Tulkaa käymään Seinäjoella Yhteiskristillisessä Jeesus-bussissa
Ilmaista kahvia, mehua, pullaa ja leipää!
Voit rohkeasti keskustella kanssamme uskonasioista, rukoilemme puolestasi.
Jeesus-bussi on tangomarkkina alueen läheisyydessä, halpahallin ja k- marketin lähettyvillä.
Tervetuloa!
Kommentit (41)
kyllä vahingon laadussa on suuria eroja. Moni on ihan oikeasti välttänyt ojaan kuolemisen uskontoaddiktion avulla. Ja uskonto on addiktiona sikäli hyvä, että se sisältää tavanomaisen terapian komponentteja. Jeesuksen eteen voi tulla sellaisena kuin on ja kertoa kaiken ja jeesus hyväksyy vikoineen kaikkineen jne. Joskus olen itse asiassa tullut ajatelleeksi, että ehkä uskonto on todellisuudessa osittain terapiaprosessin kuvaus. Tai siis se on kehittynyt kuolemanpelon liennyttämisen lisäksi myös mekanismiksi, jolla korjataan lapsuudessa syntyneitä psyykkisiä vaurioita. Tietysti on myös niin, että koska ihminen on ihminen, uskonnon ympärille syntyvät lieveilmiöt synnyttävät tonneittain lisää niitä psyykkisiä vaurioita :D.
Yleisesti ottaen addiktioiden ongelma on siinä, ettei ne monella kestä elämänpituisina ratkaisuina, vaikka kuinka hyvä "addiktio" olisi. Oma huonoille teille joutunut sukulainen kävi kovaan ääneen selittämässä uskoaan sivulle koettuaan kääntymyksen ja seuraavan kerran kun siitä kuulin, se oli mielisairaalassa ja siihen loppui se. Mutta onhan noita onnistumistarinoitakin paljon.
kyllä vahingon laadussa on suuria eroja. Moni on ihan oikeasti välttänyt ojaan kuolemisen uskontoaddiktion avulla. Ja uskonto on addiktiona sikäli hyvä, että se sisältää tavanomaisen terapian komponentteja. Jeesuksen eteen voi tulla sellaisena kuin on ja kertoa kaiken ja jeesus hyväksyy vikoineen kaikkineen jne. Joskus olen itse asiassa tullut ajatelleeksi, että ehkä uskonto on todellisuudessa osittain terapiaprosessin kuvaus. Tai siis se on kehittynyt kuolemanpelon liennyttämisen lisäksi myös mekanismiksi, jolla korjataan lapsuudessa syntyneitä psyykkisiä vaurioita. Tietysti on myös niin, että koska ihminen on ihminen, uskonnon ympärille syntyvät lieveilmiöt synnyttävät tonneittain lisää niitä psyykkisiä vaurioita :D. Yleisesti ottaen addiktioiden ongelma on siinä, ettei ne monella kestä elämänpituisina ratkaisuina, vaikka kuinka hyvä "addiktio" olisi. Oma huonoille teille joutunut sukulainen kävi kovaan ääneen selittämässä uskoaan sivulle koettuaan kääntymyksen ja seuraavan kerran kun siitä kuulin, se oli mielisairaalassa ja siihen loppui se. Mutta onhan noita onnistumistarinoitakin paljon.
Jos se on addiktio, se on vahingoksi.
Uskoa voi ilman addiktiotakin, vain heikot addiktoituu.
kyllä vahingon laadussa on suuria eroja. Moni on ihan oikeasti välttänyt ojaan kuolemisen uskontoaddiktion avulla. Ja uskonto on addiktiona sikäli hyvä, että se sisältää tavanomaisen terapian komponentteja. Jeesuksen eteen voi tulla sellaisena kuin on ja kertoa kaiken ja jeesus hyväksyy vikoineen kaikkineen jne. Joskus olen itse asiassa tullut ajatelleeksi, että ehkä uskonto on todellisuudessa osittain terapiaprosessin kuvaus. Tai siis se on kehittynyt kuolemanpelon liennyttämisen lisäksi myös mekanismiksi, jolla korjataan lapsuudessa syntyneitä psyykkisiä vaurioita. Tietysti on myös niin, että koska ihminen on ihminen, uskonnon ympärille syntyvät lieveilmiöt synnyttävät tonneittain lisää niitä psyykkisiä vaurioita :D. Yleisesti ottaen addiktioiden ongelma on siinä, ettei ne monella kestä elämänpituisina ratkaisuina, vaikka kuinka hyvä "addiktio" olisi. Oma huonoille teille joutunut sukulainen kävi kovaan ääneen selittämässä uskoaan sivulle koettuaan kääntymyksen ja seuraavan kerran kun siitä kuulin, se oli mielisairaalassa ja siihen loppui se. Mutta onhan noita onnistumistarinoitakin paljon.
