Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HYI miten oksettavaa PMMP

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva...

Vierailija
22/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä tunnen tuon toisen anonyymin miehen... Mä olen enempi järkyttynyt siitä kuin PMMP:n tytöistä... Tai en oo, kaikkea sattuu ja tapahtuu, mutta ttä ihan julkiseen levitykseen päässy nää kuvat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin sit äitejä, isiä tai mitä vaan mutta aikuisia kuitenkin.

Vierailija
24/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää on suomalainen käsitys hauskasta? Kiva...

Juuri TÄMÄ, ei mitään muuta kuin tämä. Osuit täysin asian ytimeen. Oisko meillä ojentaa jotain palkintoa sulle?

Vierailija
25/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häpeäisi silmät päästään jos äidistä leviäis tällaisia kuvia maailmalle. Mutta toki valtaosa palstamammojen lapsista tajuais vaan nauraa hauskoille kuville :D

Vierailija
26/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät naurata minua.

En tunne tarvetta ilmoittaa niistä erikseen av-palstalla.

Vierailija
27/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näen vaan ja ainoastaan jotain todella lapsellista ja yökköä. Ja todellakin osaan nauraa hemmtin paljon paremmille jutuille!

Vierailija
28/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti!!

Vierailija
29/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylpeitä jos äiti esiintyis näin?

Vierailija
30/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on tosi monta asiaa jotka eivät naurata minua.

En tunne tarvetta ilmoittaa niistä erikseen av-palstalla.

ihan varmuuden vuoksi. Ajattele, maailmassa on niin monta asiaa, jotka voisit tuomita paheksuttavaksi. Eikö houkuttele?

Vierailija
31/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein nimittäin miehille käy juuri niin että jäävät jonkinlaiseen aikuisuuden ja nuoruuden välitilaan. Sitten jossain vaiheessa vanhetessaan alkavat olla vain makaaberejä ja säälittäviä...

Vierailija
32/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten katsoin linkin kuvat. Okei, oon sittenkin kukkahattutätien kannalla, toi meni jo mauttomaksi teineilyksi.

-Liberaali-luomuhörhö-jakkupuku-uraohjus-äiti-

Vierailija
33/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoin vain kuvia joista avauksessa kai oli kyse. Tosi noloa mutta jos nämä akat ja ukot kokevat tällaiselle olevan tarvetta niin siitä vaan.

Vierailija
34/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä hauskaa jos kuvissa olisi teidän miehet, vaatteet päällä "hulluttelemassa" alastomien naisten kans...??? Niin, ei minunkaan mielestäni.

Vierailija
35/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä tekemään listaa siitä, mitä äiti ei saa tehdä ilman että jälkikasvua alkaa nolottaa! Luulenpa että käynti lähikaupassa voisi olla just ja just sallittua. Siis sillai että kaverit ei näe.

Vierailija
36/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti lasten tai miesten ei tarvi kärsiä myöhemmin näistä kuvista sillä ovat todella mauttomia kenelle vaan mutta erityisesti sellaisielle joka on lapsen vanhempi. Kuka hitossa nauraa tällaiselle ja pitää tätä vain hauskana huumorina?

Ajatelkaa miten kivaa sitten on lapselle nähdä näitä kuvia äidistään?

Vierailija
37/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylpeitä jos äiti esiintyis näin?

Näiden kahden miehet rakastaa näitä naisia osittain juuri siksi että ovat räväköitä ja osaavat heittäytyä hetkeen. Se on varmasti ollut tiedossa jo seurusteluaikana. Olen tavannut molemmat "tytöt" ja oikein järkeviä ja mukavia ovat, mutta osaavat myös pitää hauskaa.

Nyt se harjanvarsi pois pyllystä, tosikot!

Vierailija
38/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl mielenkiintoisimmasta päästä.

Miespuoliset rocktähdet ovat tietysti yleensä herrasmiehiä eikä heidän tapoihinsa kuulu irvistellä alastomien naisten keskellä niin että joku ottaa tilanteesta kuvia. Koska jos sellaiset kuvat leviäisivät julkisuuteen, niin voi että kaikki pahastuisivat.

Vierailija
39/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittona huumorina jos noin esiintyisin...todella noloa hei 3-kymppisiltä naisilta ja myös noilta miehiltä.

Vierailija
40/59 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaan!