Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kevyt kesäherkkusi?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta myös foliossa grillattu tomaatti on herkkua.
josta teen kaalikeittoa ja mautan lihaliemellä. Ei muuta. tosi herkkua ja kevyttä
makeista mansikasta ja banaanista tehty "jäätelö", joka on überhyvää!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
makeista mansikasta ja banaanista tehty "jäätelö", joka on überhyvää!
Millainen ohje sulla on siihen?
Alue: Aihe vapaa
+ tietenkin mansikat, herneet yms, namskis!
+ kalaa ja (kohtuudella) uusia perunoita
+ vaikkapa kana-kasvisvartaat grillissä!
NAMNAMNAM, kesä on IHANA :-)