Jäi häiritsemään yhden naisen tuijotus kaupassa
kukaan ei ole ikinä kattonut niin häpeilemättömän pitkään.
Sellainen 40+ nainen katsoi kun käveli ohi, ok mutta katsoi taakseen, no okei sekin vielä, mutta vielä rullaportaissa kääntyi katsomaan ja katsoi koko matkan ylös asti kunnes ei enää olisi voinut nähdä.
Jäi häiritsemään, että onko mulla huulipunat otsassa vai mitä ihmettä?! :D
Ihan normaalisti pukeudun ja siinäkin (kaupassa oltiin)ainoastaan seisoskelin eli en tehnyt mitään erikoista.
Spekuloikaa! :D
Kommentit (27)
tuijottelijaryhmää:
1) lapset
2) humalaiset
3) hullut
Olisko voinu olla kategoriaa 3?
Vanha naapurini oli tuollainen tuijottaja. Kyylä-etuliitteenkin sai nimeensä. Siis oikeasti tuijotti nokka pitkällä ja niska kenossa niin pitkään kuin vain näki. En tiedä mikä sairaus hänellä oli, mutta mielenterveysongelmia kumminkin. Tuijotus väheni kun sai lääkityksen kuntoon, tosin kaikilla on niitä huonompiakin päiviä.
Ei liity asiaan mutta muistan kuinka hän vaati taloyhtiöltä sähköaitaa kerrostalon takapihalle ettei muksut metelöi siellä :D oli itsekin perheellinen vielä.
Ap, kyseessä voi olla siis ihan tällainen tapaus. Varsinkin jos asut Tampereella :D
Olit varmasti niin saatanan hemaiseva, että ei vain akka voinut olla tuijottamatta sun jumalaista ulkomuotoas, kun ei mitkään muut vastaukset käy. niinkuin tässä nyt kymmenen ihmistä todennut: katsoi koska luuli tutuksi.
- luuli tutuksi/julkkikseksi/miehensä hoidoksi
- muistutat jotain tuttua, ja hän ajatteli oletko sukua
- katsoi hametta/kenkiä/laukkua että tosi kiva, mistähän saa
- katsoi kampausta, yritti painaa mieleen että osaisi kampaajalle kuvata
- olet tosi kaunis
- olet tosi ruma
- sinulla oli naisen unelma/kammovartalo
- helmasi oli jäänyt sukkahousuihin ja takapuoli vilkkui
Onhan näitä.
Olit varmasti niin saatanan hemaiseva, että ei vain akka voinut olla tuijottamatta sun jumalaista ulkomuotoas, kun ei mitkään muut vastaukset käy. niinkuin tässä nyt kymmenen ihmistä todennut: katsoi koska luuli tutuksi.
Kunhan haluan spekuloida. En ollut mitenkään erityisen hemaisevana siellä kangasmekossa ja sekaisessa nutturassani joten en kuvittele sen olevan syy, joten en sitä vastausta kaipaakaan. :D
-ap
- luuli tutuksi/julkkikseksi/miehensä hoidoksi
- muistutat jotain tuttua, ja hän ajatteli oletko sukua
- katsoi hametta/kenkiä/laukkua että tosi kiva, mistähän saa
- katsoi kampausta, yritti painaa mieleen että osaisi kampaajalle kuvata
- olet tosi kaunis
- olet tosi ruma
- sinulla oli naisen unelma/kammovartalo
- helmasi oli jäänyt sukkahousuihin ja takapuoli vilkkuiOnhan näitä.
Tuo viimeisen tapainen mulla tuli mieleen. Mietin että onko nyt jotain todella silmiinpistävää tapahtunut, eli olen laittanut huulipunat otsaan, helma on pikkareissa tai olen toisen kengän unohtanut heheheh. :D
-ap
Mä olin kerran eräässä musiikkitapahtumassa, jossa istuttiin pöydissä. Samaan pöytään tuli kanssani nainen, jolta meni koko musiikki ohi korvien kun koko ajan mietti, mistä tuntee mut. Tenttasi ja tenttasi mutta mitään yhteyttä ei meidän välillä ollut; vielä pois lähtiesä katsoi hämillään ja pyöritteli päätään.