Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijottelin tänään ihmisiä kadulla ja huomasin, että suurin osa ihmisistä on läskejä.

Vierailija
14.07.2012 |

Miksi annatte itsenne läskiintyä?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seudulla, missä koulutetuin väestö ylipainoisia on vähiten, niin kyllä se läskeys korostuu pk-seudun ulkopuolella ja näin kesäisin myös pk-seudulla, kun täällä on niin paljon jengiä maakunnista.

Itse järkytyin aikoinani Korkeasaaressa, kun siellä oli suurin osa LAPSISTA ylipainoisia. Se, jos mikä on TODELLA kauhistuttvaa. Vanhemmat aiheuttavat omalle lapselleen ties mitä elinikäisiä sairauksia. On muuten täysin verrattavissa lapsen pahoinpitelyyn.

Puhuimme juuri mieheni kanssa asiasta kun olimme Lintsillä ja aikaisemmin kesällä SÄrkänniemessä. Tampereella oli ilmeisesti maakunnista paljon porukkaa, koska ehkä 20% oli normaalipainoisia.

Vierailija
62/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ateistit läskit ovat saatanasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan taida tuntea ketään ylipainoista ikäistäni naista, joka asuu Helsingissä. Olen 43. Mä olen 165 ja 59 kg enkä erityisen timmissä kunnossa. Kolme lasta olen saanut. Mutta annas olla kun menen jonnekin puuhalandiaan tai Ruotsin laivalle, niin yhtäkkiä olen kaikista parhaimmassa kunnossa olevan näköinen.

Sama juttu kuin Jenkeissä. Manhattanilla et juuri näe ylipainoisia, mutta menepä Miamiin. Jollain bMI 27 on vielä laiheliini.

Vierailija
64/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti: tuo pitää paikkaansa, että maalaislapset ovat ihan kauhean usein lihavia. omalla asuinalueellamme helsingissä en ole koskaan nähnyt ylipainoista lasta (en liioittele tässä), mutta lomareissulla keski-suomeen joka toinen mukula (vanhempineen) oli lihava. surullista ja tulee meille vielä kalliiksi. ihan tosi, ne lapset ovat teidän vastuullanne.

Vierailija
65/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti: tuo pitää paikkaansa, että maalaislapset ovat ihan kauhean usein lihavia. omalla asuinalueellamme helsingissä en ole koskaan nähnyt ylipainoista lasta (en liioittele tässä), mutta lomareissulla keski-suomeen joka toinen mukula (vanhempineen) oli lihava. surullista ja tulee meille vielä kalliiksi. ihan tosi, ne lapset ovat teidän vastuullanne.

vieraillessani idässä päin kotiseudullani.

Ja työni puolesta näen lapsia pk-seudulla paljon. Olen nähnyt ehkä 1-2 ylipainoista lasta/200.

Maaseudulla näin heitä muutaman päivän reissun aikana useita.

Vierailija
66/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulliseksi tulin lasten puolesta.

Vierailija
67/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/3 ihmisitä ylipainoisia. Nyt kesällä sen huomaa paremmin, kun ei vaatteet peitä niitä makkaroita. Ja tosiaan nuorissa naisissa reilusti ylipainoisia. Kun itse olin koulussa oli ylipainoisia ehkä 1 per luokka

Vierailija
68/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he eivät edes yritä tulla yhtään fiksummiksi ja sivistyneemmeksi?

_ T: ÄO 145, paino 99kg. Tyytyväinen elämääni muuten, mutta tuo h_tin tyhmien ihmisten joukko stressaa

Vierailija
69/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

_ T: ÄO 145, paino 99kg. Tyytyväinen elämääni muuten, mutta tuo h_tin tyhmien ihmisten joukko stressaa

Onkohan sun aineenvaihdunnassa jotain vikaa..?

Vierailija
70/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sun aineenvaihdunnassa jotain vikaa..?

joka lihotti parissa vuodessa 35 kg. En todellakaan men tuomitsemaan kenenkään läskejä kun en niiden syytä tiedä.

Itse syön terveellisesti ja monipuolisesti, en esim. koskaan karkkeja, sipsejä jne. Olen vaan nyt näiden läskieni kanssa, enkä tuomitse muitakaan.

Vierailija
71/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kovin fiksua ja sivistynyttä keksiä tekosyitä läskeilleen.

Vierailija
72/103 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei heillä mitään lääkitystä ole eikä ylipainoakaan. Tekosyitä? Ok, ymmärrän että tuollaiseen yksinkertaiseen ajatusmaailmaan ei mahdu muuta kuin oma totuus. Ei ole mun vika että sinulla on mieni maailma.

Vierailija
73/103 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei heillä mitään lääkitystä ole eikä ylipainoakaan. Tekosyitä? Ok, ymmärrän että tuollaiseen yksinkertaiseen ajatusmaailmaan ei mahdu muuta kuin oma totuus. Ei ole mun vika että sinulla on mieni maailma.

Jos olet niin älykäs kuin ilmeisesti kuvittelet olevasi ja osaat lukea ketjun läpi, ymmärrät varmaan, että kommentti liittyi siihen kuinka tässä ketjussa moni on keksinyt tekosyitä lihavuudelleen. Samoin kuin siihen kuinka moni tässä ketjussa on säälinyt näkemiään ylipainoisia lapsia.

Oman lapsen saattaminen lihavaksi on tyhmää. Tekosyiden keksiminen liikapainolle on tyhmää. Se, että haukkuu tyhmiksi ihmisiä, jotka sanovat näitä tosiasioita ääneen, ei ole fiksua ja sivistynyttä.

Vierailija
74/103 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan kenties ainut Läski, joka on ihan onnellinen ja ok kroppansa kanssa? Painan (kai) jotain 100 kg ja vaatekoko xxl. Jaksan liikkua hyvin, jopa juosta lenkkejä. Kolesteroliarvot alle 4, verenpaineet erinomaiset. Kuntotestissä päihitin monet ruipelot mennentullen. Mulla on paljon ystäviä, harrastuksia ja ihanat lapset joiden kanssa touhuan ja nautin. Vielä kun löytäisi fiksun miehen jolle laihuus ei ole kaikki kaikessa niin elämä olisi täydellistä :)

Vierailija
75/103 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas ihmettelen oikeesti ihmisiä joita kiinnostaa muiden ihmisten paino ja vielä oikein jaksavat keskustella noin puolisoiden kesken joistain ventovieraista ihmisistä....

Vierailija
76/103 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas kiinnitin huomiota särkänniemessä siihen kuinka moni hoikka nainen veti röökiä posket lommolla tupakkipaikoilla....

Vierailija
77/103 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites te selitätte sen kun sanotte että on eri asia jos on sairas niin olla lihava...onko teillä siinä kun arvostelette ihmisiä niin joku tutka millä tiedätte kukahan lihava on esim.sairauden takia lihonut? niin suurin osa on ihan syömällä mutta tosiaan kun haukutte ja naureskelette niin kai jätätte ne sairaat rauhaan??? ja muuten kilpirauhasen vajaatoiminta lihottaa jos ei ole lääkitys kohdallaan ja ne jotka joutuvat syömään esim.kortisonia sisäisesti eivät voi kilpirauhastansa lääkitä samanaikaisesti.... niin että hauskaa kesää vaan:)

Vierailija
78/103 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös masennus ole luokiteltu tänä päivänä kansansairaudeksi? En väitä, että kaikki ylipainoiset ovat masentuneita, mutta takuulla aika monella on jos jonkinmoista debressiota ym. taustalla. Asiat eivät ole ihan niin mustavalkoisia kuin ap. ajattelee. Asiaa ei myöskään paranna se, että joku itsensä niin erinomaiseksi ihmiseksi tunteva, laukoo mauttomuuksia kanssaeläjistään, IHMISISTÄ, netissä.

Vierailija
79/103 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta mielestäni syitä löytyy myös syvemmältä kuin siitä että syödään enemmän kuin kulutetaan eikä harrasteta tarpeeksi liikuntaa.

Minusta yksi syy on ruoan huono laatu. Tuijotetaan vain yksittäisten ravintoaineiden pitoisuuksia ja energiasisältöjä. Minusta tämä on jotenkin sairas suhtaumistapa ja kostautuu pidemmän päälle. Ohjeena on aina "syö vähemmän kuin kulutat" eikä koskaan "syö laadukkaammin ja ravitsevammin". Jos mietitään maita, joissa ollaan perinteisesti oltu hoikempia kuin Suomessa (esimerkiksi Ranska ja Japani, tosin en tiedä ollaanko Ranskassakaan enää niin hoikkia), suhtautumistapa ruokaan on aivan toisenlainen. Ruokaa arvostetaan, siltä vaaditaan hyvää laatua ja ruoanvalmistukseen uhrataan paljon aikaa. Onneksi Suomessakin suhtautumistapa on selvästi muuttumassa tähän suuntaan.

Toinen syy on, ettei kauneutta arvosteta. Jälleen voisi ottaa esimerkeiksi Ranskan ja Japanin, joissa kauneudelle on perinteisesti annettu suurempi arvo. Minä rakastan kauniita vaatteita. Se on minulle hyvin suuri motivaatiotekijä siinä, että pysyn hoikkana, sillä siten minulla on paljon enemmän valinnanvaraa kauniiden vaatteiden suhteen. En tarkoita että kaikkien pitäisi olla mallinmittaisia tai mennä kauneusleikkauksiin, mutta toivoisin, että ihmisillä olisi enemmän sellaista tervettä itserakkautta ja riittävästi itsekkyyttä omasta ulkonäöstä huolehtimiseen.

Vierailija
80/103 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että lihava ei voi olla kaunis? Se on vaan tässä maassa vallitseva ihanne, onneksi ei koko maailmassa :) Minusta laihat on järjestään kaikki rumia siksi että tartteisivat rutkasti lihaa luidensa päälle. Elämässä on hei paljon hienompia asioita kuon syömistensä kyttääminen ja hampaat irvessä jumppailu! Relax ihmiset, please...

"onnellinen läski"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän