Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä sisustuksesta jossa
Kommentit (2)
ylimääräisiä pölynkerääjiä lattialle pinoon, joten en tykkää. Näyttää vaan siltä, ettei ole rahaa ostaa kirjahyllyä. Ja kun on lapsia ja lemmikkejä, saa niitä kaatuilleita kirjapinoja olla yhtenään kasaamassa taas pystyyn. Ei kiitos.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja hankalaa myös kaivaa pinon pohjalta just se kirja jota kaipaa.