Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä sisustuksesta jossa

Vierailija
31.07.2012 |

kirjat säilytetään lattialla pinoissa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hankalaa myös kaivaa pinon pohjalta just se kirja jota kaipaa.

Vierailija
2/2 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräisiä pölynkerääjiä lattialle pinoon, joten en tykkää. Näyttää vaan siltä, ettei ole rahaa ostaa kirjahyllyä. Ja kun on lapsia ja lemmikkejä, saa niitä kaatuilleita kirjapinoja olla yhtenään kasaamassa taas pystyyn. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä