Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eroisit puolisostasi niin...

Vierailija
10.07.2012 |

Saataisiko teillä viellä eron jälkeen jatkua seksisuhde? Itse olen eronnut pari vuotta sitten. Molemmilla uudet puolisot, silti tilaisuuden tullen lämmitellään samassa pedissä. Meillä on pedissä aivan uskomattoman fantastista vaikka yhdessä olosta ei muuten tule mitään. Kumpikaan meistä ei saa uusien kumppaneiden kanssa samaa tunnetilaa.

Onko muita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain niin kauan kuin molemmat olivat sinkkuja. Kumpikaan meistä ei hyväksy pettämistä joten sitten kun mies löysi uuden vakikumppanin loppui meidän tapailut ja sekstailut siihen.

Vierailija
2/8 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ero tulis ja uusin suhteisiin ryhdyttäs varmasti pidettäs toistemme tarpeet tyydytettyinä. Naurettas varmaa kimpas kuinka ilkeitä ollaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa kyllä, erosimme toisen naisen vuoksi. Huonosti oli mennyt jo ennen sitä, mutta se oli viimeinen niitti. Seksi kuitenkin jatkui kunnes aloin uuden vakituisen suhteen, pari vuotta eron jälkeen siis. Mies oli koko ajan tuon toisen kanssa. Vieläkin joskus vonkaa, vaikka nyt seksiä ei ole ollut kolmeen vuoteen :D.

Se vaan oli niin hyvää, etten halunnut lopettaa vaikka muuten en enää olisi ottanut takaisin.

Vierailija
4/8 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on aika hauska, noin minäkin sanon vaikka se ei ole totta. Mä en usko tuohon tunnetilaan yhtään, se on vain sitä tuttu tunnetilaa, ei mitään fantastista, niinkuin ap väittää. Joo, tottakai mies sanoo että hyvää on, jotta saa sitä jatkossakin. Sinut se kuitenkin hakkuu uudelle naiselleen.

Vierailija
5/8 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sanotaan, ei ole totta. Varsinkaan kun kyse on seksin saamisesta, silloin sanotaan mitä vaan jotta toiselta tulee jakoo.

Vierailija
6/8 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi huoraamista ja sitä en missään tapauksessa pystyisi tekemään. Seksi kuuluu vain rakkaussuhteeseen minun osaltani.

Vierailija
7/8 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon monesti ainakin miettiny, että jos erottas, niin saattas meillä silti olla seksisuhde..vaikka eipä sitä tiiä löytäskö jonkun muun jota on parempi panna...:D

Vierailija
8/8 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se olisi sellaista välimaastossa olemista, ei rehellistä. Miksi haluasin pahaa exän uudelle tyttöystävälle?

Kai se on kuin koulukiusaaminen aikoinaan, nyt vaan kiusataan seksillä.

Luuletko ap tosissasi, että mies kokee sinun kanssa jotain fantastista... Olet hieman naivi.