Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan kuullut toistuvista tuulimunaraskauksista?
10.07.2012 |
Meillä takana 3 keskenmenoa, viimeisin tuulimunaraskaus.Nyt yllättäen heti ekasta kierrosta taas plussa ja tuli mieleeni kuinka yleistä on että samalla ihmisellä olisi useampi tuulimunaraskaus? Kenelläkään tietoa tai tuttua jolla olisi ollut?
Kommentit (2)
Tuntuu jo siltä että onnea tässä tarvitaankin, itse ei oikein voi mitään tehdä. Toisen keskenmenon jälkeen kolmanne riski on jo yli 20% mutta silti mitään ei tutkita ennen sitä kolmatta km:a. Nyt kun kolmas oli tuulimuna (aiemmat "tavallisia" keskenmenoja) on alkanut hieman pelottaa että mitä vielä on edessä, enkelivauvako seuraavaksi... :,o/ No, nyt ei voi kuin kuluttaa aikaa ja toivoa sitä onnea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Muistelisin silloin lukeneeni, että kahden peräkkäisen(?) tuulimunaraskauden jälkeen todennäköisyys muihinkin tuulimunaraskauksiin lisääntyisi. Tuo voi olla monestakin kohtaa väärä tieto, aikaa tuosta on yli kuusi vuotta. Itse olen sen jälkeen saanut kaksi tervettä raskautta ja lasta.
Asiasta löytyy varmasti asiantuntijatietoa googlettamalla. Itse sain sairaalasta sairaalan sivuilta otetun tulosteen tuulimunaraskauksista.
Onnea raskauteesi ap, toivottavasti kaikki menee hyvin :)