Löysä/väljä/iso pillu?
Moikka,
Olen muutaman päivän tässä googlettamalla etsinyt näitä keskusteluja, enkä suorastaan voi ymmärtää miksi naiset kokevat otsikon asian ongelmaksi!
Itse fisting-fetisistinä jumaloin tällaisia pilluja... Pelkkä ajatus kiihottaa valtavasti. Nyrkkinainti, isot dildot, pumpattavat dildot ym.. niin mulkku on tanassa.
Olenkin miettinyt, että löytyykö samanlaisia naisia, joille venyminen ja äärimmilleen täyttyminen tuottaa nautintoa? Vastailkaa :)
Ps. Myös mailia voi laittaa:
isoonhyva@yahoo.fi
Kommentit (36)
liian pieniä mulkkuja, ainoastaan liian isoja pilluja.
Ainakin mun työkaverit naurais ittensä kuoliaiksi, jos kirjoittelisin täällä nyrkkinainnista. Sukulaiset häpeäisivät silmät päästään.
Ei tänne monikaan uskalla kirjoittaa kokemuksiansa käsinainnista. Mulla ei juurikaan ole lisättävää tuohon äskeiseen.
Kärsin avokkini väljästä pillusta lähes kaksi vuotta. Erään kerran näin vaarin vetävän kenkälusikalla monoja jalkaansa ja sain ahaa-elämyksen. Seuraavalla kerranlla naidessamme kampesin kenkälusikalla pallitkin tussuun ja jo tuli paljon tiiviimpi ja naiseni nauttii nyt enemmän.
joka ainut kerta tekkee tiukkaa aluks,pari sormeaki välillä on työn ja tuskan takana,MUTTA sit ku pillu kostuu ja sormia ruvetaan pikkuhiljaa lisäämään niin kyl lopussa se käsi mahtuu kokonaan,ja voi luoja sitä oloa....aivan mahtavaa on,ja ne ejakuloinnit.....sit on märkää!!Ja mies sanoo et vaikka menee nyrkki niin siin vaihees ku mulkun työntää sisään,niin pilluki on palautunu omaan kokoonsa....pillulihakset ku on aika ihmeelliset lihakset =D
Meillä tykätään nyrkkinainnista =D
Tällä palstalla oli taannoin kuva missä nainen sai kahta kättä pilluun ja yksi käsi oli perseessä. Kyllä minä käsinainnista nautin mutta tuo meni vähä överiks.
Moikka,
Olen muutaman päivän tässä googlettamalla etsinyt näitä keskusteluja, enkä suorastaan voi ymmärtää miksi naiset kokevat otsikon asian ongelmaksi!
Itse fisting-fetisistinä jumaloin tällaisia pilluja... Pelkkä ajatus kiihottaa valtavasti. Nyrkkinainti, isot dildot, pumpattavat dildot ym.. niin mulkku on tanassa.
Olenkin miettinyt, että löytyykö samanlaisia naisia, joille venyminen ja äärimmilleen täyttyminen tuottaa nautintoa? Vastailkaa :)
Ps. Myös mailia voi laittaa:
Minä kiihotun pelkästä ajatuksesta. Laitoin kerran kaksi pientä kätöstä samanaikaisesti toisen naisen pilluun, olin todella märkä. N38.
Minulla vain haaveena kokeilla fistausta mutta oman kanssa se ei onnistu...ehkäpä joskus joku auttaa nuorta miestä haaveessaan:`)
Pilluun kannattaa spruitata vain siemenet ja naida muutoin perseeseen.
Kerran juteltiin kaveriporukassa pillujen väljyydestä. Oli erikoista huomata, että se porukan hentoluisin ja pienin sanoi, että hänen pillunsa on kahden lapsen jälkeen löysä eikä mikään tunnu miltään. Itselläni on myöskin kaksi synnytystä takana, tosin niistä jo aikaa ja välissä oli useampi vuosi, ja edelleen on niin tiukka, että korkeintaan kaksi sormea ilman tuskaa saa sisääni työntää. Miehelläni on ehkä hieman keskiveropenistä pienempi muna, mutta hän saa sillä minut täyttymään just ihanasti. Jumppailen aina joskus, mutta kyllä geeneilläkin on tekemistä sen kanssa, kuinka pillu synnytyksestä palautuu.
mies tykkää ,minä tykkään ja tosiaan orkut on ihan mielettömiä! Ja meillä mies kans sanoo, että se palautuu entisenlaiseks heti, ellei jopa tiukemmaks (itsestänikin se tuntuu tiukemmalta sen jälkeen). Lisä kiksit meillä tulee veilä jos peppuunki laitetaan joko muna tai dildo yhtäaikaa.. on aika täyteläinen olo ;)
Meidän kiusaksi sanot niin.
ja edelleen on niin tiukka, että korkeintaan kaksi sormea ilman tuskaa saa sisääni työntää. Miehelläni on ehkä hieman keskiveropenistä pienempi muna, mutta hän saa sillä minut täyttymään just ihanasti. Jumppailen aina joskus, mutta kyllä geeneilläkin on tekemistä sen kanssa, kuinka pillu synnytyksestä palautuu.
Niin pakko on kommentoida aiheeseen . olen kokenut aika useissa kun nainen vain saa riittävästi seksiä orkkujen kera niin vain paranee kun tarpeeksi käytetään ja lihakset toimii ,väittäisin tietäväni asian koska oon yli 500 naista kaatanut alleni ja joka päivä pyrin pussit tyhjentämään 1 - 5 kertaan . aijon joskus tehä tästä kirjan kun vain löydän sen oikean kirjoittajan ja luotettavan ,sillä en haluu ketään loukata tai joutuvan pulmiin kirjan takia , useat naiset ovat pyytäneet kirjaa ja sanovat sen päätyvän hyllyynsä . luulen sen auttavan useita ihmisiä eri asiossa
meillä seksielämä ehkä parasta, aktiivisinta sitten nuoruusvuosin. Avioliittovuosia takana kohta 20, lapsia kaksi, teineja molemmat. Meillä harrastetaan seksiä kolmisenkertaa viikossa ja molemmat nauttii, vaikka en enää olekkaan pienin mahdollinen. Minä saan usein kielihoitoja ja isoa tekopenistä.
Onhan se iso nyt kolmen lapsen jälkeen ja miehellä on pienehkö, sellainen 16 cm:ä arvioisin. Meillä nuollaan paljon, lähes joka ilta. En ole edes haaveillut enää orgasmista yhdynnässä ja mieskin on sen hyväksynyt lopulta. Onneksi saan nuolemalla helposti orgasmin, jos mies samalla sölköttää isolla sauvalla. Varmaan pilluuni mahtuisi miehen käsikin, mutta en halua enää venuttaa tussua, kun muutenkin on jo aivan liian väljä.
Ei tänne monikaan uskalla kirjoittaa kokemuksiansa käsinainnista. Mulla ei juurikaan ole lisättävää tuohon äskeiseen.