Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa REHELLISESTI noin 30-v naiset, miksi lopetatte seksielämän miehenne kanssa??

Vierailija
15.07.2012 |

Johtuuko se inhosta miestä kohtaan vai inhosta itseäsi kohtaan/ kroppaasi kohtaan; nimenomaan kysymys naisille, joilla lapsia. Vai onko seksihalut vaan niin olemattomat, ettei viitsi vai jotain muuta? Kiitos jos vastaat.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokonaan miehen varassa.

Monia syitä. Mies on ärsyttävä, laiska ja itsekäs. Sillä on ällöttäviä tapoja joista ei suostu luopumaan, ei ainakaan ilman huomattavaa murjottamista. Herää sellainen yleinen kuvotus koko tyyppiin, että ei tee mieli enää edes houkutella että JOS alkaisi tarkistaa että paskat oikeasti tulivat vetäistyksi sieltä pöntöstä niin ehkä mä vielä jonain päivänä haluaisin seksiä hänen kanssaan - en oikeasti tiedä voinko enää koskaan olla kiinnostunut miehestä joka ei suostu tekemään sellaista ilman seksillä kiristämistä. Näitä tällaisia on ihan loputtoman paljon.

Oli aika jolloin olin vielä jollain yleisellä tavalla kiinnostunut seksistä, mutta nykyään olen niin masentunut ettei kiinnosta yhtään millään tasolla. Tuntuu etten välittäisi vaikkei seksiä olisi enää ikinä.

Masennus on henkistä pahoinpitelyä. Jos sinä suutut miehesi tavoista niin mieti omia tapojasi. Ei kukaan tasapainoinen ihminen tuollaisista suutu. Olet aikuinen nainen. Ota itseäsi niskasta kiinni ja rupea elämään

Vierailija
82/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suhteen haluttomampi osapuoli, aina väsynyt, aina kiireinen ja aloitekyvytön. Minä taas ylipainoinen, huono-itsetuntoinen, kykenemätön tulemaan raskaaksi etc.

Tuossa muutama syy haluttomuuteemme. En edes usko, että olisi olemassa miestä, joka minua puutteineni haluaisi, joten alistun tilanteeseen.

Suurin syy miehen haluttomuuteen on naisen surkea itsetunto. Seuraavaksi suurin syy on jatkuva valittaminen. Sellaista ihmistä jossa on jompi kumpi yllä mainituista ominaisuuksista. ei ketään kiinnosta naida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän kyllä, mutta en enää oikeasti halua. Miksi.. siihen on varmaan monia syitä. Yksi niistä on, etten tunne itseäni haluttavaksi. En edes ole mikään kovin lihava, minulla on noin 5kg liikaa, mutta en pidä itsestäni, kun treenaamaton kroppa on löystynyt. Ymmärrän kyllä, että elämässä ei voi ehtiä kaikkea ja treenaaminen nyt vain on asialistalla sen verran pohjalla, etten pysty saamaan sitä sikspäkkiä mikä minulla ennen oli. Parin vuoden päästä ehkä ehdin taas.

Jotain tapahtui myös fyysisesti raskauksien myötä. En enää kostu, vaikka haluaisinkin - tai en tiedä, ehkä kostuisin, jos oikeasti haluaisin. Lisäksi seksi useimmiten sattuu, en tiedä onko jotain vialla vai johtuuko vain siitä, etten ole todella kiihottunut.

Oli miten oli, seksin ehdottaminen ei tule minulle yleensä mieleenkään. Koska minua ei haluta. Joskus kyllä yritän tehdä aloitetta ihan tietoisesti, mutta ei se yleensä toimi mistään mielikuvaharjoituksista tai mistään muustakaan huolimatta.

Jotenkin perverssiä, että miehinen kroppa ei ole koskaan oikeastaan kiihottanut minua. Minua kiihottaa eniten oma kroppani, silloin kun se oli hyvin treenattu, se oli kaunis ja seksikäs. Minulla oli sinkkuaikoina peili sillä tavalla huoneessani, että pystyin välillä katselemaan itseäni kun harrastin seksiä. Miehet oli ihan pähkinöinä, koska tein kaikkea ja tiesin mikä näyttää hyvältä...

Ottakaa niskasta kiinni naiset. Ei teillä voi olla noin surkea itsetunto. Ei ihme jos miehiä ei kiinnosta.

Vierailija
84/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saamisen jälkeen halut - jos niitä nyt koskaan on ollut - ovat lopahtaneet täysin. Olemme muutaman kerran harrastaneet seksiä, mutta mä tunnen itseni koko ajan jotenkin ällöttäväksi. En oikein osaa panna itseäni samalle viivalle muiden ihmisten kanssa. Olen vähän semmoinen ali-ihminen.

Hanki itsetunto. Vähän luottamusta ihmiset. Ei ihme että miehet ei halua, kaverit ei halua olla tekemisissä, töissä on vaikeata yms. Jos tuollaiset asiat on ongelmana

Vierailija
85/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olemme saaneet tehtyä kaikki lapset jotka aijomme tehdä, joten turha sitä seksiäkään on harrastaa.

Sekö on ainut asia minkä takia seksiä harrastetaan? Jos ei ole seksiä ei ole parisuhdettakaan. Eikä rakkautta.

Vierailija
86/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siintä että olen kokenut saaneeni kaiken mitä seksiltä voi saada. Siis aivan tarpeeksi ja kaikkea on tullut kokeiltua.. Olen 36 nyt, ja keskityn 3:n lapsen hoitoon.

Miten voi olla "saanut kaiken" kun jokainen päivä elämässä on ainutlaatuinen ja erilainen??

t 52v 4.n äiti joka jaksaa iloita miehestään sängyssäkin lähes joka päivä:D

Vierailija
87/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok ukko ja ollut rakaskin, mutta kun se ei oikein tyydytä.

Kiinnostaisiko miestä seksi, jos ei saa orgasmia kuin about joka 20. kerta?

Ollaan oltu yksissä jo parikymmentä vuotta, joten olen yli nelikymppinen vastaaja, anteeksi tämä ap:n rajauksen ylitys.

Mutta oikeasti: jos seksi on 100% tyydyttävää eli joka kerta saa orgasmin, se myös innostaa naista. Yksinkertainen fakta, mutta kerrankos miehiä pelottaa katsoa peiliin.

Vierailija
88/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok ukko ja ollut rakaskin, mutta kun se ei oikein tyydytä.

Kiinnostaisiko miestä seksi, jos ei saa orgasmia kuin about joka 20. kerta?

Ollaan oltu yksissä jo parikymmentä vuotta, joten olen yli nelikymppinen vastaaja, anteeksi tämä ap:n rajauksen ylitys.

Mutta oikeasti: jos seksi on 100% tyydyttävää eli joka kerta saa orgasmin, se myös innostaa naista. Yksinkertainen fakta, mutta kerrankos miehiä pelottaa katsoa peiliin.

Oletko kertonut miehellesi täysin varman keinon saada sinulle orgasmi? Naisen orgasmi on huomattavasti vaikeampi asia kuin miehen orgasmi. Todella moni nainen ei edes saa seksissä orgasmia. MIten helposti sinä saat orgasmin itsellesi? Opeta se miehellesi

Vierailija
89/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok ukko ja ollut rakaskin, mutta kun se ei oikein tyydytä. Kiinnostaisiko miestä seksi, jos ei saa orgasmia kuin about joka 20. kerta? Ollaan oltu yksissä jo parikymmentä vuotta, joten olen yli nelikymppinen vastaaja, anteeksi tämä ap:n rajauksen ylitys. Mutta oikeasti: jos seksi on 100% tyydyttävää eli joka kerta saa orgasmin, se myös innostaa naista. Yksinkertainen fakta, mutta kerrankos miehiä pelottaa katsoa peiliin.

Oletko kertonut miehellesi täysin varman keinon saada sinulle orgasmi? Naisen orgasmi on huomattavasti vaikeampi asia kuin miehen orgasmi. Todella moni nainen ei edes saa seksissä orgasmia. MIten helposti sinä saat orgasmin itsellesi? Opeta se miehellesi

Minä saan itse asiassa aika helpostikin orgasmin. Luuletko, etten tähän ikään mennessä tiedä, miten sen saa...?

Mutta kun mies ei osaa esileikkejä ja itse yhdyntä kestää 10 sekuntia, ei siihen mukaan ehdi kuin TOOOOOOODELLA harvoin.

Ai mutta se olikin "aina naisen vika"...

Vierailija
90/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei todellakaan ole elämän tärkeimpiä asoita. Nyky-yhteiskunta korostaa muutenkin liikaa ruumiillisia, materiaalisia ja maallisia nautintoja. Elämä on vain ruumista ja materiaa eikä siihen sisälly mitään jalompaa ulottuvuutta, joka myös tekee ihmisen, ei pelkästään ahneus, materian himoitseminen, nautintojen himoitseminen.

Siksi ihmiset ovat niin onnettomia, kaikenlainen väärä himoitseminen, ahneus, itsekkyys vievät ihmisen kauemmaksi sitä mikä on oikeasti hyvää ja jaloa.

Ei maailma ole yliseksualisointunut. Seksi kuuluu ihmisten luontaiseen tarpeeseen. SEksi on yksi elämän tärkeimmistä asioista

Vierailija
91/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 37 vuotiaana se alkoi, enkä ole itsekään tyytyväinen tilanteeseen, mutta minkäs teet. Seksi ei ole vastenmielistä, eikä missään tapauksessa mieskään.

Mies tässä taannoin otti nokkiinsa, kun en enää tee aloitteita. Hän vaan yksin aloittaa yms.

Valitettavasti niin on päässyt käymään. Kun ei tee mieli, ei ole seksikään silleen mielessä.... eikä tule sitten mieleen aina aloitteen teko. Välillä aina tsemppaan ja kyllähän seksi on sitten kivaa, kun siihen ryhtyy. Vaikkakin täysin liukkarin varassa meidän seksielämä. :(

Gynellekin puhuin ja hän vaan totesi, että hyvin yleistä tämän ikäisillä naisilla ja hormonikierukan käyttäjillä. Eikä mitään "parannuskeinoa". :(

Ollaan tässä nyt neljättä vuotta sitten menty vähän tuuliajolla asian suhteen. Miehen kanssa keskustellaan paljonkin ja kyllä hän tuntuu ymmärtävän. Hän on ihana, mä rakastan häntä, on seksikäs, komea yms. En mä pihtaa ilkeyttäni.

Vierailija
92/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok ukko ja ollut rakaskin, mutta kun se ei oikein tyydytä. Kiinnostaisiko miestä seksi, jos ei saa orgasmia kuin about joka 20. kerta? Ollaan oltu yksissä jo parikymmentä vuotta, joten olen yli nelikymppinen vastaaja, anteeksi tämä ap:n rajauksen ylitys. Mutta oikeasti: jos seksi on 100% tyydyttävää eli joka kerta saa orgasmin, se myös innostaa naista. Yksinkertainen fakta, mutta kerrankos miehiä pelottaa katsoa peiliin.

Minä saan itse asiassa aika helpostikin orgasmin. Luuletko, etten tähän ikään mennessä tiedä, miten sen saa...?

Mutta kun mies ei osaa esileikkejä ja itse yhdyntä kestää 10 sekuntia, ei siihen mukaan ehdi kuin TOOOOOOODELLA harvoin.

Ai mutta se olikin "aina naisen vika"...

Ei se välttämättä ole naisen vika. Viitsiikö mies edes yrittää esileikkiä? Jos ei niin sitten syy on kyllä hänessä. Jos viitsii mutta ei osaa niin eikun harjoittelemaan

Vierailija
93/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 37 vuotiaana se alkoi, enkä ole itsekään tyytyväinen tilanteeseen, mutta minkäs teet. Seksi ei ole vastenmielistä, eikä missään tapauksessa mieskään.

Mies tässä taannoin otti nokkiinsa, kun en enää tee aloitteita. Hän vaan yksin aloittaa yms.

Valitettavasti niin on päässyt käymään. Kun ei tee mieli, ei ole seksikään silleen mielessä.... eikä tule sitten mieleen aina aloitteen teko. Välillä aina tsemppaan ja kyllähän seksi on sitten kivaa, kun siihen ryhtyy. Vaikkakin täysin liukkarin varassa meidän seksielämä. :(

Gynellekin puhuin ja hän vaan totesi, että hyvin yleistä tämän ikäisillä naisilla ja hormonikierukan käyttäjillä. Eikä mitään "parannuskeinoa". :(

Ollaan tässä nyt neljättä vuotta sitten menty vähän tuuliajolla asian suhteen. Miehen kanssa keskustellaan paljonkin ja kyllä hän tuntuu ymmärtävän. Hän on ihana, mä rakastan häntä, on seksikäs, komea yms. En mä pihtaa ilkeyttäni.

Noi hormonikierukat ja ehkäisypillerit ovat kyllä vihon viimeisiä keksintöjä. Monien muiden sivuvaikutusten lisäksi niillä on seksihaluja vähentävä vaikutus

Vierailija
94/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan itse asiassa aika helpostikin orgasmin. Luuletko, etten tähän ikään mennessä tiedä, miten sen saa...? Mutta kun mies ei osaa esileikkejä ja itse yhdyntä kestää 10 sekuntia, ei siihen mukaan ehdi kuin TOOOOOOODELLA harvoin. Ai mutta se olikin "aina naisen vika"...

Ei se välttämättä ole naisen vika. Viitsiikö mies edes yrittää esileikkiä? Jos ei niin sitten syy on kyllä hänessä. Jos viitsii mutta ei osaa niin eikun harjoittelemaan

näpräämistä, että tappaa varmemmin halut. Minä saisin ihan naimallakin, kunhan se kestäisi pari minuuttia. Ei tarvita erikoisia asentoja tai suihinottoa, ihan pelkkä naiminen riittäisi.

Vierailija
95/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oma paino siitä puolet. Tykkäisitkö itse?

Vierailija
96/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat että miehesi painaa 100+ niin ei haittaa? Miehen paino on todella helposti 100 kiloa. Jos taas paino on 180 kiloa ja sinun puolet siitä...? Riippuu enemmän mistä se paino muodostuu. Mutta jos miehesi ei ole aivan älyttömän lihava niin onko väliä? Jos hän vaan muuten pystyy tekemään hommat. Harva nainenkaan missään ihanne painossa on. Yleensä yli tai ali menee ja kirkkaasti.

Vierailija
97/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat että miehesi painaa 100+ niin ei haittaa? Miehen paino on todella helposti 100 kiloa. Jos taas paino on 180 kiloa ja sinun puolet siitä...? Riippuu enemmän mistä se paino muodostuu. Mutta jos miehesi ei ole aivan älyttömän lihava niin onko väliä? Jos hän vaan muuten pystyy tekemään hommat. Harva nainenkaan missään ihanne painossa on. Yleensä yli tai ali menee ja kirkkaasti.

ovat myös ylipainoisia, se ei voi jollekin olla aikalainen seksihalujen killeri silti?

Vitsit että sä olet tympeä typerys. Kysyt, ja alat heti inttää vastaan.

Mikä vitun umpelo sä olet kiistämään muiden tunteita?

Että kun sä haluat nussia kuin kani, muidenkin pitää tai sitten niillä "ei ole itsetuntoa", "ne on epärealistisia" tai "ei osaa".

(ohis)

Vierailija
98/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan itse asiassa aika helpostikin orgasmin. Luuletko, etten tähän ikään mennessä tiedä, miten sen saa...? Mutta kun mies ei osaa esileikkejä ja itse yhdyntä kestää 10 sekuntia, ei siihen mukaan ehdi kuin TOOOOOOODELLA harvoin. Ai mutta se olikin "aina naisen vika"...

näpräämistä, että tappaa varmemmin halut. Minä saisin ihan naimallakin, kunhan se kestäisi pari minuuttia. Ei tarvita erikoisia asentoja tai suihinottoa, ihan pelkkä naiminen riittäisi.

Onko miehesi valmis tekemään asialle jotain? On monia keinoja pitkittää laukeamista. Sitten miehesi kannattaa harjoittaa lantionpohjalihaksia säännöllisesti. Vaihtoehtona on myös voide joka pitkittää laukeamista. Sekä sitten lääkkeet minkä avulla miehellä voi seistä vielä laukeamisen jälkeenkin. Noista yllä olevista on varmasti apua. Oletteko kokeillut laukeamisen jälkeen jatkaa?

Vierailija
99/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jälkikäteen ajatellen hormonit aiheuttivat sen, että olin enemmän kiinnostunut lapsesta kuin mieheni viihdyttämisestä. Nyt 35 v. naitattaa enemmän kuin kynnemen vuotta sitten. Jos maltat odottaa, ehkä ilo sullakin irtoaa.

Nimim. joka päivä

Vierailija
100/130 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat myös ylipainoisia, se ei voi jollekin olla aikalainen seksihalujen killeri silti?

Vitsit että sä olet tympeä typerys. Kysyt, ja alat heti inttää vastaan.

Mikä vitun umpelo sä olet kiistämään muiden tunteita?

Että kun sä haluat nussia kuin kani, muidenkin pitää tai sitten niillä "ei ole itsetuntoa", "ne on epärealistisia" tai "ei osaa".

(ohis)

En ole kiistänyt mitään. Asia on vain niin että jos seksihalut menee heti kun kaikki ei ole kohdallaan niin aika varmasti siitä ei mitään tule. Jos sinulla menee halut mieheesi kun hänellä ei ole enää sinun haluamaa kroppaa niin sitten et voi kun jättää hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi