Lue keskustelun säännöt.
Miten te jaksatte ärsyyntyä toisista ihmisistä?
08.07.2012 |
Eläkää omaa elämäänne ja muuttakaa ajatusmaailmaanne. Kauheeta energian tuhlausta ja turhaa touhua. Ei ne siitä ärsyyntymällä muutu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä palsta on hyvä paikka purkaa negatiivisia tunteita ja tänne voi kirjoittaa sellaisiakin asioita, joita ei viitsi kellekään ääneen sanoa. Mä ärsyynnyn ihmisistä hirveän harvoin, mutta silti mäkin oon tehnyt tänne avauksen ärsyttävästä terveydenhoitajasta.