Jos se on addiktio, se on vahingoksi.
vaikka itse olet uskovainen? Sanoisitko ap:lle oikeassa elämässä päin naamaa että ap on heikko?
kauhea käry vaan tuli jostain auton alta
Ei sitten herra auttanut autoa käyntiin?
sattumuksella on kato tarkoituksnsa.
Varmaan juuri tuon takia joku joutilas sielu käy taas pyydykseen!
oli viereen kärrätty jotain mustaa mössöä eli olisko bussi rykäissyt öljyt pihalle ja sitä piti sitten siistiä. Jotain rastapäitä siinä vieressä hengaili.
vaikka itse olet uskovainen? Sanoisitko ap:lle oikeassa elämässä päin naamaa että ap on heikko?
Elämänkatsomukseni on osa elämääni, se ei hallitse sitä, enkä tuputa sitä muille.
Kaikki addiktoituneet ovat heikkoja, toisille sen uskaltaa sanoa päin naamaa (useimmat hihhulit, fundamentalistille vain kaverin kanssa :)) ja toisille ei (sanopa itse kokaiinihöyryiselle narkkarille jotain mistä se ei pidä...).
Bussissa suoritetun panon jälkeen pitää puristaa pimpsalihaksilla
isoimmat spermat pönttöön ja sit pikkuhousunsuoja mihin valuu loput ja vielä intiimikosteuspyyhkeellä pyyhkäsyt, ettei kaikki haista heti, että tuo on taas saanut... näinhän se menee.
Bussissa tarjolla Pennuille Jaffaa ja jakana itse kirkon maskotti::::
BEDOBEAR-NALLE
Elämänkatsomukseni on osa elämääni, se ei hallitse sitä, enkä tuputa sitä muille. Kaikki addiktoituneet ovat heikkoja, toisille sen uskaltaa sanoa päin naamaa (useimmat hihhulit, fundamentalistille vain kaverin kanssa :)) ja toisille ei (sanopa itse kokaiinihöyryiselle narkkarille jotain mistä se ei pidä...).
Kukin uskokoon miten haluaa, kunhan e
a) tee muille pahaa sen nimissä
b) ei tuputa muille ja pelottele/painosta/pakota uskomaan omalla tavallaan
c) ei väitä että voi pelastua vain ko uskovaisen tavalla
Kaikki addiktoituneet ovat heikkoja
Mahtavatkohan ihan kaikki addiktoituneet mahtua tämän määritelmäsi alle tosielämässä? Työnarkomaanit menestyjät? Salilla huhkivat hoikat ja timmit, suorittamiseen addiktoituneet superäidit?
Huumeisiin, alkoholiin ja tupakkaan?
eli Jeesukseen Kristukseen? ap
Kääri Jeesus rullalle, ja polta hänet! Nuuhki savut, ja kerro vastaukesi?!
Oletko sekaisin kuten Breivik, vain vain viinatokkurassa, kuin joku ateistireppana festaripelle!
ap
avaajalla taisi loppua jotain muutakin kuin pulla - nimittäin mielenterveys,, kun vastauksiaan luen
Rukoiletteko myös Breivikin puolesta, vai hänen uhriensa? Kun palvomanne jumala sallii kaiken pahan?
Avaajalla on muutakin hukassa, kuin kahvipannu :D
ps. Helluntalaisetkin sanovat jo Jeesux - eli Jeesus haisee = on poissa muodista.. t. Suomi24:n vakiokäyttäjät..
Olisitte hieman miettineet bussin nimeä, Jeesus-bussi kuulostaa niin mauttomalta. Tulee tosiaan joku amerikkalainen herätysliike mieleen.
Jos joku kävijöistä sitten tunnustaa uskoaan, niin joku varmaan päräyttää tamburiinia ja porukka hihkuu hallelujaa kädet ilmassa.
Kaikki addiktoituneet ovat heikkoja
Mahtavatkohan ihan kaikki addiktoituneet mahtua tämän määritelmäsi alle tosielämässä? Työnarkomaanit menestyjät? Salilla huhkivat hoikat ja timmit, suorittamiseen addiktoituneet superäidit?
Heikkoja he ovat muuten, eivät he muuten addiktoituisi...
Todella vahvat eivät addiktoidu. Se on yksi oppimistani asioista.
Muuten, nuo työnarkomaanit sairastuvat helposti, jos ei fyysisesti niin burnoutiin ja nuo superäidit on tulevia anorektikkoja... Otat elämän hyvin mustavalkoisesti. Koita pysähtyä haistelemaan ruusuja, niin ymmärtänet tarkalleen mitä tarkoitan.
Tuolla on satoja muita ketjuja, valitkaa niistä.
Täysi komppi tälle. Addiktiot ovat _aina_ vahingoksi ihmisille.