Miten voisin hienovaraisesti sanoa säädölleni että tämän fb-kvuat ovat helvetin rumia?
Minulla siis on ollut jo jonkin aikaa säätöä erään naisen kanssa, joka on ihan hirveän näköinen fb kuvissaan. Ensimmäiselle tapaamiselle odotukset olivat todella matalalla, mutta livenä olikin ihan eri näköinen. oli pitkät kauniit hiukset pidennyksillä, siistit vaatteet, kivat meikit ja 10cm korkokengät. Odotukseni ylittyivät potenssiin kymmenen.
En kuitenkaan ikimaailmassa kehtaisi laittaa facebookkiin tietoa että olen hänen kanssaan parisuhteessa, ettei kaverit katso hänen kuviaan ja luule ettei minulla ole mitään tasoa.
Miten voisin kertoa hänelle hienovaraisesti, että hänen kuvansa ovat järkyttäviä ja ettei hän näytä alkuunkaan samalta kuvissaan? En halua hänen pahoittavan mieltään.
Kommentit (46)
, joten ihmettelen tuota valittamista. Parempi kai se näin päin on, kai? Entäs jos hän olis nähnyt Fb:ssa hehkeitä nuoren naisen kuvia (mahdollisesti photoshopattuja) ja sitten kun tapasi livenä tämän naisen, niin hän olisikin ollut pullukka kittanassa napapaidassa, vararenkaat vyötäröllä tursuen, leggingsit paksuja sääriä nuollen. Voin vain kuvitella, mikä Ap:n reaktio silloin olisi ollut ;)
Entä jos sanoisit hänelle että hän näyttää aivan eri näköiseltä luonnossa kuin fb-kuvissaan ja että siellä olevat kuvat eivät tee oikeutta hänen kauneudelleen.
Entä jos sanoisit hänelle että hän näyttää aivan eri näköiseltä luonnossa kuin fb-kuvissaan ja että siellä olevat kuvat eivät tee oikeutta hänen kauneudelleen.
Kerro naisellesi tosiaankin, että kuvat eivät tee oikeutta hänen kauneudelleen. Sano, että hänen pitkät ruskeat hiuksensa ovat auringon valossa kuin säkenöivää kuparia, ja että hän on parhaimmillaan kevyessä meikissä, kun hänen hehkuva ihonsa ei tarvitse raskasta meikkiä jne ;)
Nainen olikin siis tosi makea livenä, ja sä olet hänen kanssaan parisuhteessa (jos noin meinasit päivittää sinne??) - taidat olla melkoinen k-pää?? Että et ikimaailmassa kehtais laittaa sinne, että olet hänen kanssaan parisuhteessa, ottaen huomioon kuvat ?? Siis oletko oletko jotain 15-v vai joku narsistiäijä vai provo vai porvoosta? Oma tasosi on mikä???
En ole ainakaan vielä hänen kanssaan parisuhteessa, mutta kyllä olen sen verran pinnallinen että välitän mitä muut ajatelee, sillä aikaisemmat naiseni ovat olleet todella laitettuja tasoa barbie ja heillä on ollut tyylikkäitä joskin hieman horomaisia kuvia facebook täynnä.
Itse olen oikein kivan näköinen ja suosittu naisten keskuudessa. Tämä kyseinen nainen kuitenkin yllätti sillä eteti pääkoppa ole tyhjää täynnä ja on vanhanaikainen oikein vaimomateriaalia toisin kuin edelliset.
"tyylikkäitä joskin hieman horomaisia" Eiköhän se ollut sitten siinä. Nykyiseltä naiseltasi siis puuttuu ne perus tissit esillä -posetukset, ja se tekee hänestä ruman? :D Hyvä luoja. Saako kysyä minkä ikäisiä olette?
on 20 ja 25.
en nykyään havitele horomaisia naisia olen saanut tarpeekseni. kuvissa vaan mättää väkinäiset ilmeet ja kummalliset posetusasennot. myöskin meikki näyttää suttuiselta ja kampaus on kuin linnunpesä.
on 20 ja 25.
en nykyään havitele horomaisia naisia olen saanut tarpeekseni. kuvissa vaan mättää väkinäiset ilmeet ja kummalliset posetusasennot. myöskin meikki näyttää suttuiselta ja kampaus on kuin linnunpesä.
Et ole hänen tasoisensa. Pysy horoissa, heillä pyörii ajatusmaailma yhtä korkealla kuin itselläsikin.
Tämä on ystävällinen neuvo.
niin tärkeää. Kuvia pitää olla joka foorumilla ja sosiaalisessa mediassa. Ja vasta niiden perusteella aletaan arpomaan, että kelpaisiko tuo mulle :D
ja NEUVOKAA miten voisin sanoa asiasta pahoittamatta hänen mieltään?
tähän ongelmaan auttaa sun henkinen kasvu! Ja pliis, jätä nainen, se saa varmasti sua paremman hetkessä. :)
ja NEUVOKAA miten voisin sanoa asiasta pahoittamatta hänen mieltään?
ja sano suoraan, että kuvat ovat rumia. Tajuaapahan siitä, kuinka keskenkasvuinen sinä olet.
siis oikeesti! nyt olen niin ärtynyt, etten edes jaksa isoja kirjaimia laittaa. moni minunkin kavereista laittaa sinne vaikka koiransa kuvan tai kuvan itsestään kaukaa tai maiseman. oma kuvani on siellä tosi ruma, joten jos sillä perusteella joku kumppania etsisi, niin no way, en kelpais. siis nyt nuorisollekin jotain rotia, tää on teinimeininkiä tarkoituksenaan provottaa. mutta teille, teinit: vielä tekin vanhenette, lihotte, tulee näppylöitä, saatte pakkeja, ei natsaa yhteen jne. joten opetelkaa vaan elämään! ja antakaa sille kumppanillle jonka ehkä joskus saatte (kun finnit ja korvantaustat on kuivuneet) vapaus laittaa ihan sellaisia kuvia kuin itse haluaa.
pysty millään tapaa sanomaan niin, ettei viestin ymmärrettyään loukkaantuisi. Tai avaisi silmiään totuudelle -kuviensa lisäksi sinusta.
Etkö millään ymmärrä tätä?
Paljasta ruma totuus ja vapauta se nainen hakemaan tasoistaan seuraa. Ei teillä ole mitään tulevaisuutta.
lähesty naistasi kamera kädessä silloin kun hän on kauneimmillaan ja räpsi kuvia vimmatusti.Sitten sanot suoraan et nämä laitetaan heti faceen et kaikki näkee miten olet kaunistunut päivä päivältä.Sit siinä samalla koukutat hänet poistamaan vanhoja kuvia.
Pyydä vaik häntä kuvaamaan sinua ja te molemmat teette kuvien poisto talkoot ja laitatte tilalle uudet.
mies, vaikka häntä täällä kutsutaan mm. nuorukaiseksi. Voi aivan hyvin olla nainen, joka on tosissaan asiansa suhteen ;)