Työkaveri suuttui kun kysyin, että onko hän ottanut silikonitissit.
Okei, olihan se ehkä hänelle aika noloa, mutta kuvitteliko hän tosiaan että kukaan ei huomaa jos entinen A-kuppinen palaa töihin noin D-kuppisena?!
Kannattaa kestää seuraukset jos kumitissit (miesten kuolattavaksi) haluaa hankkia.
Nyt ei ole sen jälkeen sanonut mulle sanaakaan. :D Noh, enpä ainakaan kuiskinut selän takana, kuten muut työkaverit, vaan kysyin ihan reilusti asiaa häneltä itseltään.
Kommentit (34)
olla niitä työpaikkakiusaajia, selvästi.
Etenkin jos ne oli huomiotaherättävän suuret (ts. huomiota niillä on haluttu). Tietenkin tämä sillä varauksella, että millaisella äänensävyllä asiaa on kysytty.
juuri valitetaan, ettei ole pokkaa sanoa päin naamaa vaan vain selän takana kuiskutellaan?!
No itse otin ihan rehdisti päin naamaa asian puheeksi ja sekään ei nyt kelpaa?!
ap
eikä töksäyttää "ootsä käynyt ottaas silikonit?"
Vaikkei asia teille kuulukkaan....
mun yks kaveri otti kouluaikoina kans silarit. Hän oli vielä tosi hyvä ystäväni. Tuli muina miehinä kouluun loman jälkeen isompien tissejen kanssa. Minä olin lähinnä harmissani siitä, että hän ei ollut voinut minulle kertoa, että on menossa leikkaamaan itselleen tissit.
Kaikki luokalla alkoivat sitten juoruumaan niistä tisseistä. Minä muutaman kiukkuisen vittuilun sanoin kaverilleni. Niin paljon ärsytti, että hän ei kertonut minulle. Siitä meille tuli riita ja juttelimme sitten asioita halki eräs päivä. Kaverini väitti minulle kiven kovaa, että hänellä ei ole silikooneja vaan hän saa johonkin tautiin jotain lääkettä joka kasvatti rinnat. :D ja minä kait sitten uskoin :D tai en kai oikeasti ikinä kunnolla. Välimme eivät koskaan palannut ennalleen, ehkä sen epärehellisyyden takia? Tai sitten sen takia, että olin pettynyt muutoinkin kaveriini joka oli todella kaunis tyttö. En ymmärtänyt miksi niin kauniin tytön piti saada isommat tissit? Enkä ymmärrä vieläkään!?
Sain sitten tosiaan myöhemmin kuulla hänen ex poikaystävältään, että kyllähän ne ihan silikoonit oli, eikä mitkään lääkkeen kasvattamat tisut :) isoksi ne jäikin, että ilmeisesti ikuinen lääkitys ;)
Et ole mitenkään läheinen tuon työkaverisi kanssa, ettekä muutenkaan juttele yksityisasioista, sairauksista tms, niin on aika asiatonta kommentoida ja kysellä rintojen suurennuttamisesta. Rintojen pienuus on saattanut olla hänelle arka asia, ja hän on halunnut niistä suuremmat itsetuntoaan kohottaakseen.... Nyt sitten saa kuulla kommentteja silikoneista.
Antakaa ihmisten olla rauhassa, jos joku saa isoista rinnoista paremman itsetunnon, niin good for her... On niin helppoa halveksia ja nauraa silikonitissisille, mutta vaikempi ymmärtää heitä. Itse uskon ettei kukaan mene tuollaiseen operaatioon heppoisin perustein, vaikken sikikoneja täysin hyväksykään.
T. A-kuppinen, joka aikoo pysyäkin pikkutissinä.Ensin kuulee kommentteja pienistä tisseistä (yleensä haukkuja, kuten itse olen kuullut...) ja sitten aletaan kommentoimaan kun on suurennettu rinnat. Mikään ei ole ikinä hyvin....
yksi, joka omistaa a-kupin rinnat
Kuinkahan moni nainen sulle on kommentoinut sun pienistä rinnoista? En mä ainakaan ole koskaan kuullut kenenkään kommentoivan toisen naisen pienistä rinnosita. Ja jos joku mies taas kommentoi, niin kandee pistää vaihtoon!
Et ole mitenkään läheinen tuon työkaverisi kanssa, ettekä muutenkaan juttele yksityisasioista, sairauksista tms, niin on aika asiatonta kommentoida ja kysellä rintojen suurennuttamisesta. Rintojen pienuus on saattanut olla hänelle arka asia, ja hän on halunnut niistä suuremmat itsetuntoaan kohottaakseen.... Nyt sitten saa kuulla kommentteja silikoneista.
Antakaa ihmisten olla rauhassa, jos joku saa isoista rinnoista paremman itsetunnon, niin good for her... On niin helppoa halveksia ja nauraa silikonitissisille, mutta vaikempi ymmärtää heitä. Itse uskon ettei kukaan mene tuollaiseen operaatioon heppoisin perustein, vaikken sikikoneja täysin hyväksykään.
T. A-kuppinen, joka aikoo pysyäkin pikkutissinä.Ensin kuulee kommentteja pienistä tisseistä (yleensä haukkuja, kuten itse olen kuullut...) ja sitten aletaan kommentoimaan kun on suurennettu rinnat. Mikään ei ole ikinä hyvin....
yksi, joka omistaa a-kupin rinnat
Kuinkahan moni nainen sulle on kommentoinut sun pienistä rinnoista? En mä ainakaan ole koskaan kuullut kenenkään kommentoivan toisen naisen pienistä rinnosita. Ja jos joku mies taas kommentoi, niin kandee pistää vaihtoon!
Muistaakseni yksikään mies ei ole sanonut mitään (paitsi kehunut).
Tiedä sitten, mistä moinen ilkeys johtuu. Minä kun en tälle rintavarustukselle voi mitään enkä ymmärrä, miten se muita naisia liikuttaa.
Miksi ap ei olisi saanut kysyä suoraan? Minusta rohkea ja rehti veto ap:ltä. Kyllähän sitä kampaajankin jälkeen kysytään, että oletko käynyt kampaajalla? Ei pidä ottaa silareita jos ei kestä kyselyitä!
Ap on kateellinen, siitä kertoo sekin, että kirjoittaa työkaverin hankkineen silikonit miesten kuolattavaksi.
Ap haluaa nolata ja rangaista työkaveria, jolla on nyt kauniit silikonit, joilla epäilemättä saa miesten huomion.
Tähän ap nyt tietenkin haluaa vastata että on itsekin viehättävä, luonnostaan suuririntainen, miesten mieleen.. Jos niin olisi et reagoisi noin työkaverisi silikoneihin.
Ja yleiset mielipiteet silikoneista tai rintojen koosta voi pitää omana tietonaan, jokainen päättää itse haluaako silikonit tai ei, ei siitä ole velvollisuutta järjestää tiedotustilaisuutta työpaikalla.
Viehättävänä ja hoikkana naisena olen huomannut, että kannattaa olla tekemisissä muiden viehättävien ja hyvän itsetunnon omaavien naisten kanssa, koska siloin ei joudu kateellisten ja katkerien naisten kynsiin.
Ap on kateellinen, siitä kertoo sekin, että kirjoittaa työkaverin hankkineen silikonit miesten kuolattavaksi.
Ap haluaa nolata ja rangaista työkaveria, jolla on nyt kauniit silikonit, joilla epäilemättä saa miesten huomion.Tähän ap nyt tietenkin haluaa vastata että on itsekin viehättävä, luonnostaan suuririntainen, miesten mieleen.. Jos niin olisi et reagoisi noin työkaverisi silikoneihin.
Ja yleiset mielipiteet silikoneista tai rintojen koosta voi pitää omana tietonaan, jokainen päättää itse haluaako silikonit tai ei, ei siitä ole velvollisuutta järjestää tiedotustilaisuutta työpaikalla.Viehättävänä ja hoikkana naisena olen huomannut, että kannattaa olla tekemisissä muiden viehättävien ja hyvän itsetunnon omaavien naisten kanssa, koska siloin ei joudu kateellisten ja katkerien naisten kynsiin.
Kyllä ne työpaikan miehet huomaavat, että tissit eivät ole aidot, jos ne ovat kasvaneet neljä kuppikokoa kesän aikana.
Miksi ap ei olisi saanut kysyä suoraan? Minusta rohkea ja rehti veto ap:ltä. Kyllähän sitä kampaajankin jälkeen kysytään, että oletko käynyt kampaajalla? Ei pidä ottaa silareita jos ei kestä kyselyitä!
Mielestäni rehdimpää kysellä häneltä itseltään kuin spekuloida selän takana! Ja tiedustelin kyllä ihan asiallisesti ja ystävällisesti asiaa :)
ap
Kyllä sen ois pitänyt tehdä yläosaton esittelykierros koko konttorille ihan jo yleisen työyhteisön edun nimissä!
mutta A ja B-kupit ovat kyllä valtavasti kauniimmat kuin D-kupit. Surullista että naiset menevät hölmöilemään. En silti halua vaimoni menevän pienennysleikkaukseen siksi, että hänen rintansa ovat minusta huomattavan ylikokoiset josta ei ole tapana kommentoida. Asiasta kysyttäessä olen kyllä kertonut rehellisen mielipiteeni.
On täysin eri asia olla A-kuppinen jos ympärys on 65 kuin esim 85. Tai d-kuppinen..
mutta A ja B-kupit ovat kyllä valtavasti kauniimmat kuin D-kupit. Surullista että naiset menevät hölmöilemään. En silti halua vaimoni menevän pienennysleikkaukseen siksi, että hänen rintansa ovat minusta huomattavan ylikokoiset josta ei ole tapana kommentoida. Asiasta kysyttäessä olen kyllä kertonut rehellisen mielipiteeni.
Olisit miettinyt asiaa, ennenkuin valitsit vaimon.
Miettiiköhän hänkin, että sinä voisit mennä P*n suurennusleikkaukseen...
Törkeää, sanon minä.
Törkeää, mikä?
Vaimolla oli B/C-kuppi kun tutustuimme, vajaa 20 vuotta ja 20 kiloa sitten. Pienikokoisella se 20 kg on aika paljon. Jos tutustuessamme kerroin kysyttäessä minkä kokoisista rinnoista pidän, ja sittemmin on tursunnut rajusti, niin kyllä sitä syömistä on täällä siedetty lähes hissukseen ja kaikkia laihtumispuheita kannustaen, yli 10 vuoden ajan aina vaan uudestaan ja uudestaan ilman että asialle mitään koskaan tapahtuu paitsi kiloja kertyy vain lisää.
Vastaavasti vaimoni valitti vuosikausia sitten, että värkkini on liian suuri ja liian paksu. Enkä todellakaan keksi omiani. Ei ole pienentämisestä kyllä puhunut hänkään. Rintoja sen sijaan kyllä pienennetään leikkauksella koska vaivaat hartioita ja niskaa/selkää ja kipuja niistä hänellä onkin. Itse on tuosta puhunut moneen kertaan, mutta en ole kannustanut häntä leikkaukseen koska en pidä sitä järkevänä. En ole kyllä estellytkään.
Oliko vaillinaisen tiedon tuottamia raivarinaiheita sinulla vielä kenties lisää? Koko perheen historia pitää sinulle kertoa että saat herneet nekusta?
juuri valitetaan, ettei ole pokkaa sanoa päin naamaa vaan vain selän takana kuiskutellaan?!
No itse otin ihan rehdisti päin naamaa asian puheeksi ja sekään ei nyt kelpaa?!
ap