Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin tänään suhteen varatun, pienen vauvan isän kanssa - moralistit älkää vaivautuko...

Vierailija
10.07.2012 |

Niin, enpä olisi uskonut olevani tässä tilanteessa. Vastoin kaikkia periaatteita annoin nyt sitten periksi minua muutaman viikon piirittäneelle varatulle miehelle, joka on parikuisen pikkuvauvan isä. Pää on ihan sekaisin, mieleni tekisi jatkaa suhdetta (mies haluaisi), mutta pelkään että tässä käy vielä huonosti. Olen ihastunut mieheen, eli tämä ei ainakaan minun puoleltani ole pelkkää seksiä. Kertokaa kokemuksianne te, jotka olette ollut vastaavassa tilanteessa! Miten kaikki päättyi? Kuka jätti ja kenet, kenen sydän särkyi jne. Itse olen lapseton ja sinkku.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän tämä päättyi?

Vierailija
82/83 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2012 klo 22:39"]

Niin, enpä olisi uskonut olevani tässä tilanteessa. Vastoin kaikkia periaatteita annoin nyt sitten periksi minua muutaman viikon piirittäneelle varatulle miehelle, joka on parikuisen pikkuvauvan isä. Pää on ihan sekaisin, mieleni tekisi jatkaa suhdetta (mies haluaisi), mutta pelkään että tässä käy vielä huonosti. Olen ihastunut mieheen, eli tämä ei ainakaan minun puoleltani ole pelkkää seksiä. Kertokaa kokemuksianne te, jotka olette ollut vastaavassa tilanteessa! Miten kaikki päättyi? Kuka jätti ja kenet, kenen sydän särkyi jne. Itse olen lapseton ja sinkku.

[/quote]en jaksanut lukea kaikkia vastauksia mutta kerronpa oman tarinani vuosien takaa. Meillä oli samanikäinen vauva, kuvioon tuli lapseton sinkku, minä jätin miehen kun asia paljastui ja sen jälkeen mies muutti naisen luo ja petti tätäkin. 

Jos kuvittelet tuosta miehestä saavasi miehen itsellesi niin olet todella väärässä. Miehelle sinä olet pelkkää seksiä syystä että kotona ei sillä saralla luonnollisista syistä johtuen ole yhtä aktiivista kuin ennen vauvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2012 klo 22:39"]Niin, enpä olisi uskonut olevani tässä tilanteessa. Vastoin kaikkia periaatteita annoin nyt sitten periksi minua muutaman viikon piirittäneelle varatulle miehelle, joka on parikuisen pikkuvauvan isä. Pää on ihan sekaisin, mieleni tekisi jatkaa suhdetta (mies haluaisi), mutta pelkään että tässä käy vielä huonosti. Olen ihastunut mieheen, eli tämä ei ainakaan minun puoleltani ole pelkkää seksiä. Kertokaa kokemuksianne te, jotka olette ollut vastaavassa tilanteessa! Miten kaikki päättyi? Kuka jätti ja kenet, kenen sydän särkyi jne. Itse olen lapseton ja sinkku.
[/quote]

tylsäää, keksi parempi provo. ei jaksa lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan