Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani tulee olemaan luokkansa lyhin. 120cm, 20kg.

Vierailija
08.07.2012 |

En tiedä, mistä tuli mieleeni, mutta toukokuisessa kouluuntutustumispäivässä huomasin poikani olevan selvästi muita pienempi.

Olen kuvitellut, että poika on ihan tavallisen kokoinen tuleva seitsenvuotias. Täyttää elokuussa 7v.

Muut olivat jopa päätä pidempiä, tytötkin. Seisoivat rivissä opettajan edessä ja poikani oli koko luokan pienin. Ja siis niin selvä ero, että ihan häkellyin.

Poika on 120cm ja 20kg, kesäkuussa mitattu. Onko siis pieni teidän muiden ekaluokkalaisiin verrattuna vai asutaanko jättiläisten koulualueella?

Kommentit (136)

Vierailija
122/136 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 195 cm, joten kasvoin nopeasti vasta myöhemmin. Sivumennen sanoen elämä olisi monessa suhteessa paljon helpompaa, jos pituutta olisi n. 10 senttiä vähemmän.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
125/136 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puulaakikorisjoukkueessa, vain 187 cm ja 95 kiloa:(

:DDD

Vierailija
126/136 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän mukaan ainakin ihan normaalipituinen: http://www.sairaslapsi.com/lapsen-kasvu/pojat-6-18-v

Vierailija
127/136 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isokokoinen poika oli 4,5vuotiaana ton mittanen. 5v neuvolassa oli 124cm ja just viikko sitten 6v neuvolassa 128cm.

Poika on kyllä eskariryhmän pisimpiä, ainoastaa yks tyttö on pari senttiä pidempi, suurin osa tytöítä ja pojista reilusti lyhyempiä.

Itse taas haluaisin, että olisi normimittainen, ihan pienestä saakka kaikki pojan pituuden perusteella luulleet häntä pari vuotta vanhemmaksi ja ihmetelleet kuinka noinkin iso poika käyttäytyy lapsellisesti....

2vuotiaana oli lähes 4vuotiaan kokoinen ja sain pitkiä katseita kun kuljettiin rattailla bussissa ja kaupungilla.

Vierailija
128/136 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on lyhyt muihin verrattuna ja vielä loppuvuodesta syntynyt, mutta so what?

Vierailija
129/136 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 13-vuotiaana on noin 140 cm. V

Mun poika täyttää 10 ja on 154 cm pitkä.

Vierailija
130/136 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen takia ihmisiä arvostellaan kovinkin sanoin..

Ja lyhyys ei ole miehellä mitään hyvä pr:ää... ikävä kyllä ..

Kun on suuri sydän, ulkokuorella ei ole mitään merkitystä.

Vanhemmat tosi pitkiä, joten ei ole mitään hätää.

Vierailija
131/136 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarista ehdottivat jopa koulun lykkäämistä pienen koon takia! Ei kyllä siihen suostuttu, kun poika oli valmis kouluun ja koulu onkin mennyt erinomaisesti pienestä koosta huolimatta.

Vierailija
132/136 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskottelevat itselleen lapsensa olevan normaalikokoinen. Olis pieni myös minun lapseni luokalla. Poikani on nyt reilu 140cm ja ei ole luokkansa pisin. Täyttää loppuvuodesta 7 v.

Vierailija
133/136 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskottelevat itselleen lapsensa olevan normaalikokoinen. Olis pieni myös minun lapseni luokalla. Poikani on nyt reilu 140cm ja ei ole luokkansa pisin. Täyttää loppuvuodesta 7 v.

Vierailija
134/136 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
136/136 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä tuli mieleeni, mutta toukokuisessa kouluuntutustumispäivässä huomasin poikani olevan selvästi muita pienempi. Olen kuvitellut, että poika on ihan tavallisen kokoinen tuleva seitsenvuotias. Täyttää elokuussa 7v. Muut olivat jopa päätä pidempiä, tytötkin. Seisoivat rivissä opettajan edessä ja poikani oli koko luokan pienin. Ja siis niin selvä ero, että ihan häkellyin. Poika on 120cm ja 20kg, kesäkuussa mitattu. Onko siis pieni teidän muiden ekaluokkalaisiin verrattuna vai asutaanko jättiläisten koulualueella?

mutta olen huomannut että tällä usein äidit kuvittelevat heidän lapsensa olevan isoja tai normaalipituisia vaikka ovat alle keskiarvon. Itsellä on pitkä eskari 5,5 vuotiaana 128cm ja 24kg, mutta en oleta hänen olevan luokkansa pisin, koska hän on syntynyt 31.12. Tammikuussa syntyneet ovat kuitenkin lähes vuoden vanhempia, joten heissä on varmasti pidempiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan