Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäi häiritsemään yhden naisen tuijotus kaupassa

Vierailija
14.07.2012 |

kukaan ei ole ikinä kattonut niin häpeilemättömän pitkään.

Sellainen 40+ nainen katsoi kun käveli ohi, ok mutta katsoi taakseen, no okei sekin vielä, mutta vielä rullaportaissa kääntyi katsomaan ja katsoi koko matkan ylös asti kunnes ei enää olisi voinut nähdä.

Jäi häiritsemään, että onko mulla huulipunat otsassa vai mitä ihmettä?! :D

Ihan normaalisti pukeudun ja siinäkin (kaupassa oltiin)ainoastaan seisoskelin eli en tehnyt mitään erikoista.

Spekuloikaa! :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se luuli sua jokskuks tutuks.

Vierailija
2/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se luuli sua jokskuks tutuks.

Katsoin aluksi (neutraalilla ilmeellä siis) että mitä katsoo ja heti käänsin katseen ja näin sivusilmällä. Yritin olla kuin en huomaisi tuijotusta.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mieheni pitää nuorista naisista, joten vaikea kuvitella hässivänsä mua yli 10v ellei 15v vanhempia.

JOS olisi sellainen mies. :D

-ap

Vierailija
4/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voi oikeastaan olla 20vuottakin vanhempi, en nyt ihan tarkallee muista minkä ikäiseltä näytti.

-ap

Vierailija
5/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on joka paikassa.

Jos kehtaisin kysysisin mikä vikana mussa tai ostoksissa. En kehtaa, jupisen kyllä takanapäin :)

Mitä ihminen saa siitä, että tuijottaa toisia?

Äiti opetti aina, että toisten tuijottaminen on erittäin epäkohteliasta. Näin olen omille lapsillenikin opettanut.

Vierailija
6/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on joka paikassa.

Jos kehtaisin kysysisin mikä vikana mussa tai ostoksissa. En kehtaa, jupisen kyllä takanapäin :)

Mitä ihminen saa siitä, että tuijottaa toisia?

Äiti opetti aina, että toisten tuijottaminen on erittäin epäkohteliasta. Näin olen omille lapsillenikin opettanut.

Mua ei ole kyllä koskaan kukaan kattonu noin pitkään, siksi tuli sellanen olo, että mulla on vähintään pizza pääni päällä tai lapset tekee jotain kummallista, mutta ei kukaan perheestä ei tehnyt sillä hetkellä mitään normaalia toimintaa ihmeellisempää.

-ap

Vierailija
7/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesäaikaan kun näkee kaikennäköistä viritelmää =D

Tai jos muistutat jotakin julkkista?

Vierailija
8/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesäaikaan kun näkee kaikennäköistä viritelmää =D

Tai jos muistutat jotakin julkkista?

No joku sekanen nutturakampaus, panta ja kesämekko vähän polven yli, ei mikään minimini. :D

Pienikorkoiset korkokengät jalassa ja siinäpä se. Ei minusta mitenkään ihmeelliset vaatteetkaan.

Ja älkää nyt kuvitelko että olen jotenkin tuohtunut, jäi vain häiritsemään luuliko tosiaan vain tutuksi vai häh? :D

-ap

Vierailija
9/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytit joltakin tutulta tai julkkikselta! Itsellä on heikohko kaukonäkö ja joskus tuijottelen myös.

Vierailija
10/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niitä naisia ja luuli että säkin oot. Hahah.

Vierailija
11/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä naisia?

-ap

Vierailija
12/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä naisia?

-ap

Lesbo

Vierailija
13/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se varmaan katsoi ja toivoi että saat aineenvaihduntasi tai kilpirauhasesi toiminnan kuntoon.

Vierailija
14/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se varmaan katsoi ja toivoi että saat aineenvaihduntasi tai kilpirauhasesi toiminnan kuntoon.

En, olen hoikka.

-ap

Vierailija
15/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin lomamatkalla, että monilla venäläisillä on tapana tuijottaa juuri tuolla tavalla röyhkeästi, vaikka huomaisivat toisen huomanneen.

Vierailija
16/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin lomamatkalla, että monilla venäläisillä on tapana tuijottaa juuri tuolla tavalla röyhkeästi, vaikka huomaisivat toisen huomanneen.

Näytti kyllä erittäin suomalaiselta, mutta en tietenkään voi olla varma.

-ap

Vierailija
17/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit kysynyt : "mitä sä lehmä tuijotat saatana?" näin mä olisin tehny niin olisn saannu heti vastauksen :)

Vierailija
18/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ajatuksissaan ja unohtui siksi tuijottamaan? Katsoikin jotakin sun takana? Muistutit jotakuta sen tuttua? Oli muuten vaan tuijottelevaa tyyppiä?

Vierailija
19/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit kysynyt : "mitä sä lehmä tuijotat saatana?" näin mä olisin tehny niin olisn saannu heti vastauksen :)

Vierailija
20/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisin noin rumasti sanonut?! Ei hän minua mitenkään pahasti mielestäni katsonut...

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi