Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetin asiantuntijat, apuva!

Vierailija
13.07.2012 |

Käytän harvoin huutista, ja nyt tuli seuraava tilanne eteen: olen tehnyt tarjouksen tuotteesta, mutta hintavauraus ei ole ylittynyt. Nyt löysin sellaisen tuotteen, joka olisi paremmalla sijainnilla ja paremmalla hinnalla, eikä hintavarausta ole.

Uskallanko siis huutaa, vai pitääkö minun olettaa, että "joudun" ostamaan tuon ensi? mainitun tuoteen? Eli pitääkö varautua siihen, että myyjä myy sen kuitenkin minulle, jos joku ei tarjoa yli hintavarauksen? Osta heti -hintaan tarjouksessani on eroa vieläkin 260 euroa...

T: pönttö ja säännöistä tietämätön

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisit ainoa huutaja. Huuda siis jotain muuta, jos haluat.

Vierailija
2/5 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeäsi tietoonsa, joten huoletta vaan uuden paremman kohteen perään huutelemaan! Ja jos hän lähettääkin sulle yksityisviestin, että ostaisitko, niin ei tarvi edes vastata, sillä hän ei siitä huolimatta tiedä esim. sähköpostiasi. Kohteliasta sanoa tietenkin, että kiitos ei myyjälle sillä hetkellä.

Palautteita ette pysty vaihtamaan tuollaisesta, et pääse moittimaan, joten on jopa riski ostaa tuollaista ns. ohikauppaa. Myöskin huutonetin ylläpito ei pidä ohikauppaa enää sitten huutonetkauppana, joten sieltäkään ei tule apuja ongelmissa paitsi mahdollisesti poliisin niitä vaatiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeäsi tietoonsa, joten huoletta vaan uuden paremman kohteen perään huutelemaan! Ja jos hän lähettääkin sulle yksityisviestin, että ostaisitko, niin ei tarvi edes vastata, sillä hän ei siitä huolimatta tiedä esim. sähköpostiasi. Kohteliasta sanoa tietenkin, että kiitos ei myyjälle sillä hetkellä.

Palautteita ette pysty vaihtamaan tuollaisesta, et pääse moittimaan, joten on jopa riski ostaa tuollaista ns. ohikauppaa. Myöskin huutonetin ylläpito ei pidä ohikauppaa enää sitten huutonetkauppana, joten sieltäkään ei tule apuja ongelmissa paitsi mahdollisesti poliisin niitä vaatiessa.

Enpä hoksannutkaan tuota, että tosiaankaan korkein tarjous ei ole silloin "virallinen voittaja" siinä mielessä, että mentäisiin huutonetin säännöillä.

Kiitti, koitan huutaa toista kohdetta. Harmittaa, jos jätän huutamatta vain siksi, että odottelen tuota ekaa (todennäköisesti kuitenkin turhaan). En vain haluaisi olla epäkohtelias tai toimia väärin, siksi kysyin.

Vierailija
4/5 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos hintavaraus ei ylity, niin myyjä ei saa edes sinun

nimeäsi tietoonsa, joten huoletta vaan"

Tuo on pelkkää bullshittia. Sen nimen voi helposti saada selville. Ite kerran en ostanut kohdetta jonka hintavarausta en ylittänyt, ja myyjä oli palkannut kaverinsa hakkaamaan multa polvilumpiot paskaks. Ja tuli muuten paljo kalliimmaks kuin ois tullu jos oisin vaan kiltisti ostanu sen. Ja tuotteestakaan ei ollut mulle paljo hyötyä, kun se ei enää toiminut sen jälkeen kun sitä oltiin hakattu mun päähän.

Vierailija
5/5 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos hintavaraus ei ylity, niin myyjä ei saa edes sinun

nimeäsi tietoonsa, joten huoletta vaan"

Tuo on pelkkää bullshittia. Sen nimen voi helposti saada selville. Ite kerran en ostanut kohdetta jonka hintavarausta en ylittänyt, ja myyjä oli palkannut kaverinsa hakkaamaan multa polvilumpiot paskaks. Ja tuli muuten paljo kalliimmaks kuin ois tullu jos oisin vaan kiltisti ostanu sen. Ja tuotteestakaan ei ollut mulle paljo hyötyä, kun se ei enää toiminut sen jälkeen kun sitä oltiin hakattu mun päähän.

Surkea yritys. Ei edes naurattanut, säälittävä tarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme