APUA: Välipala töihin: vähähiilihydraattinen, helppo, ei lämmitys- tai kylmäsäilytys mahdollisuutta!
Nyt auttakaa!
En halua enää kertaakaan mennä tohon työpaikan viereiseen siwaan ja ostaa kolmioleipää ja karkkia!!! Tai dallaspullia! Aina jotain herkkua lähtee mukaan, ainoa vaihtoehto on että eväät tulee valmiiksi kotoa... Muuten jatkan vaan paisumista.
Help?
Kommentit (58)
Minua vituttaa tekopyhät työkaverit, jotka kahvihuoneessa nyppivät vähän maitorahkaa tai tonnikalasalaattia lounaaksi, katsovat nenänvartta pitkin toisten kotiruoka-annoksia ja ääneen laskevat omat ja vielä toistenkin saamat kalorit. Pullaa ja kakkua paheksutaan suureen ääneen "TAAS täällä on herkkuja, voi ei nyt lihomme!" "Hyi tuossaki on koko päivän kalorit", "saadaan kyllä illalla zumbata 2tuntia jos tuota maistetaan". Muiden edessä herkuista kieltäydytään suureleisesti, mutta kas kummaa, iltapäivään mennessä ne on käyty salaa syömässä loppuun
AINA jotain herkkua.
Ja AINA minä niitä syön, hohhoi pitää tehdä niinkuin ap niin välttyy siltäkin.
Ja näkee kyllä, että iltaisin syövät sitten vielä lisää, koska lihovat koko ajan huolimatta noista kevyistä "lounaistaan".
kollaga haki tänään Siwasta mansikkarasian ja hiippaili huoneeseensa! Siellä se aina istuu, taitaakin selata päivät av:ta suljetun oven takana!
Onneks höpötin mikä tuo viereinen kauppa on, niin mua ei kukaan tunnista HAHAHAH :D
-ap
mikä ongelma on kylmäsäilytystilojen puuttuminen, jos kerran haet ruuat siwasta ja syöt ne samantien. Tai vaikka et söisi ihan samantien, säilyy kyllä mikä tahansa pari tuntia. Eli otat siwasta vaikka purkin maitorahkaa ja syöt sen.
rahkaa, ruisleipää (vaikka nyt karppaatkin). Sekoitat vaikk rahkan joukkoon hasselpähkinä/mantelirouhetta, lisää terveellisyyttä.
Viereinen kauppa ei muuten ole siwa, eikä valintatalo vaan-----
Joo siis olen nyt tässä pähkäillyt ja aion ostaa sitä karppinen paahtoleipää ja tehdä siitä aina itselle leivät töihin mukaan ´+ mahdollisesti yksi proteiinipatukka+danonen jogurtti.
Kotona sitten lämmin ruoka naminami!
-ap
mikä ongelma on kylmäsäilytystilojen puuttuminen, jos kerran haet ruuat siwasta ja syöt ne samantien. Tai vaikka et söisi ihan samantien, säilyy kyllä mikä tahansa pari tuntia. Eli otat siwasta vaikka purkin maitorahkaa ja syöt sen.
rahkaa, ruisleipää (vaikka nyt karppaatkin). Sekoitat vaikk rahkan joukkoon hasselpähkinä/mantelirouhetta, lisää terveellisyyttä.
vastasi tohon jo aamupäivällä eli ongelmana on se, että Siwassa on liikaa houkutuksia, joten eväät pitäisi ottaa kotoa. Tosin selvisi myös, että duunissa on jääkaappi, mutta se ei halua käyttää sitä, koska pelkää, että joutuisi jäämään työkaverien kanssa lounaalle.
Viereinen kauppa ei muuten ole siwa, eikä valintatalo vaan----- Joo siis olen nyt tässä pähkäillyt ja aion ostaa sitä karppinen paahtoleipää ja tehdä siitä aina itselle leivät töihin mukaan ´+ mahdollisesti yksi proteiinipatukka+danonen jogurtti. Kotona sitten lämmin ruoka naminami! -ap
Ennemmin vaikka Bulgarian jogurtti.
vastasi tohon jo aamupäivällä eli ongelmana on se, että Siwassa on liikaa houkutuksia, joten eväät pitäisi ottaa kotoa. Tosin selvisi myös, että duunissa on jääkaappi, mutta se ei halua käyttää sitä, koska pelkää, että joutuisi jäämään työkaverien kanssa lounaalle.
KIITOS :)
Ja siis danonen juotavassa jogurtissa on yhdessa pullossa 101,4kcal ja 14,04hh eli mun mielestä ihan ok. Ja sitä ei kumminkaan juo yhdeltä istumalta. Koko on siis 390g/378ml
-ap
Onneks höpötin mikä tuo viereinen kauppa on, niin mua ei kukaan tunnista HAHAHAH :D
-ap
kollaga haki tänään Siwasta mansikkarasian ja hiippaili huoneeseensa! Siellä se aina istuu, taitaakin selata päivät av:ta suljetun oven takana!
mut onneksi av kuluttaa enemmän energiaa kuin työnteko!
tonnikalapurkki ja vaikka fetaa.
Tero
paniikki paistaa
Nyt mietin kuka kerroksen kolmesta muusta paikalla olevasta työntekijästä on kans täällä av:lla... Onko se tuo ens vuonna eläkkeelle jäävä mummo vai sitä pari vuotta nuorempi mummo vai tuo kesäharjoittelija poika?
-ap
olisiko mozzarellasta, tomaatista, sipulista, ja basilikasta öljyllä ja balsamietikalla höystetty capriesse-salaatti?
1 Tomaatti
125 g mozzarellajuustoa
2 oksaa basilikaa silputtuna
1/4 tl suolaa
1/2 - 1 rkl mustapippurirouhetta
1 rkl ekstra virgin oliiviöljyä
2 rkl balsamipunaviinietikkaa
kevätsipulia, ruokasipulia ja/tai valkosipulia sen mukaan haluatko olla töissä rauhassa
Tönkkösuolattua sian ihraa. Ei ole yhtään hiilihydraattia ja säilyy komeasti yhden päivän huoneenlämmössä.
Muropaketti, ilman muroja siis. Säilyy hyvin, ei tarvi lämmittää, vähähiilarinen (myytinmurtajat tutki).
Kiitos av-mamma:(
-ap