallaan "helpomman" näköinen, semmoinen vahvasti meikattu ja vähän halvasti pukeutuva isotissinen blondi. Näin, vaikka hän oli ylipainoinen eikä kasvoiltaankaan mikään kaunotar.
Minä olen aina jotenkin muodostanut baareiluvuosieni perusteella kuvan että baareista ei seuraa kannata hakea tällaisen asiallisella ja vakavalla tavalla sievän ihmisen, siellä jyrää se että näyttää siltä että tuolta naiselta todennäköisesti saa helposti.
https://www.google.fi/search?q=lina+posada&hl=fi&prmd=imvnso&source=lnm…
Baarissa oli ihan tuon näköinen nainen ja miehet kävelivät pitkin seiniä (kirjaimellisesti kävelivät päin pöytiä jne). Aivoissa ei liikkunut enää sen jälkeen mikään ja muilla naisilla oli ikävää, koska kaikki muut ignoorattiin aika täydellisesti.
lainkaan se, että ap tuollainen kuvailemasi nainen olisi kiinnostava miehistä ison osan mielestä. Mutta jotenkin tuo tilanne kuulostaa tosi oudolta - siis baarissa oli yksi nainen, jonka perään tosi moni mies oli ja jota tosi moni kävi iskemässä illan aikana. Voin hyvin uskoa, että se nainen saattoi olla puoleensavetävän näköinen, mutta itse en kyllä saa luotua mielessäni kovin positiivista tai tasokasta kuvaa miehestä, joka yrittää iskeä samaa naista kuin kaikki muutkin.
Ja kokonaan toinen kysymys on sitten se, mitä yleensä tarkoittaa se, että on näkyvästi suosittu miesten keskuudessa. Suurin osa ihmisistä ei aina yritäkään lähestyä sitä, joka on omasta mielestä parhaimman näköinen, vaan suurin osa yrittää lähestyä sellaista, jonka kokee helposti lähestyttäväksi ja ennenkaikkea: johon uskovat heillä olevan mahdollisuuksia. Siksi eniten huomiota varmasti saa joku periaatteessa aika tavallisen, mutta kuitenkin mukavan ja iloisen oloinen tyyppi, joka on nätti, mutta ei liian erikoinen.
Jos olemus viittaa johonkin alakulttuuriin, on tietenkin todennäköisempää, että samanhenkiset ihmiset osaavat lähestyä, ja ehkä muut hakevat seuraa sitten muista. Ja eri ihmisille se "tasokas" tai kiinnostava mies tarkoittaa eri asiaa - jonkun mielestä riittää, kun on sellainen tavallinen, mukava, kohtelias ja siististi pukeutunut, joku muu haluaisi lisäksi, että oltaisiin maailmankatsomuksellisestikin samalla aaltopituudella.
mistä ap voi tietää onko mies tasokas ja fiksu vai ei? Ei se ulkomuoto kaikkea kerro. Kuinkahan monta narsistia kätkeytyy siistin ulkokuoren sisälle? Ettei vain ap itsekin tuomitse ihmisiä ulkonäön perusteella? Kun taas rähjäisen näköienn mies voi olla sulaa kultaa sisätlä. Ennakkoluuloja ennakkoluuloja ja taitaapi ap itsekin olla a-kuppinen...
että ulkonäköhän siinä aika paljon vaikutti kun mietin kuka on tasokas mies ja myös käytös, eli lähestymis tapa (kähmiminen vastaan normaali jutustelu) , niistä vedin johtopäätökseni siitä kuka on tasokas mies ja kuka ei.
Ja voihan se tosiaan olla, että joku muu tykkää aivan erilaisista miehistä kuin minä, vaikkapa epäsiisteistä tai isomahaisista. Mutta tämä oli siis minun silmin tehty analyysi.Eikä minulla ole A kuppi. Eikä B kuppi. Mutta sillä nyt ei ollutkaan merkistystä mikä kuppi minulla on, oli siltikin positiivista huomata, että luonnollisuus on valttia tässä teennäisessä maailmassa kuitenkin!
ap
Ja että rähjäinen on aina.....rähjäinen sekä ulkoisesti että sisäisesti. No, arvaan minälainen pinnallinen mies sulle kelpaa =)
jos joku nimittäin on rähjäinen (eli epäsiisti) niin se kertoo niin paljon muustakin kuin ulkonäöstä. En minä halua ainakaan olla epäsiistin ihmisen kanssa. Siis likaisen. Aika harva varmaan haluaa? Narsistinen voi kyllä taatusti vaikuttaa todella viehättävältä ihmiseltä, mutta en minä nyt missään baarissa katselemalla sentään pysty mitään psykoanalyysejä vetämään :) että tämä nyt oli tällanen mutu-tuntuma vain. Ei pidä ottaa niin vakavasti
ap
että ulkonäköhän siinä aika paljon vaikutti kun mietin kuka on tasokas mies ja myös käytös, eli lähestymis tapa (kähmiminen vastaan normaali jutustelu) , niistä vedin johtopäätökseni siitä kuka on tasokas mies ja kuka ei.Ja voihan se tosiaan olla, että joku muu tykkää aivan erilaisista miehistä kuin minä, vaikkapa epäsiisteistä tai isomahaisista. Mutta tämä oli siis minun silmin tehty analyysi.
