HYI miten oksettavaa PMMP
Siellä oikein kunnon äitit
http://yle.fi/extrem/artikel/musiknoje/45011-PMMP-bjod-in-nakna-man
Kommentit (59)
näissä kuvissa? Entä miehet? Kenene mielestä tää on hauskaa? Mun mielestä vain lapsellista ja säälittävää. Aikuiset ihmiset yrittävät olla kuin myöhäisteinit naureskellen pieruhuumorille, läskiperseille ja palleille...hoh hoh hoo!
ottaa tollanen juttu niin vakavasti.
Näiden otosten paheksujat on varmaan eläneet erittäin puisevan elämän ja pitävät sekasaunomista Saatanan keksintönä.
ja kertovat paljon mm suomalaisesta miehestä :(
ottaa nämä kuvat vain harmittona huumorina. Lapsellista ja noloa!
Toivottavasti ei noiden ämmien lasten tarvi nähdä noita kuvia...
näissä kuvissa? Entä miehet? Kenene mielestä tää on hauskaa? Mun mielestä vain lapsellista ja säälittävää. Aikuiset ihmiset yrittävät olla kuin myöhäisteinit naureskellen pieruhuumorille, läskiperseille ja palleille...hoh hoh hoo!
läskit ja pallit ON hauskoja.
Oikeassa kontekstissa.
Hyvä festarifiilis ja tilanne veivät mukanaan ja naiset antoivat mennä. Ei nuo kuvat niin hauskaa katsottavaa ole. Mutta voin kuvitella että niitä tehdessä on ollut ihan helvetin hauskaa.
nimim. voi jospa oisin saanut olla mukana
jos nää kuvat on huumoria niin voi sentään...mä ainakin olen ajat sitten jo kyllästynyt nauramaan lihavan miehen alastomuudelle...mulla ikää 38v enkä todellakaan ole mikään kukkahattutäti :D:D
Sanotaan vaikka niin että olen kypsynyt tällaisen ohi.
Joo enkä usko että puolisot ja lapset tykkäävät katsella vaimoa tai äitiä tällaisia otoksissa.
eikö oo hienoa, että tämmöisiä kuvia on, jotta paheksuntaan taipuvaiset saavat tuntea itsensä paremmiksi ihmisiksi? Älkää nyt vaan väittäkö, ettei moraalinen närkästys olisi kutkuttava tunne?
Näiden otosten paheksujat on varmaan eläneet erittäin puisevan elämän ja pitävät sekasaunomista Saatanan keksintönä.
Mammat ehtii taas paheksua :D
Suviseurat ja herättäjäjuhlat on tältä kesältä ohi. Mammat ehtii taas paheksua :D
käyvät körtit eivät ole mitenkään tiukkapipoista porukkaa.
Taitaa kuivia av-mammoja vaan vituttaa kun joku ei jaksa ottaa itseään niin helvetin vakavasti.
Olen huomannut että monet miehet, joilla on oikein hyvä, kunnollinen, kiltti vaimo, syttyvät naisesta joka osaa naureskella pieruhuumorille, läskiperseille ja palleille. Nämä miehet tarvitsevat aika ajoin annoksen "likaa" - nämä kunnon vaimot eivät varmasti ikinä uskoisi jos kertoisin heille millaisten naisten perään heidän miehensä kuolaavat.
Mutta tämähän ei tietenkään päde av-mammojen miehiin, koska av-mamman mies ei petä. Eikä tykkää tämmöisistä eikä tuommoisista naisista, toisin sanoen muunlaisista naisista kuin av-mamman itsensä kaltaisista.
Tietäisitte vaan.
Hyvä festarifiilis ja tilanne veivät mukanaan ja naiset antoivat mennä. Ei nuo kuvat niin hauskaa katsottavaa ole. Mutta voin kuvitella että niitä tehdessä on ollut ihan helvetin hauskaa.
nimim. voi jospa oisin saanut olla mukana
Harvoin jaksaa muiden känniotoksille hekotella muutenkaan, eikä se ole tarkoituskaan. Pointtihan on siinä että tilanteen hauskuus aukenee mahdollisesti itselle joskus myöhemminkin kun niitä kuvia joskus katselee.
huonolla maulla pelleilyä en tykkää, mut pmmp onkin paska
Mielestäni kuvat ovat sopivan provosoivia ja sopivan keskustelua herättäviä äideille sopivasta seksuaalisuudesta. PMMP on aina ollut kapinallinen, miksei myös 40-kymppisenä.
tv. PMMP:n kanssa kasvanut lähes 40-kymppinen, ei vielä äiti
Ihan kuin meidän festarimeininkiä muutaman vuoden takaa
T. Akateeminen stadissa asuva pari joilla on kaksi lasta ja
" hyvät" ammatit.
Juuri tämmöisten tempausten takia mä diggaan noista mimmeistä niin paljon. Ne tekee loistavaa, kunnianhimoista pop-musiikkia, kantaaottavia sanoituksia, lapsia ja huikeita livekeikkoja. Jonkun ketjun alkuun lainaama teksti uudelta levyltä saa kylmät väreet kulkemaan.
Ne uskaltaa, ne ei välitä mitä muut ajattelee. Ne on esikuvia. Jumaliste noiden kanssa olis hauskaa olla festareilla :D
- Nainen 32v, vakityössä, naimisissa, esikoinen tulossa
Normaali ihmiset ei noin käyttäydy.
Niillähän on kledjut päällä ja ne poseeraavat hassusti.
Ai kauhea kun minä nyt pahastuin.