Sanokaa REHELLISESTI noin 30-v naiset, miksi lopetatte seksielämän miehenne kanssa??
Johtuuko se inhosta miestä kohtaan vai inhosta itseäsi kohtaan/ kroppaasi kohtaan; nimenomaan kysymys naisille, joilla lapsia. Vai onko seksihalut vaan niin olemattomat, ettei viitsi vai jotain muuta? Kiitos jos vastaat.
Kommentit (130)
tai David beckham. Haluasinkin tietää mistä tää voi johtua, siis fyysisesti? Aiheuttaako e-pillerit, kilpirauhasen vajaatoiminta, vai jokin muu haluttomuutta? Musta on kivempaa mennä illalla nukkumaan kuin alkaa petipuuhiin, silti nautin siitä kun jaksan aloittaa.
urpo ketjuun tuli jokaiselle kommentoimaan :O
Olet vakavasti hoidon tarpeessa sekopää!
Jos tarkoitat että miehesi painaa 100+ niin ei haittaa? Miehen paino on todella helposti 100 kiloa. Jos taas paino on 180 kiloa ja sinun puolet siitä...? Riippuu enemmän mistä se paino muodostuu. Mutta jos miehesi ei ole aivan älyttömän lihava niin onko väliä? Jos hän vaan muuten pystyy tekemään hommat. Harva nainenkaan missään ihanne painossa on. Yleensä yli tai ali menee ja kirkkaasti.
ovat myös ylipainoisia, se ei voi jollekin olla aikalainen seksihalujen killeri silti? Vitsit että sä olet tympeä typerys. Kysyt, ja alat heti inttää vastaan. Mikä vitun umpelo sä olet kiistämään muiden tunteita? Että kun sä haluat nussia kuin kani, muidenkin pitää tai sitten niillä "ei ole itsetuntoa", "ne on epärealistisia" tai "ei osaa". (ohis)
En ole kiistänyt mitään. Asia on vain niin että jos seksihalut menee heti kun kaikki ei ole kohdallaan niin aika varmasti siitä ei mitään tule. Jos sinulla menee halut mieheesi kun hänellä ei ole enää sinun haluamaa kroppaa niin sitten et voi kun jättää hänet.
Kuten sanoin, kirjoitin ohiksena. Minä olen tuo vastaaja, jota älykkäästi kehotit opettamaan esileikkejä miehelleen, ihan kuin en olisi asiaa työstänyt yli parikymmentä vuotta kestäneen suhteemme aikana.
Ei se tuolla ylipaino-vastaajallakaan takuulla ole YHDESTÄ ja ainoasta syystä kiinni. Niitä ei vain välttämättä jaksa alkaa kaltaisellesi besserwisser-inttäjälle tarkemmin vatvoa.
Sukupuolinen halu on herkkä asia. Yletön väsymys, taitojen puute puolin tai toisin, merkittävä rupsahtaminen ulkonäössä, henkinen kylmyys tai suoranainen ilkeys, hormonaaliset muutokset - jokainen niistä riittää yksinäänkin syyksi halun katoamiselle. Eikä ole sinun asiasi alkaa jaella Valitut Palat -tyyppisia neuvoja.
Itse painan 50 kiloa...haluani vähentää miehen "laiskanpulskeus" ylipäänsä..aloitteet seksiin kuin muuhunkin saan yleensä tehdä itse.
Jos tarkoitat että miehesi painaa 100+ niin ei haittaa? Miehen paino on todella helposti 100 kiloa. Jos taas paino on 180 kiloa ja sinun puolet siitä...? Riippuu enemmän mistä se paino muodostuu. Mutta jos miehesi ei ole aivan älyttömän lihava niin onko väliä? Jos hän vaan muuten pystyy tekemään hommat. Harva nainenkaan missään ihanne painossa on. Yleensä yli tai ali menee ja kirkkaasti.
hän ampuu sitten kaikki alas tyyliin "sulla ei vaan ole itsetuntoa, homma se heti".
Idiootti.
lopetti seksihalut. Kun jätin kierukan pois, aukesi seksitaivas.
-Mies laukeaa liian pian (max minuutti, pari) ja syyttää mua, kun "tuntuu liian hyvältä". En saisi itse liikehtiä ja puristella lantionpohjalihaksilla, koska mies ei kestä.
- Mies kourii, puristelee, puhuu tuhmia koko ajan ja vaatii seksiä lähes joka ilta. Kyllästyttää.
- Mies suuttuu ja mököttää, jos ei saa.
- Meillä monta lasta > väsymys ja univelka
-Mies laukeaa liian pian (max minuutti, pari) ja syyttää mua, kun "tuntuu liian hyvältä". En saisi itse liikehtiä ja puristella lantionpohjalihaksilla, koska mies ei kestä.
Toi on kyllä outo syy.Luulisi sen olevan juuri sitä mitä mies haluaa. Eikun toinen kierros perään.
- Mies kourii, puristelee, puhuu tuhmia koko ajan ja vaatii seksiä lähes joka ilta. Kyllästyttää.
HYvää seksiähän voi harrastaa vaikka joka päivä. Mutta huonoa ei. Pitäisi yrittää muuttaa se huono hyväksi.
- Mies suuttuu ja mököttää, jos ei saa.Kyllähän siitä yks jos toinenkin mököttää. On se niin tärkeä asia. MIehen pitäisi silti yrittää saada sut kanssa haluamaan eikä vaan vaatia.
- Meillä monta lasta > väsymys ja univelka
Toi on hyvä syy. Siksi lapsille pitäisi saada hoitaja. Parisuhdetta ei voi jättää heitteille vaikka on lapsia. Teidän pitää saada levätä ja sitten pitää aikuisten hauskaa vaikka koko viikonlopun yhteen mittaan.
seksi alkoi hyvin, sitten se alkoi harventumaan, minulla jatkuvat tulehdukset vievät hieman haluja ja on tietty noloakin. ja sitten kaiken lisäksi seksistä tuli kummallisesti kivuliasta, ainakin aluksi (jos kestää ekan 30 sek niin yleensä ok), mutta kaikki on tsekattu eli liukasteet ja ultralla joskos olisi endometrsioosi jne. syytä ei löydy, lopuksi minulla on huono itsetunto kohonneen painoni takia. tosin ei suuri ero siihen kun suhteemme alkoi mutta alkanut häiritä itseä todella paljon.
miehellä taas ollut kiirettä töissä eikä häntäkään tunnu hirveesti innostavan, ei yleensä edes yritä lähestyä, mutta kumpi oli ennen, muna vai kana?
en haluaisi että tilanne olisi tämä, haluja kai on koska välillä hoidan ns. itse itseni ja tiedän että mies tekee samoin. puhumme siitä että olisi kiva harrastaa seksiä jne mutta mitään ei tapahdu. en myöskään halua häntä enää yhtä paljoa. vaikka rakastan. sääli.
Sanoppa sä miksi 30+ miehet lopettaa seksielämän.. Itselle kelpais, mutta miestä ei pahemmin kiinnosta. Että oisko kyseinen ongelma kuitenkin nyt ihan sukupuolesta riippumaton?
Seksi on kivaa, ajattelin harrastaa sitä vielä kun olen +80v.
Ja lapsia meillä on peräti kolme.
ihme kysymys
t. kolmen lapsen äiti, 33 vuotta
mielelläni jatkaisin seksielämääni mieheni kanssa, mutta kun nelikymppistä miestä ei jaksa enää kiinnostaa. Mies on jotenkin täysin rupsahtanut ja väsähtänyt lastensaannin jälkeen.
mitään muutakaan vuodesta toiseen jossei saa vaihtelua.
Kysymys olikin niille, joka lopettavat sen seksielämän. Niitä kun on.. ap
mielelläni jatkaisin seksielämääni mieheni kanssa, mutta kun nelikymppistä miestä ei jaksa enää kiinnostaa. Mies on jotenkin täysin rupsahtanut ja väsähtänyt lastensaannin jälkeen.
Kunhan leikkii väsynyttä sulle.
eikä huvita eikä jaksa eikä innosta.
Jos elämässä on paljon raskaita asioita eikä mies tue tai auta, kyllähän siinä välit viilenee. Joskus on myös ollut fyysisiä ongelmia, jotka on estäneet tai vaikeuttaneet seksiharrastamista.
Onneksi vaikeuksista on selvitty, eikä ole parisuhde kariutunut.
t.47v
Kysymys olikin niille, joka lopettavat sen seksielämän. Niitä kun on.. ap
En ole kiistänyt mitään. Asia on vain niin että jos seksihalut menee heti kun kaikki ei ole kohdallaan niin aika varmasti siitä ei mitään tule. Jos sinulla menee halut mieheesi kun hänellä ei ole enää sinun haluamaa kroppaa niin sitten et voi kun jättää hänet.