Olenko outo, kun olen tämän palstan takia pariinkin kertaan itkenyt?
Olen saanut niin ilkeitä vastauksia täältä, että itku on tullut. Yhden kerran meni puolet päivästä pilalle ja itkin niin vessassa lapsilta salaa, kuin lasten ollessa päiväunillakin, jonka jälkeen sain vihdoin itsekin kunnolla koottua. Hieman paha mieli oli noiden tapausten jälkeen pitkään.
Tilanne on aina ollut se, että olen itse tehnyt avauksen, jossa olen kysynyt jotain ja kuvaillut tilannetta. Niin ikäviä vastauksia on tullut, että itku on vaan tullut :(
Kun on muutenkin jo väsynyt... ja ne hormonit... ja kun toive on saada tukea ja saakin paskaa niskaan, niin paha mieli on ollut ihan hirveä.
Kommentit (24)
tai sitten sulta vaan puuttuu av-lukutaito. Täällä on ne samat ikävät vastaukset vähän kaikille, ja ajan myötä ne oppii sikippaamaan edes lukematta niitä. Ja osasta näkee, että vastaus on jonkun hyvin lapsellisen (tosi usein nuoren) kirjoittama puhdas vittuiluviesti. Niissähän se fokus ei koskaan edes ole se aloitus johon vastavaan, vaan ne on jonkun ääliön verbaalista itsetehostusta. He saavat tyydytystä siitä, että kokevat saavansa valtaa toiseen ihmiseen. Tällainen kaikille avoin palsta imee noita pikkasen vinksahtaneita tyyppejä kuin hunaja kärpäsiä.
Itsekin olen saanut tosi ilkeitä vastauksia, mut en ole itkenyt niiden vuoksi. Eihän mua itketä sekään, jos kaupungilla joku känninen huutelee minulle tai teinit ärsyttää. Ne on ihan samoja ihmisiä myös täällä netissä, koska jokaisella netti on ja jokainen sitä osaa käyttää.
kannattaa ehkä hakea sympatiaa jostain muualta. Täällä porukka vinoilee, purkaa pahaa oloaan ja ihan muutamat vastailee asiallisesti.
Oon ite ainakin saanut asialliset vastaukset ihan muilta palstoilta. Toivottavasti sulla on myös ystäviä tai esimerkiksi neuvolassa (jos sen piiriin kuulut) pystyisit puhumaan asioistasi ja saamaan asiallisia vastauksia!
että minä olen avautunut tänne tosi henkilökohtaisistakin asioista, ja kyllä on kannattanut. Suurin osa vastaajista on kuitenkin ollut ihan asiallisia ja kannustavia. Kellonajallakin on merkitystä; iltaisin, lomilla ja viikonloppuisin täällä on helposti asiattomampaa käytöstä kuin arkipäivisin päiväsaikaan.
aika perseily vastauksia täällä saa lähes jokainen.
jotkut purkaa pahaa oloaan tai sanovat kerrankin julmasti,kun kerran elämässään voivat.
älä välitä,anna mennä korvasta sisään ja toisesta ulos!