Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'Mitä mieltä olette? Haluan sellaisen naisen joka

Vierailija
12.07.2012 |

On kunniallinen ja tasokas, joka tekee kotityöt siivoaa tiskaa laittaa hyviä ruokia mukisematta. Haluan että hän on kurinalainen ja antaa minun päättää asioista. Mielestäni miehen kuuluu hoitaa ajattelutyö yms. ja naisen hoitaa koti suosiolla.

Nainen ei saa jutella muiden miesten kanssa, jos joku mies haluaa puhua niin puhukoon minulle.

Nainen ei myöskään saa käydä baarissa omin päin, jos haluaa mennä niin menköön minun kanssani.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että "ajattelutyön" kumpikin hoitaa ihan omilla aivoillaan. Tai jos päädytään työnjakoon, jossa vain toinen käyttää aivojaan, kannattaisi valita tehtävään fiksumpi osapuoli.

Ei vaiskaan, varmasti lykästää, jos rahaa on riittävästi. Jos vaimon pitää tuoda yhtä paljon palkkatuloja ja toimia vapaa-aikana miehensä palvelijana, menee vaikeammaksi.

Vierailija
22/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisen tehtävä hoitaa koti ym naisten työt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisen tehtävä hoitaa koti ym naisten työt

Naisia on erilaisia, ja osalle varmasti käy tuo ehdottamasi järjestelykin. Ei tarvitse kuin ensin löytää sellainen, ja sitten olla hänen silmissään niin viehättävä, että hän pariutuu kanssasi. Kuten jo yllä on kerrottu, tuo viehättävyys on todennäköisesti näissä tapauksissa aika paljon kiinni rahasta. Toinen vaihtoehto lienee naisen kuuluminen johonkin vanhoilliseen uskonlahkoon, jolloin hän ei välttämättä ole niin sen rahan perään. Siitä vain etsimään!

Vierailija
24/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin siis. Töitä en kyllä tee ja lupaan viedä sua kuin litran mittaa täysin huomaamattasi ja nautit siitä. Olihan sulla sitä rahaa? Kovan ajattelutyön voit hoitaa itse ja vaikka maata muun ajan sohvalla, minä voin hoitaa kodin. Täysin vastikkeettomasti en toki orjaksi ala, eli pätäkkää on paras löytyä melko runsaasti.

Vierailija
25/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nuori ja simpsakka ja panostaa myös ulkonäköön

Vierailija
26/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla juuri tuollainen, mutta valitettavasti jo varattu ja ehkäpä liian vanhakin. Meillä on kolme lasta. Hoidan kodin, lapset ja en käy ravintoloissa. En kuulu mihinkään uskonlahkoon, ihan tavallinen ev.lut. Mies ei ole koskaan siivonnut, pyykännyt eikä tehnyt ruokaa. Kaupassa käyn minä, joskus mies saattaa tuoda maitopurkin tms. töistä tullessaan. Jos minulla on ollut menoja, laitan ruuan lämmitystä vaille valmiiksi. Miehellä on hallussa kaikki raha-asiat, saan tililleni ruokaa varten viikottain tietyn summan. En ole omiin nimiini tehnyt mitään isompia hankintoja. Vaikuttaa melko vanhanaikaiselta, mutta sopii meille. Johan tässä on 20 vuotta yhteistä taivalta takana.

Vierailija
27/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkasi tai pikemminkin pääomatulosi pitäisi olla vähintään 10 000 euroa kuussa.

Vierailija
28/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep going, teet varmasti äijän onnelliseksi.

Vierailija
29/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö muuten töissä?

Vierailija
30/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta kaikenlaista.

Vierailija
31/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä joutuukin tekemään kaikenlaista koti hommaa jokaikinen päivä mutta ei ketään rahaa antamassa,olisipa sellainenkin tässä

Vierailija
32/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap ei ole provo, niin sitten hän on muslimi.

Vierailija
33/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä uskonlahkojen piiristä löytyy naisia, jotka ovat valmiita sekä käymään töissä että suostumaan siihen, että tienatusta palkasta mies antaa ruokarahan. :) Kieltämättä tätä yhtälöä helpottaisi paljon se, että miehen palkka riittäisi elämiseen.

Vierailija
34/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä sopimuksella, täysylöspito ja kohtuullisella palkalla, ehkä joku €2500-3000/kk voisit jonkun suomalaisenkin naisen saada töihin, ulkomailta halvemmalla.

Ehkä saisit erakkotuvallesi emännöitsijän ihan eläkeikään asti, ellei ala kaivata omaa elämää ennen sitä. Sinun puolellasi on se että maailmassa on paljon naisia vieläkin toivottomammissa olosuhteissa.

Vierailija
35/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liki 10 vuotta venäläisen miehen kanssa joten toi ihan tuttua.

Täällä yksi kuvaukseen sopiva sinkku. Ja vieläpä ihan hyvän näköinen, koska venäläiselle miehelle ei muut kelpaa ;)

Vierailija
36/36 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakekoot heilansa sitten ulkomailta. Thaikkulasta noita naisia paljon löytyy jotka alistuvat tuohon menoon. Onnea etsintään :)