Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus bloggaajien ulkonäöstä -> muiden bloggaajien ottamista kuvista!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole yllättävää, että ihmiset haluavat esitellä itsestään parhaimman puolen kuvien kautta. Niin minäkin tekisin.

Mutta olen huomannut saman kuin aloittaja, eli silloin tällöin, kun kuvissa on monta ihmistä, ei kaikista saada hyvää kuvaa. Muistanpa erään blogiselostuksen, jossa kolleegio suomalaisia suosittuja muotibloggareita oli yhteisellä retkellä Ruotsissa. Ei todellakaan kaikki kuvat imarrelleet kaikkia =D Vaikka jokainen heistä kuitenkin näyttää omassa blogissa aina tiptop-täydelliseltä.

Vierailija
2/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän juoksee. Kintut sillä on ollu tollaset niin kauan kuin mä sen blogia olen seuraillut. Kaupallisuudesta kyllä sen kohdalla voisi sanoa vaikkapa sen verran, että kaikkihan noi tekee mitä tahansa omaa blogiaan ja etuaan edistääkseen, mutta Iina on kyllä musta ainoa joka ihan mummonsakin möisi ilmaissälästä! Kaikki teepussit sun muut kelpaa ja mitä ikinä firmat sille keksiikään lähettää, kaikesta tulee mainospostaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätyin suuresti, kun luin sitten blogistaan juoksemisesta ja muusta urheilusta. On siis perimältään jo paksut jalat, vaikka urheilee niin ei taida auttaa. Käsittämätöntä, ettei ymmärrä, et ne pillihousut ei TODELLAKAAN sovi hänelle, saati noin lyhyt hame, jossa runsas tuo alaosa. Kengät ainakin pitäisi olla avokkaat ilman nilkkaremmejä yms, jotta jalat edes näyttäisivät hieman pidemmiltä.

Nätti on muuten, ei siinä mitään. Mukava huomata, että näillä ns. täydellisilläkin on omat virheensä.

Tuo yhteiskuva (en muista missä viestissä) oli kyllä aika kamala, kun kaikki jotenkin muovisia ja liian tällättyjä. Etenkin se pitkätukkainen vanhan näköinen blondi pitsipaitoineen, oli ihan liian nuorekkaasti pukeutunut. Kamala.

Vierailija
4/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moumoulla ei kyllä koskaan ole ollut minkään maailman tyylitajua.

Eikä sen puoleen pahemmin sillä kuka ei kuulu joukkoon -pinkkihameisellakaan.

Vierailija
5/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hörhelömekoissa poseeraavat joitain tyyliblogisteja, siis?? Ei kai...

Vierailija
6/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://3.bp.blogspot.com/-wujADiJSJj0/T_biFlLmwoI/AAAAAAAATY8/_CE9UBieY…" alt="http://3.bp.blogspot.com/-wujADiJSJj0/T_biFlLmwoI/AAAAAAAATY8/_CE9UBieY…">http://3.bp.blogspot.com/-wujADiJSJj0/T_biFlLmwoI/AAAAAAAATY8/_CE9UBieY…;

Onks tossa kuvassa Yummun sisko vai samannäkönen vaan? Sen vieressä?

Hyvillä meikeillä ja kauniilla vaatteilla saa pelastettua jo aika paljon.

Vierailija
7/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy kyllä sanoa että hohhoijaa. Nykyään luen ihan oikeasti mielenkiintoisia blogeja, kuten Olivian Stellaa. Pitää olla hyviä kuvia ja jotain omaa. Kuka jaksaa noita tusinablogeja edes lukea?!!

Vierailija
8/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri Stellasta, koska minusta se on ikäisekseen ihme tekotaiteellinen haihattelija ja tyyli ei todellakaan iske pätkääkään. Johtuu varmaan siitä, että olen itse häntä nuorempi kauluspaidassa ja suorissa housuissa näyttöpäätteen edessä/bisnespalavereissa istuva tyyppi. En toki hyökkää Stellan kimppuun, en pidä tyylistä yleensäkään.

Vierailija
9/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätyin suuresti, kun luin sitten blogistaan juoksemisesta ja muusta urheilusta. On siis perimältään jo paksut jalat, vaikka urheilee niin ei taida auttaa. Käsittämätöntä, ettei ymmärrä, et ne pillihousut ei TODELLAKAAN sovi hänelle, saati noin lyhyt hame, jossa runsas tuo alaosa. Kengät ainakin pitäisi olla avokkaat ilman nilkkaremmejä yms, jotta jalat edes näyttäisivät hieman pidemmiltä.

Mulla on paksut jalat. Sekä perimältä, että treenistä johtuen. Mutta ei se mun mielestä ole av-mamman päätettävissä minkäpituinen hame tai minkä malliset housut mulle sopii.

Mun jalat on upean näköiset vaikka ne on paksut. Ja näytän niitä hyvin mielelläni, koska niistä kyllä näkee, että viihdyn enemmän juoksemassa ja salilla kuin terassilla ja sohvalla. Lenkkareiden lisäksi lempparikenkiäni ovat remmilliset. En kerta kaikkiaan tajua, miksi mun pitäisi luopua lempikengistäni ja lakata esittelemästä jalkojani koska ne eivät jonkun mielestä ole tarpeeksi ohuet tai tarpeeksi pitkät.

Vierailija
10/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän itse kukin meistä haluaisi olla näteimmillään kuvissa, jotka on julkisuudessa kaikkien nähtävillä. Nuorilla tytöillä/naisilla for sure.

Täytyy olla kai rumuutensa suhteen toivonsa menettänyt, jos näin ei olisi.

Tuntuu myös sopimattomalta arvostella toisen kehoa täällä. Jälleen pointtina oli...rakentava kritiikki?

Vierailija
11/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muotoisia - antaa terveemmän roolimallin nuorille tytöille. Olen myös sitä mieltä, että vartaloaan ei tarvitse yrittää peitellä tai muokata täydelliseksi pukeutumisen avulla, vaan vaatteilla saa hullutellakin. Ja pitää juuri sellaisia vaatteita, joista tykkää. Muoti kun ei ole mikään vakava asia.

Pyytäisin, että katsoisitte peiliin, etenkin te paksujen reisien haukkujat. Olette oksettavia.

Vierailija
12/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin oh hyvä että on erikokoisia ja -näköisiä bloggaajia, jokaiselle jotain. Sen sijaan olen kyllä sitä mieltä, että pukeutumisella kannattaisi korostaa niitä hyviä puoliaan ja peittää huonoja, olipa bloggaaja tai ei.

Ja se oman kropan etujen löytäminen voi tietysti kestää aikansa ja virhelyöntejä tulee kaikille. Minulla on esim. karseat jenkkakahvat, joten en pue lantiofarkkuja ja makkarankuoritrikoopaitaa.

Vierailija
13/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muotoisia - antaa terveemmän roolimallin nuorille tytöille. Olen myös sitä mieltä, että vartaloaan ei tarvitse yrittää peitellä tai muokata täydelliseksi pukeutumisen avulla, vaan vaatteilla saa hullutellakin. Ja pitää juuri sellaisia vaatteita, joista tykkää. Muoti kun ei ole mikään vakava asia.

Pyytäisin, että katsoisitte peiliin, etenkin te paksujen reisien haukkujat. Olette oksettavia.

Oletpa sä ihanan pyhä ihminen. Totuus nyt kuitenkin on, että meillä kaikilla on kropassamme jotain jota kannattaa häivyttää ja jotain, joka kannattaa korostaa. Mene kelle tahansa pukeutumisneuvojalle, niin hän neuvoo sinua pukeutumaan vartalotyyppisi mukaan. Turha tästä nyt on noin pillastua.

Vierailija
14/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kai tarkoittaa, että nuo bloggaajat poseeraa ja ottaa noin 20 kuvaa kerralla ja valitsee niistä ne täydelliset mitkä laitetaan blogiin. Nyt nuo toiset bloggaajat on ottanu toisista kuvia missä ei ollakkaan niin tip top.

Meistä otettiin 20 hääkuvaa, valitsin tietysti ne parhaat. Eikö jokainen tee niin??

Tuliko jollekkin siis suurena yllärinä se että "huonot" kuvat karsitaan pois ja parhaat jää jäljelle???

Vierailija
15/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä hävetä, hankkikaa elämä luuserit :D

Jos joku on hoikka kuin pajunvitsa niin valitetaan että liian täydellinen, luodaan naisille paineita etc ja sitten kun joku on rehellisesti oma itsensä niin aletaan valittamaan että liian paksut jalat.

Te naiset olette niin säälittäviä ettei tosikaan, hankkikaa itsetunto.

Vierailija
16/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähännäissä kuvissa oli ap:n mielestä vialla.

Vierailija
17/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä hävetä, hankkikaa elämä luuserit :D Jos joku on hoikka kuin pajunvitsa niin valitetaan että liian täydellinen, luodaan naisille paineita etc ja sitten kun joku on rehellisesti oma itsensä niin aletaan valittamaan että liian paksut jalat. Te naiset olette niin säälittäviä ettei tosikaan, hankkikaa itsetunto.

ottaa sen riskin, että häntä, hänen kuviaan ja tekstejään arvostellaan. Ihmisen ulkonäön arvostelu ei ole yhtään sen ihmeellisempää kuin kommentoida hänen tosia ja varsinkin epätosia tekstejään.

Joku puhui Stellasta. En tiedä, viitataanko tällä paras aika vuodesta -blogiin? Siitä voisi sanoa sen verran, että mikään tyyliblogi se ei ole vaan sillä on nykyisin vain ja ainoastaan tarkoitus pönkittää kirjoittajansa lähipiirin uria: Karon bänditouhuja, Mikon valokuvausta, yhden sun toisen kaverin baari/kahvilaviritelmiä, korusuunnittelijakavereita... Piiri pieni pyörii. Vielä kun Stella oppisi pukeutumaan, niin saisi siitäkin blogista jotain irti. Hän kehuu jatkuvasti kampaajaansa, vaikka sen hiuksiksi nimitetyn linnunpesän minäkin voisin ihan ilmaiseksi käydä leikkaamassa.

Vierailija
18/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut jalat. Sekä perimältä, että treenistä johtuen. Mutta ei se mun mielestä ole av-mamman päätettävissä minkäpituinen hame tai minkä malliset housut mulle sopii.

Mun jalat on upean näköiset vaikka ne on paksut. Ja näytän niitä hyvin mielelläni, koska niistä kyllä näkee, että viihdyn enemmän juoksemassa ja salilla kuin terassilla ja sohvalla. Lenkkareiden lisäksi lempparikenkiäni ovat remmilliset. En kerta kaikkiaan tajua, miksi mun pitäisi luopua lempikengistäni ja lakata esittelemästä jalkojani koska ne eivät jonkun mielestä ole tarpeeksi ohuet tai tarpeeksi pitkät.

Mullakin on paksut, lihaksikkaat jalat. Nostan reisiprässistä varmasti paljon enemmän kuin keskivertomamma, tai sen mies. Siltikin pidän lyhyitä hameita, pillifarkkuja ja sellaisia kenkiä, kuin itse haluan.

Mielestäni on todella hienoa, että Moumou uskaltaa pukeutua niinkuin huvittaa eikä peittele itseään kun ei sovi täydellisen naisen mittoihin.

Vierailija
19/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on paksut, lihaksikkaat jalat. Nostan reisiprässistä varmasti paljon enemmän kuin keskivertomamma, tai sen mies. Siltikin pidän lyhyitä hameita, pillifarkkuja ja sellaisia kenkiä, kuin itse haluan.

Mielestäni on todella hienoa, että Moumou uskaltaa pukeutua niinkuin huvittaa eikä peittele itseään kun ei sovi täydellisen naisen mittoihin.

Vierailija
20/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiheena on muoti ja tyyli, niin ulkonäkö on aika olennaista silloin blogissa? Usein bloggaajat vielä KYSYVÄT lukijoilta, että "mitäs mieltä ootte tästä asusta?" eli on varmaan päivänselvää, että jotain mielipidettä ja (arvostelu?) kaivataan. On tietenkin eriasia haukkua jossain foorumilla, mutta arvostelun kohteena oleminen ei liene vierasta kuitenkaan.

Jos on tyyli/muotibloggari, niin jotta seuraisin blogia, edellyttäisin, että kirjoittajalla on jotain silmää sille, millaisiin vaatteisiin pukeutua, millaiset hiukset leikata ja miten meikata, vai?

Ja joillekin täysin mauttomille vielä maksetaan tuosta "työstä".

Oliviaan on ilmeisesti yritetty tavoittaa jokseenkin "aikuisempia" bloggajia, ja ihan kivojakin sieltä löytyy, mutta en kyllä tajua mitä paras aika vuodesta siellä tekee...

EN tajua tuota jatkuvaa kateuskortin pöytäänlyömistä ja elämän hankinnan huuteluita. Jokaisella varmaan syynsä seurata tai olla seuraamatta blogeja, ja jos jostain niistä ei pidä, ei se ole yksyhteen kateuden kanssa. On esimerkiksi blogeja, joissa pidän kirjoittajan teksteistä, mutta en tyylistä ja päin vastoin. JOtkut ovat pelkästään koomisia kaikessa "trendikkyydessään". Saatan seurata silti.

Nuoria ihmisiä suurin osa, jolla se tyyli ja tapa olla on vielä hakusessa, joten suoranainen haukkuminen ei varmasti auta heitä yhtään. Kritiikkiäkin voi antaa ilman, että loukkaa toista. Tietysti on niitä ihmisiä, jotka loukkaantuvat kaikesta kritiikistä, vaikka olisivat sitä itse pyytäneetkin.