Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 53v ja en voi sietää Jukka Poikaa

Vierailija
15.07.2012 |

ulkonäkö ja musiikki on YÖK YÖK YÖK!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) suomeksi ei sanota 'ja en' vaan 'enkä'

2) Jukka Poika (huom.kirj.asu) on 3n pienen isä. Vaikken mäkään sen musiikista pidä, en siedä tuon yhden väkivaltafantasioita.

Vierailija
2/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ikäluokalle, mene sä vaan sinne lavatansseihis kuuntelee sitä meiju suvasta.. :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli paremin

Vierailija
4/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään voi sietää Jukka Poikaa. En löydä mitään niin ihanan ihmeellistä siitä silkkii kappaleestakaan...

Vierailija
5/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etteivät Kapteeni Ä-ni ja Soul Captain Band -jutut saaneet enempää yleisöä; niissä nimittäin oli oikeaa musiikillista ja sanoituksellista rikkautta. Nämä nykyiset valtavirralle sopiviksi laimennetut lollotukset herättävät minussakin vain raivoa. Olen 34 v.

Verratkaa vaikka näihin:

Vierailija
6/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt iästä ole kiinni, mistä kukakin pitää. Mua kyseisessä hemmossa etoo tyyli. Mies joka käyttää lippistä ja vielä polkkatukan kanssa, on yksinkertaisesti kammottava.

Vierailija
7/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään (36 v) en siedä Jukka-Poikaa.

Eikä tyttäreni (16 v).

Mutta kyllä sitä silti piti Ruisrockissa hetki käydä kurkkimassa, ihan vaan ärsytyksen takia.

Vierailija
8/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=yiTIG8k6bxc" alt="http://www.youtube.com/watch?v=yiTIG8k6bxc">http://www.youtube.com/watch?v=yiTIG8k6bxc</a&gt; ennen oli paremin

kaikki muuttuu, kasvaa

Vierailija
9/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme hyypiö YÖK YÖK YÖK!

Vierailija
10/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkö menettelee ja musiikki NAM NAM NAM

ei oo sun ikäsille toi jukkapoika. kokeile vaikka olavi virtaa tai ehkä jotain nuorekkaampaa ja rokihtavampaa.. oisko lauri tähkä!

Vierailija
11/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mä -edelleen 36- ja tytär -edelleen 16- tykätään kyllä Tähkästä, musiikista, henkilöstä voidaan olla montaa mieltä. Ja tykätään sekä LT& Elonkerjuusta, sekä tästä soolourasta.

-23-

Vierailija
12/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 47 enkä pidä jukka pojasta, ei vaan natsaa, enemmänkin angstaa.. ei nyt ihan yöööks, mutta en vaan jaksa tykätä.

Teinille tiedoksi, että minun ikäluokkani ei ole fanittanut mitään olavi virtaa, vaan minun teiniaikana oli fiftarit / punkkarit , uusi aalto, yö ja popeda, eppu normaali, tuomari nurmio, pelle miljoona ja tätä rataa, sitten ne fiftareden musamaut, mitä lie olleetkaan.

Musiikkimaku kyllä muuttuu ja laajenee iän myötä, kuuntelen sujuvasti ihan humppappaatakin jo, kotimaista poppia ja rokkia, ja uusi tuttavuus on Elokuu -yhtye. Mielettömän hyvä !! Selättää jonkun typerän jukka pojan aivan kybällä.

Vierailija
13/29 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää. Ulkonäkö ihan super yök ja musiikki sellasta rallatusta että en oikein ymmärrä mikä vetää.

Liirumlaarunlaa, liian simppeliä ja sellasella alakulosella, valittavalla äänellä, tyyliin älä vedä turpiin, tai älä ainakaan pahasti. En ymmärrä, em

N.

Vikatkin pisteet lähti kun kuulin huumetuomioista.

Vierailija
14/29 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yli nelikymppinen, enkä myöskään pidä ko artistista. Kylmät väreet vaan menee.... ällötyksestä.

Vierailija
15/29 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukkapoika ja "silkki" on ainoa kappale mikä tulee mieleen joka saa oikeasti huonolle tuulelle ja melkein raivon valtaan. Ai että kun pääsisi vaikka tyhjään putkaan jukkapojan kanssa ja itselle pesismaila käteen. Sitten valot sammuu ja viuhtominen alkaa. Mitä luulette: Laittasiko jukkapoika päänsä eteen vapaaehtoisesti kun tietää että kumminkin osuu ennemmin tai myöhemmin?

:D mä otin tämän huumorin kannalta, koska itsekin saan ällönväreitä jukkapojasta. joku siinä vaan ärsyttää... se on liian mielin kielin ja siloinen, ei särmää, liian valtavirtaa, liian laskelmoitua. yäkhhhh.

Vierailija
16/29 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes näin sen esittäjän. Täytyy sanoa että aika kaukana on mun miesmausta ja sitten ajatus Jukka-Pojasta lakanoiden välissä, aargh.

Vierailija
17/29 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites av-mammat voi diggailla Jukka Pojasta, se sentään esiintyi aikoinaan pilvipäissään (kertoi siitä ihan julkisesti) ja lavalla oli mukana naistaustalaulajilla vielä alle puolivuotiaita kantoliinoissa.. Kommuunielämää rokkilavalla, jossa desibelit ylittää selkeästi terveellisen rajan ja vielä pilvipäissään ja av-mammat diggaa? Jo on aikoihin eletty tälläkin palstalla!

Vierailija
18/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuo Jukka Pojan musiikki taida ollakkaan suunnattu sinun ikäiselle kohderyhmälle.

Vierailija
19/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö olla enemmän YÖtä ja Popedaa ja Mambaa? Vähän nussimista ja itsemurhia metsässä, melodramaattisen sävelen tahdissa.

Vierailija
20/29 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyy hyvin.