Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri suuttui kun kysyin, että onko hän ottanut silikonitissit.

Vierailija
15.07.2012 |

Okei, olihan se ehkä hänelle aika noloa, mutta kuvitteliko hän tosiaan että kukaan ei huomaa jos entinen A-kuppinen palaa töihin noin D-kuppisena?!

Kannattaa kestää seuraukset jos kumitissit (miesten kuolattavaksi) haluaa hankkia.

Nyt ei ole sen jälkeen sanonut mulle sanaakaan. :D Noh, enpä ainakaan kuiskinut selän takana, kuten muut työkaverit, vaan kysyin ihan reilusti asiaa häneltä itseltään.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kysyy multa, että onko silarit niin kerron että on joo ja jos on kiinnostunut niistä, niin suosittelen kirurgia ja paikkaa jossa kävin.

Ja muuten niille, jotka väittää että silarit otetaan huonon itsetunnon takia, niin sanoisin että asia on päin vastoin.

Pitää olla aika helvetin hyvä itsetunto, että kestää kateellisten suunsoiton ja vittuiluyritykset. Ja kantaa silarinsa ylpeydellä.

Vierailija
2/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kateellinen, siitä kertoo sekin, että kirjoittaa työkaverin hankkineen silikonit miesten kuolattavaksi.

Ap haluaa nolata ja rangaista työkaveria, jolla on nyt kauniit silikonit, joilla epäilemättä saa miesten huomion.

Tähän ap nyt tietenkin haluaa vastata että on itsekin viehättävä, luonnostaan suuririntainen, miesten mieleen.. Jos niin olisi et reagoisi noin työkaverisi silikoneihin.

Ja yleiset mielipiteet silikoneista tai rintojen koosta voi pitää omana tietonaan, jokainen päättää itse haluaako silikonit tai ei, ei siitä ole velvollisuutta järjestää tiedotustilaisuutta työpaikalla.

Viehättävänä ja hoikkana naisena olen huomannut, että kannattaa olla tekemisissä muiden viehättävien ja hyvän itsetunnon omaavien naisten kanssa, koska siloin ei joudu kateellisten ja katkerien naisten kynsiin.

Törmäsin pitkästä aikaa eilen baarissa erääseen tuttaaporukkaani, olin kolmen kaverini kanssa.

Oli pakko poistua paikalta, koska se päästä varpaisiin mittailu, silmien pyörittely jne oli niin naurettavaa.

Olen itse valinnut seurakseni kaverit, joilla on hyvä itsetunto ja jotka ovat hyvännäköisiä. Paljon positiivisempaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kysyy multa, että onko silarit niin kerron että on joo ja jos on kiinnostunut niistä, niin suosittelen kirurgia ja paikkaa jossa kävin.

Ja muuten niille, jotka väittää että silarit otetaan huonon itsetunnon takia, niin sanoisin että asia on päin vastoin.

Pitää olla aika helvetin hyvä itsetunto, että kestää kateellisten suunsoiton ja vittuiluyritykset. Ja kantaa silarinsa ylpeydellä.

Näin mäkin ajattelin, että jos kerta on ottanut, niin kai se on sitten sinut tämän valintansa kanssa, mutta ei tää työkaveri sitten vissiin ollut, kun niin kovasti hernettä tunki nenään....

ap

Vierailija
4/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mäkin ajattelin, että jos kerta on ottanut, niin kai se on sitten sinut tämän valintansa kanssa, mutta ei tää työkaveri sitten vissiin ollut, kun niin kovasti hernettä tunki nenään....

ap

että silikoonit ottanut nainen on keskimääräistä masentuneempi ja huono itsetuntoisempi.

Vierailija
5/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella mitenkään yleensä juuri tisseistä, mutta kyllähän työkaverit aina mainitsee jos on huomannut toisen käyneen esim. kampaajalla tai joskus vaikka laihtuneen.

Ja toi nyt oli niin nolon ilmeinen juttu, että mun mielestä jonkun oli hyvä katkaista siivet juoruilta ja kysyä asian oikeaa laitaa, muttei hän ollut innokas kommentoimaan (eli silkkarit on)

ap

Vierailija
6/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat silikonit?

Nykyään nimittäin on toinenkin tapa suurennuttaa rintansa.

Mutta aika tahditonta meininkiä teiltä. Ei meilläkään työpaikalla kenenkään tisseistä keskustella. Ei ole mikään kahvipöydän aihe....

Vierailija
7/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tahditonta.

Toki työkaveri ei ole sinut asian kanssa jos veti herneet palkoineen nessuun.

Ehkäpä kysäiset seuraavaksi onko käynyt nenäleikkauksessa.

Vierailija
8/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat silikonit?

Nykyään nimittäin on toinenkin tapa suurennuttaa rintansa.

Mutta aika tahditonta meininkiä teiltä. Ei meilläkään työpaikalla kenenkään tisseistä keskustella. Ei ole mikään kahvipöydän aihe....

Siksipä kysyinkin. Jollain systeemillä nyt on kuitenkin suurennuttanut ne tissinsä.

Ja aika tekopyhää väittää, että jos lauta työkaverisi palaisi töihin megahinkeillä, niin et kiinnittäisi siihen laisinkaan huomiota?

Minä nimenomaan olin kyllästynyt juoruiluun ja ajattelin hoitaa homman rehdisti, jotta spekulaatiot loppuisivat.

ap

Vierailija
9/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tahditonta.

voinut vain vahvistaa asian, ettei työpaikan akkojen olisi tarvinnut enää selän takana juoruilla!?! Siksi juuri koska on niin ilmiselvä asia! Eikö hän tosiaankaan tajunut, että kaikkihan sen tajuavat ja huomaavat?! En ajatellut, että olisi noin herkkä ja että noin vähästä ottaa itseensä.......

ap

Vierailija
10/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta A ja B-kupit ovat kyllä valtavasti kauniimmat kuin D-kupit. Surullista että naiset menevät hölmöilemään. En silti halua vaimoni menevän pienennysleikkaukseen siksi, että hänen rintansa ovat minusta huomattavan ylikokoiset josta ei ole tapana kommentoida. Asiasta kysyttäessä olen kyllä kertonut rehellisen mielipiteeni.

Vierailija
11/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tahditonta.

voinut vain vahvistaa asian, ettei työpaikan akkojen olisi tarvinnut enää selän takana juoruilla!?! Siksi juuri koska on niin ilmiselvä asia! Eikö hän tosiaankaan tajunut, että kaikkihan sen tajuavat ja huomaavat?! En ajatellut, että olisi noin herkkä ja että noin vähästä ottaa itseensä.......

ap

ja ilmoittamaan että hei, kävinpä sitten suurennuttamassa rinnat.

Te siinä törppöjä olette. Juoruilette toisen selän takana. Olisitte voineet vain todeta, että aha, X on näköjään käynyt leikkauksessa jos kerran asia niin selvästi näkyy.

Ehkäpä työnkaverin tarkoituksena olikin vain palata muina naisina töihin ilman mitään kummallisempaa show:ta.

Vierailija
12/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mitenkään läheinen tuon työkaverisi kanssa, ettekä muutenkaan juttele yksityisasioista, sairauksista tms, niin on aika asiatonta kommentoida ja kysellä rintojen suurennuttamisesta. Rintojen pienuus on saattanut olla hänelle arka asia, ja hän on halunnut niistä suuremmat itsetuntoaan kohottaakseen.... Nyt sitten saa kuulla kommentteja silikoneista.

Antakaa ihmisten olla rauhassa, jos joku saa isoista rinnoista paremman itsetunnon, niin good for her... On niin helppoa halveksia ja nauraa silikonitissisille, mutta vaikempi ymmärtää heitä. Itse uskon ettei kukaan mene tuollaiseen operaatioon heppoisin perustein, vaikken sikikoneja täysin hyväksykään.

T. A-kuppinen, joka aikoo pysyäkin pikkutissinä.

Vierailija
13/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mitenkään läheinen tuon työkaverisi kanssa, ettekä muutenkaan juttele yksityisasioista, sairauksista tms, niin on aika asiatonta kommentoida ja kysellä rintojen suurennuttamisesta. Rintojen pienuus on saattanut olla hänelle arka asia, ja hän on halunnut niistä suuremmat itsetuntoaan kohottaakseen.... Nyt sitten saa kuulla kommentteja silikoneista.

Antakaa ihmisten olla rauhassa, jos joku saa isoista rinnoista paremman itsetunnon, niin good for her... On niin helppoa halveksia ja nauraa silikonitissisille, mutta vaikempi ymmärtää heitä. Itse uskon ettei kukaan mene tuollaiseen operaatioon heppoisin perustein, vaikken sikikoneja täysin hyväksykään.

No tää vaikuttaa kyllä tällaselta bimbo-operaatiolta, ne uudet tissit ovat aivan järkyttävän kokoiset!!!

Jos olisi vain halunnut "normaalimmat" niin olisi ottanut sopusuhtaisemman suurennoksen.

Ja turha kitistä ja suuttua jos joku sitten huomaa jotain noinkin ilmeistä!?

ap

Vierailija
14/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kuulee kommentteja pienistä tisseistä (yleensä haukkuja, kuten itse olen kuullut...) ja sitten aletaan kommentoimaan kun on suurennettu rinnat. Mikään ei ole ikinä hyvin....

yksi, joka omistaa a-kupin rinnat

Vierailija
15/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää vaikuttaa kyllä tällaselta bimbo-operaatiolta, ne uudet tissit ovat aivan järkyttävän kokoiset!!!

Jos olisi vain halunnut "normaalimmat" niin olisi ottanut sopusuhtaisemman suurennoksen.

ap

Ei ne sun silmiä tartte miellyttää, riittää kun niiden omistaja on niihin tyytyväinen.

Ja joskus olisi edelleen hyvä opetella, mitä sana tahdikkuus tarkoittaa...

Vierailija
16/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ihminen ei ole tosta asiasta puhunut, eikä tisseistään muutenkaan niin aika tahditonta.

Vähän kuin mennä kyselemään hörökorvalta joka tulee normaalikorvaisena töihin, et kävitkös lomalla hörärileikkauksessa.

Tai huonohampaiselta joka tulee yhtäkkiä töihin valkoiset nätit hampaat suussa, että ootkos hommannut tekarit.

Vierailija
17/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran akateemista henkilökuntaa, ettei koskaan oteta puheeksi kenenkään rintoja, ei isoja, pieniä eikä roikkuvia

Olisi todella absurdi tilanne, jos joku työtoverini tulisi keskustelemaan kanssani jotakin rinnoistani.....

Vierailija
18/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Onko bimbot sitten jotenkin vapaata riistaa arvostelulle ja päinnaamaa sanomisille?!!! Kai jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on, vaikkei se mahtuisikaan yleiseen käsitykseen tyylikkyydestä tai sopusuhtaisuudesta?

Kyllä itsekin saattaisin mölöyttää jotain tuollaista työkaverille, kuten ap, mutten mitenkään pahalla...

Vierailija
19/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta A ja B-kupit ovat kyllä valtavasti kauniimmat kuin D-kupit. Surullista että naiset menevät hölmöilemään. En silti halua vaimoni menevän pienennysleikkaukseen siksi, että hänen rintansa ovat minusta huomattavan ylikokoiset josta ei ole tapana kommentoida. Asiasta kysyttäessä olen kyllä kertonut rehellisen mielipiteeni.

Olisit miettinyt asiaa, ennenkuin valitsit vaimon.

Miettiiköhän hänkin, että sinä voisit mennä P*n suurennusleikkaukseen...

Törkeää, sanon minä.

Vierailija
20/34 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran akateemista henkilökuntaa, ettei koskaan oteta puheeksi kenenkään rintoja, ei isoja, pieniä eikä roikkuvia

Olisi todella absurdi tilanne, jos joku työtoverini tulisi keskustelemaan kanssani jotakin rinnoistani.....

puheenaiheet eivät todellakaan ole tuollaisia. Ei, vaikka suurin osa työkavereista on miehiä. Osaavat käyttäytyä fiksusti, toisin kuin ap:n työkaverit tai ap itse....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän