'Mitä mieltä olette? Haluan sellaisen naisen joka
On kunniallinen ja tasokas, joka tekee kotityöt siivoaa tiskaa laittaa hyviä ruokia mukisematta. Haluan että hän on kurinalainen ja antaa minun päättää asioista. Mielestäni miehen kuuluu hoitaa ajattelutyö yms. ja naisen hoitaa koti suosiolla.
Nainen ei saa jutella muiden miesten kanssa, jos joku mies haluaa puhua niin puhukoon minulle.
Nainen ei myöskään saa käydä baarissa omin päin, jos haluaa mennä niin menköön minun kanssani.
Kommentit (36)
Sua voisi oikeasti lykästääkin täällä. Moni av-mamma on niin väsynyt pyörittämään koko ruljanssia, työ, koti, perhe, lapset, harrastukset että mulle ainakin sopisi, että joku tekisi sen kovan ajattelutyön.
Menisin vain eteenpäin tik-tak eikä tartteis paljon aivojaan vaivata.
Mikä juttu toi muuten on "laittaa hyviä ruokia mukisematta" . Paha ruoka valmistuu samalla vaivalla kuin hyvä, niin kuka sitä nyt pahaa ruokaa laittaa?
Tosin mulla on jo tollanen joten joudun passaamaan tällä kertaa. Mut kyllä meitä naisia löytyy jotka haluaa että mies on mies ja nainen on nainen. Ja olen akateemisesti koulutettu fiksu nainen, mutta kaipaan perinteistä jakoa. Haluan että mies huolehtii musta, on musta mustasukkainen, jopa kontrolloi mua. Ja seksi on tällaisessa suhteessa muuten mahtavaa, tykkään että mies ottaa välillä väkisin, kiskoo hiuksista jne.
Tosin mulla on jo tollanen joten joudun passaamaan tällä kertaa. Mut kyllä meitä naisia löytyy jotka haluaa että mies on mies ja nainen on nainen. Ja olen akateemisesti koulutettu fiksu nainen, mutta kaipaan perinteistä jakoa. Haluan että mies huolehtii musta, on musta mustasukkainen, jopa kontrolloi mua. Ja seksi on tällaisessa suhteessa muuten mahtavaa, tykkään että mies ottaa välillä väkisin, kiskoo hiuksista jne.
Naisen voit löytää kahdesta seuraavasta:
- Henkisesti sairas tai uskonlahkossa alusta asti alistettu
- Rikkautta etsivä ja tulotason nousu naiselle pitää olla riittävän iso
miehenä sanon sinulle, sinun on ansaittava se. Ap, millä tavoin ansaitset naisen nöyrtymisen?
Se että vaan haluu ei riitä.
Olenkin vähän kyllästynyt työelämään, paljon helpompaa ja mukavampaa olisi kokata kotoma hyvää ruokaa.
Ajattelutyöstä toivoisin hieman tarkempaa kommenttia. Mitä tarkoitat tällä?
Jos vastapalvelukseksi elätät minut niin että saan elää kohtuullisen ylellisesti.
Kuten sitä että mahdollisten lapsien siunaantuessa minä päätän mitä lapset saa tehdä ja mitä ei. Ja kaikki kysytään viimekädessä minulta. Jos lapsi kysyy vaikkapa saako hän aloitttaa uuden harrastuksen, ei naisella ole valtuuksia päättää asiasta vaan se kysytään minulta.
Luulin, että tuo on selviökin, jos toinen osapuoli elättää koko perheen. Olen vuosia elättänyt miestäni, ja käämi palaisi jos hän lupaisi jonkun hoitohevosen hankkimisen. Rahalla saa tietysti valtaakin.
tosin mies saa vain luulla päättävänsä kaikesta mutta sehän riittää miehille.
uskon että nettideittipalstoilta löytyy tuollaisiakin. Muualta on vaikea iskeä naisia ihan noin tarkoin kriteerein (täytyy käydä treffeillä TODELLA monen kanssa, että sattumalta tulee vastaan juuri tuollainen nainen), mutta netissä voi tehdä ihan kiihkoilematta riittävän tarkan ilmoituksen, että skriinausprosessi helpottuu.
Tuollaisiin naisiin vetoaa raha, joten sillä kannattaa houkutella.
vedä käteen