Eikä minulla ole A kuppi. Eikä B kuppi. Mutta sillä nyt ei ollutkaan merkistystä mikä kuppi minulla on, oli siltikin positiivista huomata, että luonnollisuus on valttia tässä teennäisessä maailmassa kuitenkin
ap
jos joku nimittäin on rähjäinen (eli epäsiisti) niin se kertoo niin
paljon muustakin kuin ulkonäöstä. En minä halua ainakaan olla epäsiistin ihmisen kanssa. Siis likaisen. Aika harva varmaan haluaa? Narsistinen voi kyllä taatusti vaikuttaa todella viehättävältä ihmiseltä, mutta en minä nyt missään baarissa katselemalla sentään pysty mitään psykoanalyysejä vetämään :) että tämä nyt oli tällanen mutu-tuntuma vain. Ei pidä ottaa niin vakavastiap
Eli tarkoitit ULKOISESTI fiksun jatasokkaan oloinen, sehän on taas iiiihan eri asia kuin fiksu ja tasokas. Mut on täällä ennenkin vedetty mutkat suoriksi tällä palstalla ja päätelty ulkonäön perusteella luonteen :)
että ulkonäköhän siinä aika paljon vaikutti kun mietin kuka on tasokas mies ja myös käytös, eli lähestymis tapa (kähmiminen vastaan normaali jutustelu) , niistä vedin johtopäätökseni siitä kuka on tasokas mies ja kuka ei.Ja voihan se tosiaan olla, että joku muu tykkää aivan erilaisista miehistä kuin minä, vaikkapa epäsiisteistä tai isomahaisista. Mutta tämä oli siis minun silmin tehty analyysi.
Eikä minulla ole A kuppi. Eikä B kuppi. Mutta sillä nyt ei ollutkaan merkistystä mikä kuppi minulla on, oli siltikin positiivista huomata, että luonnollisuus on valttia tässä teennäisessä maailmassa kuitenkin
ap
jos joku nimittäin on rähjäinen (eli epäsiisti) niin se kertoo niin
paljon muustakin kuin ulkonäöstä. En minä halua ainakaan olla epäsiistin ihmisen kanssa. Siis likaisen. Aika harva varmaan haluaa? Narsistinen voi kyllä taatusti vaikuttaa todella viehättävältä ihmiseltä, mutta en minä nyt missään baarissa katselemalla sentään pysty mitään psykoanalyysejä vetämään :) että tämä nyt oli tällanen mutu-tuntuma vain. Ei pidä ottaa niin vakavastiap
Eli tarkoitit ULKOISESTI fiksun jatasokkaan oloinen, sehän on taas iiiihan eri asia kuin fiksu ja tasokas. Mut on täällä ennenkin vedetty mutkat suoriksi tällä palstalla ja päätelty ulkonäön perusteella luonteen :)
eli ei sellaiset jotka käy suoraan puristeleen vaan juttelevat ja katselevat asiallisesti. Kyllähän sekin jotain jo sisäisistä asioista kertoo...
Vaikka se nyt on ihan sama mitä minä tänne enää kirjoitan kun olet nyt päättänyt vesittää tämän jutun vaikka väkisin ;)
ap
Ikävä kyllä.
ainakin rehevä jos näin sanoisi.
Miehet kuolasi ja kuhisi perässä ja miehet oli laadukkaita.
Minä olin kaunis ja hoikka ja timmi ja jäin mennen ja tullen aina kakkoseksi :)
tuolla tasokkaalla ja tasottomalla yrittää sanoa. Ei hän todella väitä että tunnistaa oikeasti hyvän miehen absoluuttisella varmuudella pelkästä pillua metsästävästä baarikärpäsestä, saati että erottaisi oikean hyvän miehen sellaista näyttelevästä narsistista.
Mutta kyllä minustakin noin keskimäärin ja karkeasti ottaen tasokkaan ja tasottomat voi erottaa toisistaan. Toisten luona käy hyvin pukeutuneita, siistejä miehiä jotka keskustelevat sivistyneesti ja käyttäytyvät kohteliaasti. Toisten luona taas härskejä puhuvia tosiäijiä, todella humalaisia ja muita ällökkeitä.
vai mistä tiedät että miehet puhuivat asiallisia..? Ihan yhtä hyvin saattoivat vaikka käydä kysymässä hintaa!
minkälainen on ns. tasokas mies?
Mun käsitykseni mukaan niillä on parempaakin puuhaa kuin baareissa ramppaaminen...
Se mainitaan vasta toisessa kappaleessa, kun taas hänen tissinsä kuvaillaan ensimmäiusessä kappaleessa kahteen kertaan :D
Mutta kiva havainto silti.
minkälainen on ns. tasokas mies? Mun käsitykseni mukaan niillä on parempaakin puuhaa kuin baareissa ramppaaminen...
Ja ihan on laadukas mies.
Mistä te olette miehenne löytäneet vai oletteko tyytyneet sitten niihin ei-laadukkaisiin jos kerta laadukkaita ei teidän mielestä baarissa näe.
Kannattaa miettiä, missä baarissa kulkee. Minä tunnen todella monta laadukasta miestä, jotka kulki nuorena baareissa. Räkälöistä heitä ei ehkä löydä.
Jos ihminen on lihava tai laiha, rintava tai lauta niin oleellista on se miten kupliva ja lämmin on.
Jos ihmistä on helppo lähestyä niin sen näkee ihmisestä.
On miehen helppo lähestyä naista joka on omalla tasollaan, liian kaunista ei tavis mies lähesty hän katsoo sieltä naisen joka ei katso häntä nenän vartta pitkin.
Tuo nainen saattaa olla mukava oikeasti, eikä sillä ole merkitystä millaiset rinnat on. Kyllä rintavakin nainen saa ihan saman määrä huomiota jos luonne näkyy samanlailla. Ei siinä ole mitään tuota kummempaa.
Jälkilauseena vaan että se pyllyosaston näyttäminen laudalle on samaa halpuutta kuin rintava näyttää puskureitaan. Sama asia. Miksi se hyvää pyllyään lähti farkuillaan esittelemään..
on eri asia kuin se, että yrittää sanoittaa uusiksi asiaa missä itse ei ole ollut näkemässä tai kokemassa. Tuo on vesittämistä!
tuolla tasokkaalla ja tasottomalla yrittää sanoa. Ei hän todella väitä että tunnistaa oikeasti hyvän miehen absoluuttisella varmuudella pelkästä pillua metsästävästä baarikärpäsestä, saati että erottaisi oikean hyvän miehen sellaista näyttelevästä narsistista.
Mutta kyllä minustakin noin keskimäärin ja karkeasti ottaen tasokkaan ja tasottomat voi erottaa toisistaan. Toisten luona käy hyvin pukeutuneita, siistejä miehiä jotka keskustelevat sivistyneesti ja käyttäytyvät kohteliaasti. Toisten luona taas härskejä puhuvia tosiäijiä, todella humalaisia ja muita ällökkeitä.
joilla on äo isompi kuin kastemadolla. Ne joilla tämä ei näytä menevän jakeluun, ei varmaan mene moni muukaan asia jakeluun...
Jos ihminen on lihava tai laiha, rintava tai lauta niin oleellista on se miten kupliva ja lämmin on.
Että ulkonäköä tärkeämpää suosittuudelle on juuri tuollainen avoin, lämmin persoonallisuus.
Tämähän ei ole kiva uutinen meille, jotka olemme luonnostamme sisäänpäinkääntyneitä ja vakavia. Mutta fakta se minusta on, sen perusteella mitä olen maailmanmenoa seuraillut baareissa ja muualla.
Jos ihmistä on helppo lähestyä niin sen näkee ihmisestä.On miehen helppo lähestyä naista joka on omalla tasollaan, liian kaunista ei tavis mies lähesty hän katsoo sieltä naisen joka ei katso häntä nenän vartta pitkin.
Tuo nainen saattaa olla mukava oikeasti, eikä sillä ole merkitystä millaiset rinnat on. Kyllä rintavakin nainen saa ihan saman määrä huomiota jos luonne näkyy samanlailla. Ei siinä ole mitään tuota kummempaa.
Jälkilauseena vaan että se pyllyosaston näyttäminen laudalle on samaa halpuutta kuin rintava näyttää puskureitaan. Sama asia. Miksi se hyvää pyllyään lähti farkuillaan esittelemään..
kaikkien mielestä kun isot tissit ei ole hyvät. Joidenkin mielestä pienet rinnat on hyvät. Mutta pyllyissä en ole kyllä kenenkään kuullut tykänneen lättäpyllyistä! Joten ei voi oikein verrata näitä!
Ja voihan se tosiaan olla, että joku muu tykkää aivan erilaisista miehistä kuin minä, vaikkapa epäsiisteistä tai isomahaisista. Mutta tämä oli siis minun silmin tehty analyysi.
Eikä minulla ole A kuppi. Eikä B kuppi. Mutta sillä nyt ei ollutkaan merkistystä mikä kuppi minulla on, oli siltikin positiivista huomata, että luonnollisuus on valttia tässä teennäisessä maailmassa kuitenkin!
ap