Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni gallup: Oletko tyytyväinen seksielämääsi

Vierailija
03.06.2010 |

Olisi kiva tietää miten toisilla pariskunnilla menee. Olemme vaimoni kanssa olleet yhdessä 25 vuotta ja naimme edelleen pelkästä intohimosta toisiamme kohtaan joka toinen yö. Suuseksiä molemmin puolin, leikkikaluja ja makuliukareita käytämme säännöllisesti. Myös karvat ajamme toisiltamme, eli meillä on sängyssä hauskaa, entä sinulla

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee.

Näitä juttuja lueskellessa voisi tulla siihen tulokseen, että suomalaisten seksielämä on keskimäärin tylsähköä, sitä on liian vähän ja se on epätyydyttävähköä.

Itselläni on vain kerran elämässä ollut sellainen suhde, että seksi oli runsaudensarvi. Ei tervinnut kuin katsoa toista niin himot heräsi.

No, parisuhteesen tuo ei ihan taida riittää.

Nykyään seksiä vaihtelevasti. Itse haluaisin enemmän "meininkiä", mutta vaimo hellyyttä.

No, näillä mennään. Muuten asiat suhteessa kunnossa.

Vierailija
2/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä viimeksi maaliskuus, sitä ennen marraskuussa.

Mies täysin haluton, kuulema tämä lapsiperhe-elämä ja arki ja taloushuolet vie kaiken himon:´(

Minä taas koen että se juuri auttaisi jaksamaan kaikkea muuta "paskaa", mutta ei niin ei.

Yhdessä oltu pian 18v josta melkein 10v aviossa ja lapset 9v sekä 7v.

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyytyväinen. Miten sen nyt ottaa. Nuoret naiset himottavat kovasti, muija rupsahtanut ja värkki löystynyt vaikka ikää ei edes 30 täynnä.

No muuten menee ihan ok, mutta intohimo on tiessään. Loppupäätelmänä että en todellakaan ole. Haluaisin seksin olevan samanlaista kuin 10 vuotta sitten.

Vierailija
4/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan yhä miestäni ja kaikesta päätellen hänkin haluaa minua. Yhdessä ollaan oltu reilusti yli 20 v ja lapsiakin on. Seksi on ollut aina hyvää ja sitä on ollut riittävästi. Mutta kyllä se viime vuosina on ollut yhä parempaa ja parempaa :) On hellyyttä ja intohimoa, molempien toiveita toteutetaan. Nyt kun lapset ovat jo isompia, on spontaaniuskin alkanut palata kuvioon.

Vierailija
5/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämä tarkoittaa käytännössä sen välttelyä. Parisuhde on ihan loppu, minä olen ihan loppu enkä todellakaan halua enää miellyttää miestä jonka kanssa yritän vain kerätä voimia lähteä suhteesta.

Meidän välit on niin ongelmaiset että seksi oli pitkään käytännössä miehen miellyttämistä ja senkin lopetin kun ei päästy asialliseen sopuun siitä, mitä tehdään jos lapsi tulee kesken kaiken itkemään vierelle eikä lähde takaisin leikkeihinsä pyytämällä. Miehen reagtio kun on tuossa tilanteessa töniä lasta pois ja karjua menemään helvettiin...

Koska toivon saavani jotenkin täyspäisiä ja onnellisia lapsia niin vaihtoehdoksi jäi enää kaikkien miehen lähestymisyritysten torjuminen. Eli ei enää sitä huonoakaan seksiä tällä tytöllä.

Vierailija
6/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on harvoin, pari kertaa kuussa. Meillä on molemmilla liian kiire töissä, ja iltaisin ollaan päivästä väsyneitä, sekä lastenhoidosta. Nukkuminen kutsuu enemmän kuin villit leikit, valitettavasti. Päivisin jaksaisin ihan eri tavalla, mutta silloin ollaan töissä. Ja viikonloppuisin tahtoo olla kaikkea ohjelmaa. Blääh.

Mies ei jaksa huomioida mitenkään, ei halaa tms. muulloin kuin halutessaan seksiä. Ja silloinkin ehdottaa suoraan sekstailua, johon lähes aina suostun kun sitä on muutenkin niin harvoin. Parisuhteen tilaa en tiedä, ei kai se häävi ole tässä pyörityksessä.

