Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin tänään suhteen varatun, pienen vauvan isän kanssa - moralistit älkää vaivautuko...

Vierailija
10.07.2012 |

Niin, enpä olisi uskonut olevani tässä tilanteessa. Vastoin kaikkia periaatteita annoin nyt sitten periksi minua muutaman viikon piirittäneelle varatulle miehelle, joka on parikuisen pikkuvauvan isä. Pää on ihan sekaisin, mieleni tekisi jatkaa suhdetta (mies haluaisi), mutta pelkään että tässä käy vielä huonosti. Olen ihastunut mieheen, eli tämä ei ainakaan minun puoleltani ole pelkkää seksiä. Kertokaa kokemuksianne te, jotka olette ollut vastaavassa tilanteessa! Miten kaikki päättyi? Kuka jätti ja kenet, kenen sydän särkyi jne. Itse olen lapseton ja sinkku.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vasta selität tilanteen. VAikuttaa siltä että yrität muuttaa faktoja, ettei sinua tunnistaisi.

on usein "ylitöissä", tosin emme asu Helsingissä. Tosin tämä ei ole ensimmäinen lapsemme, mistä TODELLA tiedät miehen oikean siviilisäädyn tai lapsiluvun? Jos tapailisit miestäni, tule rehellisesti juttelemaan kanssani. En ole oikeasti sellainen pirttihirmu kuin mies väittää, vaan olen empaattinen ja ymmärrän miksi teet mitä teet. Saat pitää miehen, mutta haluan tietää, että voin lähteä ja pistää avioeron virelle.

Vierailija
42/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se sinun ongelma ole että sitoutumiskyvytön päättää lisääntyä.

Sitä lapsiparkaa kyllä käy sääliksi jos tämä "isä" jossain vaiheessa kasvattaa selkärangan ja alkaa katumaan sitä miten ei omistautunut perheelleen silloin kun se vielä oli olemassa. Moni "isä" piinaa lapsiansa huonolla omallatunnollaan sitten kun kaikki on jo myöhäistä, lapsi kasvoi eikä enää tarvitse "isäänsä".

Mutta se ei ole sinun ongelmasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää miehen pettämisestä aika pitkä aika sen jälkeen, kun hänellä oli ollut suhde toiseen. Tuo suhde oli päättynyt, kun mies ei ollut jättänyt minua ja lapsia. Lopputulos oli katuva mies yksin omassa kämpässään, sinkku uuden miehen kanssa ja minä lasten kanssa. Lapset siinä eniten kärsivät, toinen ei kykene puhumaankaan erosta ja vetäytyy itseensä ja toinen purkaa kiukkuaan joka asiaan käyttäytymällä aggressiivisesti. Onhan se toki eri asia pienen vauvan kanssa, hän kun ei kykene reagoimaan niin näkyvästi, mutta vanhempien tunteet, tuska ja riidat vauva toki aistii ja menettää siitä perusturvallisuuden tunnettaan.

Moralisti en ole ap:ta kohtaan, mies siinä on syyllinen ja jos ei olisi pettänyt ap:n kanssa niin todennäköisesti etsisi toisen kohteen. Kysymys ehkä ap:lle on, tajuaako hän todella, mihin on osallisena? Vaatisit ainakin, että eroaa vauvan äidistä tai kertoo hänelle totuuden. Pitkittäminen vain pahentaa asiaa. Kukapa haluaisi elää valheessa? Tottakai mies sanoo ap:lle että on vaan vauvan takia naisen kanssa. Ap tulkitsee, että mies haluaisi olla hänen kanssaan, minusta mies vaan totesi, että ei aio jättää naista lapsen vuoksi. Kysymys on siis kuuntelijasta. 2 kk ikäisen äiti ei ehkä ole vielä palautunut raskaudesta, omat halut voivat olla tiessään, valvominen tekee äkäiseksi jne. mutta ei sen pitäisi ajaa ketään pettämään, sille ei ole koskaan perusteita. Jos haluaa jonkun toisen, niin sitten tulee tehdä etukäteen valinta eikä pettämisen jälkeen.

Vierailija
44/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä pienten lasten äitejähän petetään tilastollisesti eniten.

Hyvin noissa jutuissa ei käy, se lienee sinullekin selvää. Jonkun sydän särkyy, ehkä juuri sinun. Kokeilemalla se selviää.

Itse en moista miestä haluaisi.

Vierailija
45/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tiput vitun korkealta!

Siltä tuntuu kun mies pettää, kun on pieni lapsi, ja kaiken kuuluisi olla ihanaa.

t. Petetty

Vierailija
46/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kohtelee vastasynnyttänyttä puolisoaan (olipa miten huono suhde tahansa) noin, ei ansaitse mitään arvostusta. Oman kokemuksen mukaan nainen on tuolloin herkimmillään ja lapsen isän tuki on enemmän kuin tarpeen. Tuollaiset miehet kiertäisin kaukaa..

Mitä taas naiseen tulee, niin suhteeseen lähteminen pikkuvauvan isän kanssa on joko pohjatonta itsekkyyttä tai ilkeyttä tai ymmärtämättömyyttä. En ymmättä alkuunkaan miksi kukaan haluaisi olla osallisena toisen perheen rikkomiseen.. Rakkaus sitä ja tätä, juuri niin..

Vierailija
47/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ettei aio koskaan mennäkään lapsen äidin kanssa ja että jos ei lasta olisi, jättäisi naisen. On siisn kuulemma toistaiseksi yhdessä vain lapsen takia."

Usein nämä markkinointipuheet eivät vastaa todellisuutta.

Vierailija
48/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taas ei ikinä saa läheistä suhdetta lapseensa ja tiedän sen katuvan sitä ikänsä. Jos se toinen nainen olisi ollut järjen ääni, olisi miehen isyyspaniikki ajallaan mennyt. Estämmehän kaiteelta hyppäävääkin jos paikalle osumme, emmekä suinkaan tönäise rotkoon..

ei kannata rankaista lasta jos vanyhemmat hölmöilevät, jos lapsi pärjää isänsä kanssa niin antaa niiden vuiettää yhteistä aikaa. Ehkä hän pystyy kokemuksesta viisastuneena antamaan lapselle hyviäkin neuvoja. Kaikki maailman viisaus ei kuitekaan ole naisessa vaan miehetkin pystyvät kertomaan juttuja.

Vierailija
49/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet vissiin aika imartelulle altis, et arvosta itseäsi ja lankeat halpaan, kun tuollaisen rentun lirkutuksiin olet valmis lankeamaan.

Mitenkään moralisoimatta sinua, sanoisin että ei maksa vaivaasi eikä aikaasi olla salarakas puhelinta kyttäämässä.

Vierailija
50/83 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vasta selität tilanteen. VAikuttaa siltä että yrität muuttaa faktoja, ettei sinua tunnistaisi.

ettei joku voisi treffeillä nähdä...

Mitä tulee väitteeseen ettei eroa lapsen vuoksi, niin mietihän vähän sitäkin. Jos mies paljon poissa kotoa, milloin hän ehtii olla lapsen kanssa? Erotessahan olisi tapaamisoikeudet ym, eli enemmän aikaa. Eli mikähän on todellinen syy siellä kotona, ettei mies eroa? Käyhän todellisen syyn juttsilla ja voit saada miehen lennossa itsellesi.

Vierailija
51/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit ihastua mieheen, joka voi kohdella noin järkyttävällä tavalla vastasynnyttänyttä vaimoaan ja lastaan? Miten voit arvostaa ja kunnioittaa häntä? Edes pitää hänestä?

Halveksin tuollaisia miehiä todella, ja jos itse olisin vaimon tilanteessa, haluaisin todellakin tietää. Toisaalta halveksin myös kaltaisiasi haaskoja, jotka pyörivät ympärillä odottamassa, kuka sortuu. Toivon itsellesi ihan samaa tilannetta kuin tälle tuoreelle äidille, jonka yli nyt kävelet. Toivon lapsellesi samaa kohtaloa kuin tälle lapselle, jonka elämän juuri monella tapaa tuhoat.

Olet heikko ja itsekeskeinen. Sinulla on myös huono itsetunto ja koet, ettet ansaitse parempaa miestä kuin pettäjän ja valehtelijan. Itsetuntoasi nostaa se, että sinut on valittu tämän vaimon ohi. Säälittävää.

Tässä viestissä oli kyllä monta hyvää pointtia ja olen niitä miettinytkin. Voi olla että ajan myötä menetänkin kiinnostukseni ko. mieheen juuri ylläolevan kirjoittajan mainitsemista syistä... Nyt suhde on vielä niin alussa, etten osaa oikein ajatella järjellä. Mies ei ole naimisissa, sanoo ettei aio koskaan mennäkään lapsen äidin kanssa ja että jos ei lasta olisi, jättäisi naisen. On siisn kuulemma toistaiseksi yhdessä vain lapsen takia. Joku kyseli mistä olen, ihan Helsingistä. Mielestäni mies ottaa kyllä kamalan riskin tässä, koska mistä voi tietää etten ole esim. sitä tyyppiä joka kertoo hänen vaimolleen? Meillä on jonkin verran yhteisiä tuttuja, joiden kautta asia voisi hänen korviinsa mennä muutenkin... No aika näyttää miten tässä käy. Olen jo tässä tänään jättänyt vastaamatta miehen viesteihin, koska mietityttää niin paljon koko juttu ja toisaalta tekis mieli lopettaa suhde heti alkuunsa. Kiitos kaikille kommentoijille!

Ap

Niin ne kaikki sanoo, niin ne kaikki ovat jättämässä vaimojaan ja ovat yhdessä vain lasten vuoksi. Tuo on niin perussettiä pettäjämiehiltä!

Ap, mies, sen lisäksi että pettää vaimoaan, pettää myös SUA! Nuo puheet ja lupailut ovat petosta ja sinä olet ihastunut sellaiseen, jota ei ole olemassa. Tätä on rakkauden huumassa vaikea ymmärtää, tiedän kokemuksesta.

Ja lisäksi, ei tee hyvää itsekunnioituksellesi, jos jatkat suhdetta. Luultavasti haluaisit, että sinua ainakaan ei voisi syyttää mistään, että sulla säilyisi ne jauhot puhtaana pussissa. Jos haluat säilyttää tämän, niin kannattaa suhde lopettaa.

Näet kaiken tämän kunhan olet saanut etäisyyttä mieheen ja aikaa vähän kulunut. Tiedän tämän kokemuksesta!!

Ja sitäpaitsi, tuollainen mies, joka pettää vaimoaan sillä hetkellä, kun nainen tartteisi eniten apua, ON PASKA KUSIPÄÄ SELKÄRANGATON LUUSERI!! TUOLLAISEEN MIEHEEN EI VOI IKINÄ LUOTTAA!!

Vierailija
52/83 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin sanoa että älä erehdy luulemaan itseäsi niin ainutlaatuiseksi ja ihanaksi ettei sinulle kävisi tulevaisuudessa aivan samoin, jos nyt niin käy että mies valitsee sinut.

Nimittäin, mies joka ei kykene sitoutumaan perheeseen nykyisen vaimon kanssa joka on juuri synyttänyt heille lapsen, ei kykene siihen sinunkaan kanssa. Tulevaisuudessa sinä todennäköisesti itkeskelet täällä AV:llä kuinka epäilet miehesi pettävän sinua ja teillä on lapsia.

Tätä kannattaa miettiä. Itse kiertäisin tuollaiset petturit kaukaa, koska en koskaan halua tulla noin kohdelluksi itse.

Vierailija
53/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUOLLAISEEN MIEHEEN EI VOI IKINÄ LUOTTAA!!

Oma moka, mitäs luotit.

Toisekseen, luotettava mies = ikävystyttävä ihminen.

Vierailija
54/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero ja epärehellinen mies kun lähtee tuohon peliin. Ei mitään selkärankaa, ei moraalia, ei käytöstapoja ja täydellisen epäluotettava tapaus. Oman edun tavoittelija ja alapäänsä vietävissä. Jos kykenee vastasynnyttänyttä vaimoaan ja pientä lastaan kohtaan tekemään noin, lienee turha toivoa ja odottaa selkärankaa tulevaisuudessakaan. Normaali ihminen kykenee laittamaan tuossa tilanteessa rajat himoilleen ja omalle röyhkeydelleen, vaikka kuinka tekisi mieli seksiä tai jännitystä. Vain todellä itsekeskeinen ja omaa napaa ajatteleva tyyppi ei pysty odottamaan pikkuvauva-ajan yli, vaan lähtee hakemaan mielihyvää ja nautintoa heti muualta jos kotona ei esim. seksiä hetkeen heru.

Sinänsä olisi ehkä palvelus vaimoakin kohtaan, että totuus valkenisi ja pääsisi eroon tuollaisesta kaksinaamaisesta miehestä. Ehkä kuitenkin olisi parempi vauvankin kannalta, ettei eroa tulisi nyt kun äiti on varmasti uuvuksissa muutenkin pienen vauvan hoitamisesta.

Ap:n kannattaa miettiä myös sitä, että haluatko välttämättä seurustella ja mahdollisesti perustaa tulevaisuuttakin tuollaisen sian kanssa? Noin kiero ja törkeä käytös nimittäin tuskin on kertaluontoista... Itse en voisi koskaan luottaa siihen, ettei mies jatkossa tekisi samaa temppua uudestaan, tällä kertaa kohteena vain olisi ap. Parasta olis kun mies saisi opetuksen ja polttaisi näppinsä tuossa pelissä. yksin jäädessään voisi sitten miettiä toimintatapojaan ja etsiä niistä korjattavaa.

Vierailija
55/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluneimmista kuluneimmat fraasit ovat mieheltä juuri nuo "olen hänen kanssaan vain lapsen takia". Hoh hoijaa. Voithan aina sanoa hänelle, että aletaan suhteeseen sitten kun olet vapaa mies? Että jos tosissaan rakkautta ei suhteessa ole, niin eikö olisi sitten lapsellekin parasta että riitelevät vanhemmat eroavat?

Valitettavasti kuulostaa vain siltä, että tuo mies on tosiaan säikähtänyt vauvan tuomaa vastuuta sekä kovasti seksin tarpeessa, kun vaimonsa tai avokki on hiljattain synnyttänyt. Oih, mikä uros...

Vierailija
56/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolla on paikat vielä ehkä synnytyksestä hajalla ja sinä päätit ryhtyä varatavaraksi? :( Sääliksi käy teitä kaikkia osapuolia paitsi sitä miestä, joka olisi voinut tyytyä omaan käteen.

Vierailija
57/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei meille muillekin ole tullut vastasyntyneen isejä vonkaamaan? Ajatus on vaan ollut jo alkujaan niin vastenmielinen, että ei ole tullut lähdettyä.

Todellinen romantiikka ja mielihyvä löytyy jostain ihan muualta.

Vierailija
58/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkennuksena, että tämä pariskunta EI OLE naimisissa. Miehen mukaan lapsen tuloa edelsi puolitoista vuotta erillään asumista, jonka päätteeksi mies halusi erota, mutta sitten lapsi ilmoittikin tulostaan... Että näin. Outoa tässä jutussa on myös se, että mies ei ole ollenkaan huolissaan siitä, että meidät nähdään julkisesti yhdessä, esim. syömässä ja ulkona treffeillä. Ei tämä nyt sentään niin iso kaupunki ole. Välillä on tullut sellainen olo, että mies tavallaan haluaisikin jäädä kiinni tästä suhteesta.

Vierailija
59/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkennuksena, että tämä pariskunta EI OLE naimisissa. Miehen mukaan lapsen tuloa edelsi puolitoista vuotta erillään asumista, jonka päätteeksi mies halusi erota, mutta sitten lapsi ilmoittikin tulostaan... Että näin. Outoa tässä jutussa on myös se, että mies ei ole ollenkaan huolissaan siitä, että meidät nähdään julkisesti yhdessä, esim. syömässä ja ulkona treffeillä. Ei tämä nyt sentään niin iso kaupunki ole. Välillä on tullut sellainen olo, että mies tavallaan haluaisikin jäädä kiinni tästä suhteesta.

Tai sit ei. Ainakaan paljoa. Voit selittää itsellesi asian juuri sillain, että miehessä ei ole mitään vikaa.

Kuitenkin, mies on seksiä harrastanut, tietää sen seuraukset ja seuraus on syntynyt. Miehen elämän ykkösprioriteettina pitäisi olla vastasyntynyt lapsi, vaikkei sen lapsen äidin kanssa haluaisikaan olla.

Ja minä en uskoisi kauheasti mitään mitä mies sanoo, tuo tilanne puhuu puolestaan. Mutta ehkä juuri tämä sinun tapaamasi mies ei valehtele jne!

Jos miehellä muuten olisi oikeasti selkäranka, niin hän ei yrittäisi "jäädä kiinni", vaan selvittäisi asiat lopullisesti. Tällä hetkellä tuo on kuitenkin pettämistä ja valehtelua.

Vierailija
60/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa noita provohuuteluja. Tämä tilanne on mulle täyttä totta, en kai muuten täällä vaivautuisi kirjoittelemaan. Se tässä juuri onkin outoa,että mies kertoi heti niin avoimesti vauvastaan ja ylipäätään ryhtyi iskemään minua, vaikka kotona odotti vastasyntynyt ja synnytyksestä sekaisin oleva tyttöystävä. Kaipailisin nyt vaan teiltä vastaavia kokeneilta jotain kommentteja ja mielipiteitä miehen käytökseen liittyen, siis miten normaalia se on tuossa tilanteessa jne. Tottakai osa minua toivoo, että tästä voisi kehittyä ihan aito ihmissuhde, vaikka tilanne on mikä on...

Ap

mä haluan sanoa sulle vaan, että itse en koskaan ja todellakin en koskaan ottaisi tollaista miestä.

Usko pois, paskaa saat sylin täydeltä. Ja toisaalta melkein toivoisin et ton paskaläjän tyttöystäväkin ( tuore äiti!) sais oikeesti tietää mikä luuseri sillä kotonaan on. Sääli niin sääli....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä