Mistä tietää haluaako lapsia?
Olen 34-vuotias, en vaan osaa päättää. Periaatteessa kaikki puitteet olisivat kunnossa lasta varten, mutta päätöstä ei vaan synny. Tavallaan haluan, seuraavana päivänä taas en.
Tein tästä jo pari aloitusta aiemmin, mutta ne poistettiin, vaikken keksi mitä asiatonta niissä muka oli. Kokeillaan, jos tällä uudella otsikolla saisi olla.
Kommentit (27)
Tulihan niitä muutama ja ovat jo aikuisia. En edelleenkään osaa sanoa halusinko niitä, mutta en myöskään kadu.
Olin niin umpirakastunut, että halusin halusin saada lapsen mieheni kanssa. Kun haluaa, niin tietää kyllä haluavansa :-)
Et tarvitse mitään lasta kun olet noin epävarma että tämmöseltä rupupalstalta kyselet noin tärkeää päätöstä 😝😝😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Tulihan niitä muutama ja ovat jo aikuisia. En edelleenkään osaa sanoa halusinko niitä, mutta en myöskään kadu.
Juu, juu, tältä saat varmasti täsmätietoa.
a) onko sinulla mies?
b) jos kyllä, rakastatko miestäsi?
c) jos kyllä, onko teillä rahaa lapsen elättämiseen?
Olenko p e do f i i l i, jos haluan lapsia?
Jos olet noin epävarma, älä lisäänny.
Lasten hankkiminen on ihmiselämän tärkein päätös.
Olenko pediatri, jos haluan jalkalääkäriksi?
Oletko erityisen kaunis, älykäs, urheilullinen tai musikaalinen vai miksi sinun pitäisi jatkaa sukuasi?
Lapsesta voi tulla rikollinen, tyhmä tai adhd-potilas.
Ajattelen niin, että jos on tunne -haluan lapsia-, silloin niitä haluaa.
Jos sitä tunnetta ei ole, silloin ei halua niitä.
Kuulemma sen vain tietää. Itse olen muuttanut pariin otteeseen mieltäni tämän asian suhteen ja ollut kahden vaiheilla. Sittemmin olen kallistunut sille kannalle, että lapsi ei toisi mitään lisäarvoa elämääni. Päätöstä on vahvistanut sen tajuaminen, etten viihdy lasten seurassa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko erityisen kaunis, älykäs, urheilullinen tai musikaalinen vai miksi sinun pitäisi jatkaa sukuasi?
Miksi sinun vanhempiesi piti jatkaa sukua, kun tuloksena olit sinä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma sen vain tietää. Itse olen muuttanut pariin otteeseen mieltäni tämän asian suhteen ja ollut kahden vaiheilla. Sittemmin olen kallistunut sille kannalle, että lapsi ei toisi mitään lisäarvoa elämääni. Päätöstä on vahvistanut sen tajuaminen, etten viihdy lasten seurassa yhtään.
Et sinäkään ole tuonut lisäarvoa vanhempiesi elämään. Ja luuletko sinä idiootti että lapset pysyvät koko ajan lapsina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään ole tuonut lisäarvoa vanhempiesi elämään. Ja luuletko sinä idiootti että lapset pysyvät koko ajan lapsina?
Miksi kommentoit ilkeästi täysin asialliseen viestiin?
Jos ei tiedä niin tuskin haluaa. Tuskin myöskään kannattaa kokeilla tehdä lapsi ja katsoa sitten haluaako, sitä kun ei voi palauttaa.
Sen tietää. Ilmiötä kutsutaan kohdun himoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun vanhempiesi piti jatkaa sukua, kun tuloksena olit sinä?
Kuka teiltä leikkasi syövät pois ja duunaisi kemoterapiat ilman meikäläisiä?
Minä ainakin tiesin ihan vain siitä, että halusin saada lapsen. Se oli biologinen, vahva lisääntymistarve, johon liittyi myös halu kokea raskaus ja synnytys, jotta voisin kokea kaiken, mitä naisena voin.