Hallitus korottaa terveydenhuollon maksuja rajusti. Onko se mielestäsi hyvä asia vai huono asia? 🧑🏻😷🏥🚑
Uutena maksuna tulee leikkaus- ja toimenpidemaksu 257,00 €. Vapiskaa, työttömät!!! 🏻🏻
Minun mielestä on nimenomaan HYVÄ asia, että sairastamista ja yhteiskunnan rahojen käyttämistä ja köyhänä olemista ei mitenkään suosimalla suosita. On jo ihan kansalaisten omankin edun mukaista, että yhteiskunta kannustaa pysymään terveenä ja korostaa samalla työssä käymisen tärkeyttä.
Olen veronmaksaja itsekin ja pidän tärkeänä, että maksamiani veroeuroja ei tuhlata. Nythän niistä onkin jo pitkään ollut paha pula.
HYVÄ ASIA!!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻!!!
Kommentit (6)
Kaikilla ei ole enää varaa mennä lääkäriin tai ottaa vastaan hoitoa. Uutinennon järkyttävä.
Huono asia koska tulevaisuudessa sitten ei haeta lääkäriltä apua tarpeeksi ajoissa ja terveystilanteet pääsevät pahenemaan. Vaikka loppujen lopuksi asiakas itse maksaa päiväkirurgian, niin kalliit hoidot jotka tulevat esim. Syöpäsairauksissa leikkauksen jälkeen maksaa yhteiskunta. Jos lääkäriin oltaisiin menty aikaisemmin ei välttämättä olisi tarvittu kalliita hoitoja perään tai niitä olisi tarvittu paljon lyhyemmän aikaan.
Edullinen perusterveydenhoito on toiminut ennaltaehkäisevästi. Murha tämä hallitus kyllä osaa ampua itseänsä jalkaan😂
Ihmettelen vain, että miksi veroaste säilyy näin korkeana, kun maksuja korotetaan näin hurjasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole enää varaa mennä lääkäriin tai ottaa vastaan hoitoa. Uutinennon järkyttävä.
Eipä se ole enää ilmaista menehtyä hoidon puutteeseenkaan. Kuolemansyyn selvittäminen ja parin viikon säilytysmaksu on jo yhden operaation/leikkauksen hinta.
"Olen veronmaksaja itsekin ja pidän tärkeänä, että maksamiani veroeuroja ei tuhlata."
Miksi valehtelet? Olet työtön luuseri.
Hyvä asia. Ei tarvitse juosta turhilla käynneillä.