Olen 53v ja en voi sietää Jukka Poikaa
Kommentit (29)
Jukkapoika ja "silkki" on ainoa kappale mikä tulee mieleen joka saa oikeasti huonolle tuulelle ja melkein raivon valtaan. Ai että kun pääsisi vaikka tyhjään putkaan jukkapojan kanssa ja itselle pesismaila käteen. Sitten valot sammuu ja viuhtominen alkaa. Mitä luulette: Laittasiko jukkapoika päänsä eteen vapaaehtoisesti kun tietää että kumminkin osuu ennemmin tai myöhemmin?
Jukkapoika ja "silkki" on ainoa kappale mikä tulee mieleen joka saa oikeasti huonolle tuulelle ja melkein raivon valtaan. Ai että kun pääsisi vaikka tyhjään putkaan jukkapojan kanssa ja itselle pesismaila käteen. Sitten valot sammuu ja viuhtominen alkaa. Mitä luulette: Laittasiko jukkapoika päänsä eteen vapaaehtoisesti kun tietää että kumminkin osuu ennemmin tai myöhemmin?
Luulen että laittasi pään eteen jotta homma saataisiin hoidettua pois alta.
Kuuntelen myös sujuvasti räppiä, klassista, suomi-rockia, tangoa yms.
En ymmärrä tuollaista YÖK YÖK YÖK meininkiä.
Jukka Pojalla on ihanan positiivisia lauluja, Silkkii ja Siideripissis on mukavia.
Mikä sinusta on hyvää musiikkia?
Olen 51-vuotias ja kuuntelen Jukka Poikaa etenkin autossa, cd soimaan ja matka menee mukavasti.
En kyllä tajua miten joku musiikki ja sen täysin tuntematon esittäjä voi saada toisessa ihmisessä tällaisen reaktion aikaan?
Aika pelottavaa :0
Livenä se on kyllä ihan loistava. Raappana on sen sijaan mun mieleen kovastikin. Olen 52-v.