Jos legginsit ovat kauheat, niin mitä mieltä olette sellaisista
haaremihousuista? Siis vähän sellaiset leveämmät housut, joissa on resori nilkassa. Niitä näkyi aika paljon Keski-Euroopassa ja näytti itse asiassa aika kivalta.
Kommentit (5)
haaremihousuista? Siis vähän sellaiset leveämmät housut, joissa on resori nilkassa. Niitä näkyi aika paljon Keski-Euroopassa ja näytti itse asiassa aika kivalta.
Milloin näytti, missä kaupungissa
näyttää ihan vaipanpiilotteluhousuilta.
Ne oli siellä silloin muotia. En ole niitä kyllä päälleni laittanut, vaikka kivalta ne monilla näyttävätkin.
Ihan hoikalla peputtomalla ne toimii, mutta mulla BMI 24 ja tuntuu että leventävät takamusta kohtuuttomasti ;)
haaremihousut on olleet muodissa joa parin vuoden ajan ja niitä on myös sen koko ajan saanut sekä euroopassa että suomessa. Suomeen tulee nykyään kaikki muoti-ilmiöt aivan samaaan tahtiin kuin muuallekin, kiitos massamuotiliikkeiden kuten H&M. Menepä vaikka New Yorkin tai Madridin H&M:ään katsomaan, siellä on samat rytkyt myynnissä kuin meilläkin.
Suomeen kaikki tulee aina jälkijunassa. Ne oli muotia viimeksi joskus 80- luvulla. Seuraavaksi varmaan tulee muotiin leveälahkeiset housut.
Suomeen kaikki tulee aina jälkijunassa. Ne oli muotia viimeksi joskus 80- luvulla.
Seuraavaksi varmaan tulee muotiin leveälahkeiset housut.