Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin tänään suhteen varatun, pienen vauvan isän kanssa - moralistit älkää vaivautuko...

Vierailija
10.07.2012 |

Niin, enpä olisi uskonut olevani tässä tilanteessa. Vastoin kaikkia periaatteita annoin nyt sitten periksi minua muutaman viikon piirittäneelle varatulle miehelle, joka on parikuisen pikkuvauvan isä. Pää on ihan sekaisin, mieleni tekisi jatkaa suhdetta (mies haluaisi), mutta pelkään että tässä käy vielä huonosti. Olen ihastunut mieheen, eli tämä ei ainakaan minun puoleltani ole pelkkää seksiä. Kertokaa kokemuksianne te, jotka olette ollut vastaavassa tilanteessa! Miten kaikki päättyi? Kuka jätti ja kenet, kenen sydän särkyi jne. Itse olen lapseton ja sinkku.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se mies ihan ajatellut loppuun asti mihin ryhtyi?

Mun mies petti mua kun meidän vauva oli juurikin syntynyt. Toinen nainen oli hyvä ystävä. Sain kuulla asiasta vasta paljon myöhemmin. Erosin miehestä ja jätti kyllä ison kipeän kohdan mun sydämeen. En voi koskaan antaa anteeksi että sellaisella hetkellä haki sexiä muualta kun mä olin juuri synnyttänyt meidän yhteisen lapsen tähän maailmaan. Heille ei koskaan kehkeytynyt mitään vakavampaa suhdetta. Satunnaisia panoja muutaman kuukauden ajan. Mies oli kovin pahoillaan ja olisi ollut valmis tekemään mitä vaan että en olisi jättänyt häntä. Ei sellaista kuitenkaan voi antaa koskaan anteeksi. Yhteinen ystävämme kertoi tästä minulle kun heidän seksisuhteensa oli päättynyt jo melkein vuotta aikaisemmin. Sattumalta tämän ystävän miehen sisko oli toisen naisen paras ystävä ja tuli tällaisen lenkin kautta minun korviini.

Mies puhui mulle että tuli joku kriisi kun vauva syntyi ja järkyttyi kun tajusi miten paljon vastuuta yms tuo mukanaan. On se jännä että äiti on aina viimekädessä äiti mutta mies voi hetkellisesti tai kokonaan ottaa isyydestä vapaata. Ei meillä äideillä ole sellasta mahdollisuutta koskaan. Saatika haluakaan siinä mielessä.

Olen erittäin seksuaalinen, hoikka ja nätti. Ei ollut kyse siitä että kauheena mammuttina olisin läskieni kanssa kotona vyörynyt likaisissa verkkareissa. Jos joku ajattelee että mies meni sen takia vieraisiin.

No, pointti se että sanoinkuvaamatonta tuskaa tulet naiselle aiheuttamaan jos hän joskus saa tietää. Ei voi verrata mun mielestä sellaiseen tilanteeseen että lapsettoman pariskunnan ukkoa olisit kännissä jyystänyt. Mitenkään tällaistakaan pettämistä vähätellen tietenkään. Yritän vain sanoa että kukaan nainen ei ansaitse tuollaista ihmistä miehekseen niin miksi sinä naisena edesautat tilannetta?

Vierailija
22/83 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tuo tulisikin tänne _vauva_lehden palstalle "ottamaan turpaansa", kun isohko osa kuitenkin on äiti-ihmisiä täällä! Tai JOS aloitus olisi totta, niin silti aika uhittelevaa tulla juuri tänne lesoilemaan ja vieläpä niin että moralistit älkää vaivautuko.. joo-o. Ihmeen masokistista sitten on käytös, JOS tuo olisi totta, koska tuskin kukaan täällä sanoo että ai miten hienoa, jatka vaan samaan malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies naimisissa?

Oletko kysynyt tai onko kertonut mikä kotona ei ole hyvin? Jos vain seksin puutteen vuoksi on kanssasi ei hyvä tule, mikäli ei rakasta vauvan äitiä teistä voi tullakin jotain.

Vierailija
24/83 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten ihan totta eikä syyttelyä. Siitä puhutaan neuvoloissakin...

Vierailija
25/83 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä aihe, tyhmällä palstalla .

Vierailija
26/83 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä opettaa tässäkin. Toivon että joskus tajuat miten ajattelemattoman ja itsekeskeisen teon olet mennyt tekemään. Ehkä vasta silloin jos joskus saat omia lapsia. Synnyttänyt nainen on herkimmillään ja tarvitsee kaiken mahdollisen tuen. Solidaarisuutta vähän hei naiset!

Etsi joku muu mies.

joka kohtelee vastasynnyttänyttä puolisoaan (olipa miten huono suhde tahansa) noin, ei ansaitse mitään arvostusta. Oman kokemuksen mukaan nainen on tuolloin herkimmillään ja lapsen isän tuki on enemmän kuin tarpeen. Tuollaiset miehet kiertäisin kaukaa..

Mitä taas naiseen tulee, niin suhteeseen lähteminen pikkuvauvan isän kanssa on joko pohjatonta itsekkyyttä tai ilkeyttä tai ymmärtämättömyyttä. En ymmättä alkuunkaan miksi kukaan haluaisi olla osallisena toisen perheen rikkomiseen.. Rakkaus sitä ja tätä, juuri niin..

Vierailija
27/83 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow! No, taidat olla ihan mieletön kissa, kun pikkuvauvan isä sinua piirittää. Ota huomioon kuitenkin kolme asiaa, eli

1. Pienen vauvan isäksi tulo pistää joka äijän pään sekaisin monellakin tapaa, sitä hätääntyy ja pyristelee asettumista vastaan. Ei ole oikein oma itsensä. Vaimo vaan imettää ja on muutenkin erilainen kuin ennen. Kestää vähän aikaa, kun siihen tottuu vaikka olisi lapsia jo ennestäänkin. Sitä saattaa ruveta piirittelemään vähän ketä sattuu.

2. Kukaan mies ei ole niin tyhmä, että tosissaan piirittää naista, joka ei näytä vihreää valoa, ellei pääkopassa viiraa. Eli leikit jo tulella, eikä mies ole touhussa yksin kuten annat ymmärtää. Tahallasi provosoit miestä jatkamaan ja saat siitä huomiosta hyvää oloa.

3. Tuttujen touhuja seuratessa olen huomannut, että moni mies kuitenkin haikailee lopulta takaisin oman puolisonsa luo. Toiset ottaa takaisin, toiset ei. Pelaavat samaan aikaan kahta peliä sitten sen uudenkin suhteen kanssa. Jos vaimo ei huoli takaisin, ei ole muuta mahdollisuutta kuin jatkaa uutta suhdetta ja uskotella toiselle, että ihan paska olikin se entinen.

Vierailija
28/83 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tähän on vaimoa ja vauvaa vetää mukaan, heidän syyhän tämä ei ole vaan pelkästään miehen päätös pettää. Sinulla ap on siis suhde mieheen, jolla on elämänhallinnassa toivomisen varaa. And..?

Vierailija
29/83 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoimme suhdetta 4v, aviovaimo synnytti toisenkin lapsen suhteemme aikana. Minä särjin sydämeni lopulta.

Suhteemme aikana ajattelin, että minäpä selviän tästä voittajana enkä koskaan tule tänne sanomaan, että minä särjin sydämeni. Tässäpä sitä nyt ollaan. Mies on edelleen naimisissa ja onnellinen vaimonsa kanssa, minä en kuulu enää hänen elämäänsä.

Vierailija
30/83 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luultavasti narsisti, joka kaipaa vaanhuomiota, ja kotona on vauva ja vauvan äiti, joka huolehtii vain vauvasta, ja tämä on monelle narsistille se viimeinen niitti ja tekosyy pettämiselle. Ja luultavasti et ole ainoa, jonka kanssa hän pettää.

Vierailija
31/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kodin rikkoja" "Perheen tuhoaja". Onko vihdoinkin löytynyt tilanne jossa naista ei pidetäkään seksisuhteessa miehen uhrina tavalliseen tapaan. En tiedä pitäisikö olla oikein iloinen tästä kehityksestä sukupuoliasenteissa vai surra sitä, että jotenkin mystisesti naisessa nähdään enemmän vikaa kuin siinä miehessä jolla on joku jota pettää.

Vierailija
32/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat tietää? Että kannattaako ottaa itselleen vastuksiksi ukko, jolla mopo karkaa käsistä, eikä elämä ole hallussa? Et osaa itse ratkaista tätä ongelmaa? Voin auttaa, ei kannata.

Vierailija
33/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa suhdetta, paitsi jos sinulle riittää pelkkä seksi silloin kun miehelle sopii. Sinun vikasi ei ole se, että mies pettää, mutta miehen käytös osoittaa, kuinka epäluotettava hän on.

Vierailija
34/83 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vasta selität tilanteen. VAikuttaa siltä että yrität muuttaa faktoja, ettei sinua tunnistaisi.

Vierailija
35/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit ihastua mieheen, joka voi kohdella noin järkyttävällä tavalla vastasynnyttänyttä vaimoaan ja lastaan? Miten voit arvostaa ja kunnioittaa häntä? Edes pitää hänestä?

Halveksin tuollaisia miehiä todella, ja jos itse olisin vaimon tilanteessa, haluaisin todellakin tietää. Toisaalta halveksin myös kaltaisiasi haaskoja, jotka pyörivät ympärillä odottamassa, kuka sortuu. Toivon itsellesi ihan samaa tilannetta kuin tälle tuoreelle äidille, jonka yli nyt kävelet. Toivon lapsellesi samaa kohtaloa kuin tälle lapselle, jonka elämän juuri monella tapaa tuhoat.

Olet heikko ja itsekeskeinen. Sinulla on myös huono itsetunto ja koet, ettet ansaitse parempaa miestä kuin pettäjän ja valehtelijan. Itsetuntoasi nostaa se, että sinut on valittu tämän vaimon ohi. Säälittävää.

Tässä viestissä oli kyllä monta hyvää pointtia ja olen niitä miettinytkin. Voi olla että ajan myötä menetänkin kiinnostukseni ko. mieheen juuri ylläolevan kirjoittajan mainitsemista syistä... Nyt suhde on vielä niin alussa, etten osaa oikein ajatella järjellä. Mies ei ole naimisissa, sanoo ettei aio koskaan mennäkään lapsen äidin kanssa ja että jos ei lasta olisi, jättäisi naisen. On siisn kuulemma toistaiseksi yhdessä vain lapsen takia. Joku kyseli mistä olen, ihan Helsingistä. Mielestäni mies ottaa kyllä kamalan riskin tässä, koska mistä voi tietää etten ole esim. sitä tyyppiä joka kertoo hänen vaimolleen? Meillä on jonkin verran yhteisiä tuttuja, joiden kautta asia voisi hänen korviinsa mennä muutenkin... No aika näyttää miten tässä käy. Olen jo tässä tänään jättänyt vastaamatta miehen viesteihin, koska mietityttää niin paljon koko juttu ja toisaalta tekis mieli lopettaa suhde heti alkuunsa. Kiitos kaikille kommentoijille!

Ap

Vierailija
36/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo just. Varmaan mies tuli aptä iskemään, "mun vaimolle syntyi viimeviikolla vauva, mutta sulla on hyvä perse niin mites jos pannaan?!?" ja ap lähti heti mukaan...

Haloo, tyhmä aivoton idiootti saa olla jos ilmiselvän provon uskoo.

Tuollaisia tilanteitakin on, muttei pettäjätkään nyt kyllä noin avoimesti vauvoistaan yms kerro.

Vierailija
37/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa noita provohuuteluja. Tämä tilanne on mulle täyttä totta, en kai muuten täällä vaivautuisi kirjoittelemaan. Se tässä juuri onkin outoa,että mies kertoi heti niin avoimesti vauvastaan ja ylipäätään ryhtyi iskemään minua, vaikka kotona odotti vastasyntynyt ja synnytyksestä sekaisin oleva tyttöystävä. Kaipailisin nyt vaan teiltä vastaavia kokeneilta jotain kommentteja ja mielipiteitä miehen käytökseen liittyen, siis miten normaalia se on tuossa tilanteessa jne. Tottakai osa minua toivoo, että tästä voisi kehittyä ihan aito ihmissuhde, vaikka tilanne on mikä on...

Ap

Vierailija
38/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään sitten kun sinulla on se parin kuukauden ikäinen vauva ja mies vaihtaa taas maisemaa.

Ei kukaan tervejärkinen isä lähde pienen lapsensa luota noin vain.

oma kokemus: mies juoksi vieraissa kun meillä oli saman ikäinen vauva. Jätin hänet. Hän jatkoi suhdetta ko. naisen kanssa - kunnes petti häntäkin. Että unohda koko tyyppi.

Vierailija
39/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa noita provohuuteluja. Tämä tilanne on mulle täyttä totta, en kai muuten täällä vaivautuisi kirjoittelemaan. Se tässä juuri onkin outoa,että mies kertoi heti niin avoimesti vauvastaan ja ylipäätään ryhtyi iskemään minua, vaikka kotona odotti vastasyntynyt ja synnytyksestä sekaisin oleva tyttöystävä. Kaipailisin nyt vaan teiltä vastaavia kokeneilta jotain kommentteja ja mielipiteitä miehen käytökseen liittyen, siis miten normaalia se on tuossa tilanteessa jne. Tottakai osa minua toivoo, että tästä voisi kehittyä ihan aito ihmissuhde, vaikka tilanne on mikä on...

Ap

Ihanko totta haluat tuollaisen miehen?????? Maailmassa on kyllä vapaita ja kunnollisiakin. Tosin, jos edes ajattelet suhdetta ko. miehen kanssa niin eiköhän siinä ole vakka kantensa valinnut. Et siitä kyllä uskollista miestä itsellesi saa mutta ilmeisesti kelpaa kuka vaan. Nosta nyt vähän rimaa!

Vierailija
40/83 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei vaimo kuule asiasta ennen tätä. Onko mies ja lapsen äiti naimisissa? Jos ei, niin hopi hopi kertomaan äidille niin voi valita antaako miehen tunnustaa isyyttä. Mä ainakin haluisin tollaisen paskan elämästäni kokonaan veke. Tietty jos vauva on sen ikäinen että isyyden tunnustus tehty tai ovat naimisissa niin ei voi enään mitään.

Toki en toivo kenellekään tollaista miestä ja sen puolesta parasta on että vauvan äiti saisi nopeasti tietää niin ymmärtäisi jättää moisen paskiaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän