HYI miten oksettavaa PMMP
Siellä oikein kunnon äitit
http://yle.fi/extrem/artikel/musiknoje/45011-PMMP-bjod-in-nakna-man
Kommentit (59)
ja mä tunnen tuon toisen anonyymin miehen... Mä olen enempi järkyttynyt siitä kuin PMMP:n tytöistä... Tai en oo, kaikkea sattuu ja tapahtuu, mutta ttä ihan julkiseen levitykseen päässy nää kuvat...
oltiin sit äitejä, isiä tai mitä vaan mutta aikuisia kuitenkin.
Ja tää on suomalainen käsitys hauskasta? Kiva...
Juuri TÄMÄ, ei mitään muuta kuin tämä. Osuit täysin asian ytimeen. Oisko meillä ojentaa jotain palkintoa sulle?
ja häpeäisi silmät päästään jos äidistä leviäis tällaisia kuvia maailmalle. Mutta toki valtaosa palstamammojen lapsista tajuais vaan nauraa hauskoille kuville :D
jotka eivät naurata minua.
En tunne tarvetta ilmoittaa niistä erikseen av-palstalla.
mä näen vaan ja ainoastaan jotain todella lapsellista ja yökköä. Ja todellakin osaan nauraa hemmtin paljon paremmille jutuille!
ja ylpeitä jos äiti esiintyis näin?
Maailmassa on tosi monta asiaa jotka eivät naurata minua.
En tunne tarvetta ilmoittaa niistä erikseen av-palstalla.
ihan varmuuden vuoksi. Ajattele, maailmassa on niin monta asiaa, jotka voisit tuomita paheksuttavaksi. Eikö houkuttele?
usein nimittäin miehille käy juuri niin että jäävät jonkinlaiseen aikuisuuden ja nuoruuden välitilaan. Sitten jossain vaiheessa vanhetessaan alkavat olla vain makaaberejä ja säälittäviä...
sitten katsoin linkin kuvat. Okei, oon sittenkin kukkahattutätien kannalla, toi meni jo mauttomaksi teineilyksi.
-Liberaali-luomuhörhö-jakkupuku-uraohjus-äiti-
kommentoin vain kuvia joista avauksessa kai oli kyse. Tosi noloa mutta jos nämä akat ja ukot kokevat tällaiselle olevan tarvetta niin siitä vaan.
Olisiko vielä hauskaa jos kuvissa olisi teidän miehet, vaatteet päällä "hulluttelemassa" alastomien naisten kans...??? Niin, ei minunkaan mielestäni.
Äkkiä tekemään listaa siitä, mitä äiti ei saa tehdä ilman että jälkikasvua alkaa nolottaa! Luulenpa että käynti lähikaupassa voisi olla just ja just sallittua. Siis sillai että kaverit ei näe.
ja toivottavasti lasten tai miesten ei tarvi kärsiä myöhemmin näistä kuvista sillä ovat todella mauttomia kenelle vaan mutta erityisesti sellaisielle joka on lapsen vanhempi. Kuka hitossa nauraa tällaiselle ja pitää tätä vain hauskana huumorina?
Ajatelkaa miten kivaa sitten on lapselle nähdä näitä kuvia äidistään?
ja ylpeitä jos äiti esiintyis näin?
Näiden kahden miehet rakastaa näitä naisia osittain juuri siksi että ovat räväköitä ja osaavat heittäytyä hetkeen. Se on varmasti ollut tiedossa jo seurusteluaikana. Olen tavannut molemmat "tytöt" ja oikein järkeviä ja mukavia ovat, mutta osaavat myös pitää hauskaa.
Nyt se harjanvarsi pois pyllystä, tosikot!
Tää on kyl mielenkiintoisimmasta päästä.
Miespuoliset rocktähdet ovat tietysti yleensä herrasmiehiä eikä heidän tapoihinsa kuulu irvistellä alastomien naisten keskellä niin että joku ottaa tilanteesta kuvia. Koska jos sellaiset kuvat leviäisivät julkisuuteen, niin voi että kaikki pahastuisivat.
harmittona huumorina jos noin esiintyisin...todella noloa hei 3-kymppisiltä naisilta ja myös noilta miehiltä.
Kiva...