Kyllä se seksi olisi kivaa, huoh. En ymmärrä, mistä ihmiset ottavat aikaa sille.

Vierailija
7/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaja olisi kiva.

N38

Vierailija
8/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on kivaa, että on oman elämänsä herra eikä ole isovanhempia, jotka voisivat ottaa lapsia kerran viikossa. Meillä onneksi on isovanhemmat, jotka ottavat mielellään. Olemme molemmat töissä, mutta silti jaksamme aamulla tai illalla, jos huvittaa. Tässä se ongelma minun nähdäkseni on, priorisoinnissa. Jos suhde olisi tuore, se aika revittäisiin vaikka mistä, mutta kun on yli 10 vuotta pannut samaa akkaa, niin ei vain huvita. Melkein mikä tahansa menee seksin edelle kiinnostavuudessa.

Kyllä se seksi olisi kivaa, huoh. En ymmärrä, mistä ihmiset ottavat aikaa sille.

Vierailija
9/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on kivaa, että on oman elämänsä herra eikä ole isovanhempia, jotka voisivat ottaa lapsia kerran viikossa. Meillä onneksi on isovanhemmat, jotka ottavat mielellään. Olemme molemmat töissä, mutta silti jaksamme aamulla tai illalla, jos huvittaa. Tässä se ongelma minun nähdäkseni on, priorisoinnissa. Jos suhde olisi tuore, se aika revittäisiin vaikka mistä, mutta kun on yli 10 vuotta pannut samaa akkaa, niin ei vain huvita. Melkein mikä tahansa menee seksin edelle kiinnostavuudessa.

Olen ollut uudessa suhteessa vähän yli vuoden ja yhdessä ollaan asuttu kolmisen kuukautta. Kertaakaan ei ole yhteen muuttamisen jälkeen ehtinyt/jaksanut edes miettiä seksiä. Tai ainakaan minä en ole. En todellakaan ymmärrä miten helvetissä joku repii jostain aikaa, etenkään jos vielä olisi lapsia pyörimässä jaloissa.

Vierailija
10/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei siis edes lapsia? Vaikutat unelmakumppanilta ja varsin energiseltä. Olethan nainen?

yhdessä ollaan asuttu kolmisen kuukautta. Kertaakaan ei ole yhteen muuttamisen jälkeen ehtinyt/jaksanut edes miettiä seksiä. Tai ainakaan minä en ole. En todellakaan ymmärrä miten helvetissä joku repii jostain aikaa, etenkään jos vielä olisi lapsia pyörimässä jaloissa.

Vierailija
11/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei siis edes lapsia? Vaikutat unelmakumppanilta ja varsin energiseltä. Olethan nainen?

yhdessä ollaan asuttu kolmisen kuukautta. Kertaakaan ei ole yhteen muuttamisen jälkeen ehtinyt/jaksanut edes miettiä seksiä. Tai ainakaan minä en ole. En todellakaan ymmärrä miten helvetissä joku repii jostain aikaa, etenkään jos vielä olisi lapsia pyörimässä jaloissa.

Vierailija
12/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tuollaista. Kerran kuussa tai kahdessa. Ei yllätyksiä. Rekvisiittaa löytyy muttei enää käytetä.

M33

Vierailija
13/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä mielessä vain huolet ja murheet, siksi kuulemma halut kadonneet. Minä haluaisin joka päivä, mielellään 2-3kertaa, hän ehkä kerran viikossa. Ja sitten tämä kerran viikossa tapahtuva toimitus kestää sen viisi min. Voitte kuvitella että olen erittäin turhautunut tilanteeseen.

Vierailija
14/14 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on välillä täysin spontaania, välillä koko päivän valmisteltua, usein rutiininomaista, mutta joka viikko myös jotain ihan muuta. täydellistä siis. sitä riittää minimissään neljänä päivänä viikosta, monesti enemmän ja useimmiten myös sekä aamuisin että iltaisin. meillä on vieläkin niitä keskellä yötä heräämisiä, kun jo harrastamme seksiä, eikä kumpikaan tiedä kumpi sen aloitti.

lapsia kuusi ja osa heistä jo aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme