Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkaa käymään Seinäjoella Yhteiskristillisessä Jeesus-bussissa

Vierailija
13.07.2012 |

Ilmaista kahvia, mehua, pullaa ja leipää!

Voit rohkeasti keskustella kanssamme uskonasioista, rukoilemme puolestasi.

Jeesus-bussi on tangomarkkina alueen läheisyydessä, halpahallin ja k- marketin lähettyvillä.

Tervetuloa!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta monta ihmistä ovat jo ottaneet Jeesuksen herrakseen, itse olen saanut todeta, kuinka pyhä henki vaikuttaa.

Tulethan sinäkin bussillemme, olemme tänään samassa paikassa.. Kahvia, pullaa, mehua ja tietenkin sanaa! ; )

Todella inhottavia tekstejä täällä monilla, mutta loanheittoahan saatana haluaa!

Toisen henkilöllisyyden varastaminen on muuten rikos, tiesittekö sitä?

ap

Vierailija
2/41 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta monta ihmistä ovat jo ottaneet Jeesuksen herrakseen, itse olen saanut todeta, kuinka pyhä henki vaikuttaa. Tulethan sinäkin bussillemme, olemme tänään samassa paikassa.. Kahvia, pullaa, mehua ja tietenkin sanaa! ; ) Todella inhottavia tekstejä täällä monilla, mutta loanheittoahan saatana haluaa! Toisen henkilöllisyyden varastaminen on muuten rikos, tiesittekö sitä? ap

Jos uskon voi saada kuulemisesta ja vaatii saarnaajan, kuka oli eka saarnaaja?

Ei mikään paholainen kuule noin innokkaasti täällä "käännytä". Me ihmiset osataan pahuus ihan itse, ei me siihen apuja tarvita. Lue vaikka uutisia, jos et usko.

Mikä tietenkin tuo meidät kyseenalaistamaan jumalanne hyvyyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

c) ei väitä että voi pelastua vain ko uskovaisen tavalla

Ei uskovaisten tavalla kukaan voikaan pelastua. On paljon ns. tapakristittyjä jotka käyvät kirkossa ristiäisissä ja rippijuhlissa ja puhuvat hautajaisissa kuinka hyvä tämäkin kaveri oli ja nyt hän on taivaassa. Meillä ei ole kenelläkään valtuuksia julistaa kenellekään taivaspaikkaa tai kadotustuomiota mutta kun kerran täältä meistä jokainen lähtee iäisyysmatkalle niin silloin ei voida enää valita missä se iäisyys vietetään ja ikävä kyllä ei ole kun kaksi mahdollisuutta. Jeesukseen uskovat viettävät sen taivaassa ja ne jotka eivät usko viettävät sen ikuisessa kadotuksessa. Miksi jotkut nostavat kauhean haloon jos joku pyytää teelle Jeesus bussiin ? Kuitenkin joka paikka on jatkuvasti täynnä vaikka millaisia kutsuja ravintoloihin.

Vierailija
4/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuulla tule.

Pitäkää satunne omana tietonanne.

Vierailija
5/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki, kamala paikka.

Vierailija
6/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista kahvia, mehua, pullaa ja leipää!

Voit rohkeasti keskustella kanssamme uskonasioista, rukoilemme puolestasi.

Jeesus-bussi on tangomarkkina alueen läheisyydessä, halpahallin ja k- marketin lähettyvillä.

Tervetuloa!

En tiedä kumpi olisi hirveämpi paikka: tangomarkkinat vai Jeesus-bussi.

Vierailija
7/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja levähtää muuten hetkisen matkallasi! ; )

Jeesus rakastaa sinua.

Vierailija
8/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, siinä kolme syytä pysyä pois niiltä main...

Vierailija
9/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kaljaa tarjottavana? Voisin tulla poikkeen. Viinakin käy.

Vierailija
10/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahempaa kuin jeesusbussi, tangomarkkinat ja pullapitko rusinoilla.

Valitsen elämän.

Vierailija
11/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ateisti, pahimman luokan alkoholisti yms. Kun puolestani rukoiltiin ja otin Jeesuksen Herrakseni, vapauduin kahleista!

Ehkä ajattelet kavereita ja muuta lähipiiriä, heidän suhtautumista sinuun, jos teet uskonratkaisun?

Älä välitä niistä, uskosi on sinun oma ja henkilökohtainen asia, sanoo muut mitä sanoo.

Odotamme sinua Jeesus-bussissamme! ; )

Vierailija
12/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ateisti, pahimman luokan alkoholisti yms. Kun puolestani rukoiltiin ja otin Jeesuksen Herrakseni, vapauduin kahleista!

Ehkä ajattelet kavereita ja muuta lähipiiriä, heidän suhtautumista sinuun, jos teet uskonratkaisun?

Älä välitä niistä, uskosi on sinun oma ja henkilökohtainen asia, sanoo muut mitä sanoo.

Odotamme sinua Jeesus-bussissamme! ; )

riippuvuudesta toiseen ja maksimoit todellisuuspakoisen elämäntavan, jota hait myös juopottelulla.

Vierailija
13/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisit sitten itsekin ohjeidesi mukaan. Nyt on vähän mielipiteet ja käytäntö ristiriidassa keskenään.

Vierailija
14/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et itseasiassa vapautunut vaan vaihdoit riippuvuudesta toiseen ja maksimoit todellisuuspakoisen elämäntavan, jota hait myös juopottelulla.

Tietysti jeesushihhulointi on huomattavasti parempi addiktio, joten ihan hyvä asiahan se loppujen lopuksi on.

Vierailija
15/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi ihmeessä noin hassu nimi kun Jeesus-bussi??

mä en oikein ikinä ole ymmärtänyt tota hellari/jenkki-tyyliä millä kaupataan Jumalan sanaa..hartaus jotenkin tosi kaukana.

voin toki olla väärässäkin tai ehkä tuo tyyli ei vain sovi mulle.

mutta ajatus on hyvä ja kaunis.

Siunausta!

Vierailija
16/41 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et itseasiassa vapautunut vaan vaihdoit riippuvuudesta toiseen ja maksimoit todellisuuspakoisen elämäntavan, jota hait myös juopottelulla.

Tietysti jeesushihhulointi on huomattavasti parempi addiktio, joten ihan hyvä asiahan se loppujen lopuksi on.

että itsellä on ainoa oikea tapa elää ja ainoa perimmäinen tieto asioista. Siitä on sitten tunteella paasattava jokaiselle vastaantulijalle yksityisyydestä piittaamatta.

Vierailija
17/41 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeisiin, alkoholiin ja tupakkaan?

Vai Jeesukseen Kristukseen? ap

Vierailija
18/41 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en uskalatanut mennä tai kehdannut, ilmaista teetä juomaan.

Kukakohan niitä oikein ylläpitio?

Tero

Vierailija
19/41 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaahan käsi sydämelle ja miettikää, kumpi on parempi addiktio Huumeisiin, alkoholiin ja tupakkaan?

Vai Jeesukseen Kristukseen? ap

Addiktio mihin tahansa on huono.

Tero

Vierailija
20/41 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jeesus-jutut ei kiinnosta. Ainoa mielenkiintoinen keskustelu asiasta oli matkahuollossa, kun tyyppi tuli tarjoamaan matkalippuja taivaaseen ja ruvettiin sitten juttelemaan mm miten meditaatio sopii noihin (sopii kuulemma hyvin, ko mies ei oikeastaan nähnyt mitään ristiriitaa).

Harmi että piti mennä bussille, olisi saanut keskustelu jatkua pidempäänkin, mukavin hihhuli (eikä edes kovin paha hihhuli), jonka olen tavannut. Lopuksi vain totesin, että (silloin) etsin vielä omaa elämänkatsomustani. Nyttemmin olen sen löytänyt, eikä se ole mikään "kirjan" uskonnoista (kristinusko, juutalaisuus, islam).