Uusi miesystävä&hääkuvat
Uuden miesystävän asunnossa on edelleen monia hääkuvia edellisestä avioliitosta... mitä tekisin?
Kommentit (16)
Helpointa on hankkia mies, joka asuu yhä äitinsä luona eikä ole koskaan seurustellut.
Hittoakos niillä enää avioliiton loputtua mitään tekee. Mies ei suuttunut, ja jos olisi, niin en olisi nähnyt pointtia jatkaa suhdettamme...
3kk ollaan seurusteltu
mutta jos osaat puhua ja keskustella, saat varmaan jotain aikaiseksi?
Mies on vaan niin törppö, ettei ole tajunnut poistaa niitä
Eli ovatko ne jääneet esille eron jälkeen vai onko hän laittanut ne muuton jälkeen itse esille? Tai sitten hän ei olekaan eronnut.
Ei tuohon tarvi liittyä mitään rakkausjuttuja, vaan voivat olla vähän kuin "saavutuksia" tai "elämän virstanpylväitä". Siihen ei ollenkaan tarvi liittyä mitään siihen naiseen liittyvää asiaa. Voit hyvin jutella niistä, jos et pidä siitä, että ovat esillä, mutta älä anna hänen hävittää niitä. Oman menneisyyden, myös vaikeudet ja epäonnistumiset, hyväksyminen vahvistaa ihmistä ja tekee hänestä itsevarmemman ja paremmin menestyvän jatkossa.
siellä lapsia?Käykö usein?Jos ero on ollut sopuisa niin jo lastenkin vuoksi on kiva pitää kuvia esillä.Mä en kyllä
kattelis sellaista joka heittäis mun kotoa hääkuvani pois.Mun pojalla on oikeus nähdä isänsä kuvia seinillä ja myös kuvia meistä perheenä.
Ei tuohon tarvi liittyä mitään rakkausjuttuja, vaan voivat olla vähän kuin "saavutuksia" tai "elämän virstanpylväitä". Siihen ei ollenkaan tarvi liittyä mitään siihen naiseen liittyvää asiaa. Voit hyvin jutella niistä, jos et pidä siitä, että ovat esillä, mutta älä anna hänen hävittää niitä. Oman menneisyyden, myös vaikeudet ja epäonnistumiset, hyväksyminen vahvistaa ihmistä ja tekee hänestä itsevarmemman ja paremmin menestyvän jatkossa.
Vanhojen valokuvien hävittäminen ei pyyhi pois historiaa. (Voi kun pyyhkisikin.)
Ex-vaimo ne sinne seinälle laittanut, ei ole tajunnut ottaa alas. Sano asiasta, jos sinua häiritsee, eiköhän tajua siirtää kaapin perälle.
Hittoakos niillä enää avioliiton loputtua mitään tekee. Mies ei suuttunut, ja jos olisi, niin en olisi nähnyt pointtia jatkaa suhdettamme...
todella ehdottomalta pirttihirmulta, jolla on aivan mustavalkoinen ajattelutapa! Sympatiat miehellesi, niihän sitä sanotaan, että jos lähtee sutta pakoon tulee karhu vastaan...
en ole ollut vastaavassa tilanteessa, mutta varmaan ehdottaisin miehelle, että heittää ne pois.
muutin mieheni luokse, oli hän eronnut hiljattain. Hääkuvia ym oli siellä ja täällä. Jonkun aikaa niitä katselin ja kysyin jossain vaiheessa mieheltä että miksi ne on edelleen esillä. Vastauksena sain hämmästyneen ilmeen ja toteamuksen ettei hän ole edes kiinnittänyt asiaan huomiota kun ei satu olemaan sistustajatyyppiä. Annoin niitten olla esillä jatkossakin kun oltiin kuitenkin muuttamassa parin kuukauden päästä niin en viitsinyt ruveta järjestelemään. Muutossa ne laitettiin sitten pahvilaatikkoon ja vintille. Vaikka liitto onkin ohi, niin saa siitä mun mielestä muistoja olla ihan kuvinakin, niitä ei vaan välttämättä tarvitse pitää esillä. Samaten tuo käyttää edelleen vanhaa vihkisormustaan silloin tällöin kun tälläytyy, se on vaan eri sormessa. Ja hyvännäkönen sormus se onkin, niin käyttäkööt.
Ja onko ne kuvat esillä vai jossain laatikonpohjalla?