Totuus lihavan naisen alapäästä
Näin miehenä minua naurattaa kun naiset luulevat että lihavalla naisella on löysä pimpero. Asiahan on ihan päin vastoin. Ihan samalla tavalla se läski pullistuu sinne sisäänpäin ja tekee pimpistä ihanan tiukan. Siksi katselenkin nykyisin pulleita naisia kun en kehtaa enää 46-vuotiaana noihin parikymppisiin sotkeutua kun ne on heti naimisiin menossa.
Kommentit (22)
Ja kaikki lihavat naiset ovat siis samanlaisia.
Yksilöllisiä eroja ei siis ole...ok :)
Kiva kun kerroit totuuden.
Vanha kansa on asian kyllä aina tiennyt, ja ovathan muinaiset hedelmällisyyspatsaatkin aina todella uhkeita.
Itse olen varsin hoikka nainen, ja gynekologi aina muistaa mainita, miten helppoa on tunnustella munasarjat ym, kun ei ole yhtään rasvaa välissä heikentämässä tuntumaa. Seksituntuman kanssa asia varmaankin on päinvastoin.
Vanha kansa on asian kyllä aina tiennyt, ja ovathan muinaiset hedelmällisyyspatsaatkin aina todella uhkeita.
Itse olen varsin hoikka nainen, ja gynekologi aina muistaa mainita, miten helppoa on tunnustella munasarjat ym, kun ei ole yhtään rasvaa välissä heikentämässä tuntumaa. Seksituntuman kanssa asia varmaankin on päinvastoin.
Seksipartnerille ei taida tuo munasarjojen tunnustelminen olla niin tärkeää. Multa lihavalta gynekologi kysyy aina että onko lapseni ollut syntyessään pieniä kun pitää aina vaihtaa pienimpään tähystimeen kun on niin tiukat paikat. Eivät ole olleet pieniä..
Nyt vaan joka eukko lihottamaan itseään ryhävalaaksi jotta miehet saa tiukkaa pimppaa...
mä ainaskin olen olut aina tiukka ja pieni alapäästäni. Nyt synnyttäneenä ja 40 kg lihavampana kuin joskus 15 vuotta sitten abivuotena.
Gynellä käydessä tarvii aina ne kaikista pienimmät välineet, muuten sattuu.
Näkeehän sen jo laihoista päälle päin kun haarovälissä on halon mentävä aukko voisi samaan aikaan työntää 10 kyrpää sisään.
mä ainaskin olen olut aina tiukka ja pieni alapäästäni. Nyt synnyttäneenä ja 40 kg lihavampana kuin joskus 15 vuotta sitten abivuotena.
vehkeet =DDD
Olen lihava ja ei nyt varsin tiukka ole, mutta sellainen napakka :) Kelvannut on, ja säpinää on herraosastolla aika lailla. Että ei ainakaan siitä kiinni ole :D
Ja taitaa seksituntuman kanssa asia tosiaan olla päinvastoin ku oon aika hoikka, muttei tunnu mitenkään erikoisen helposti kun sekstaa.
Täytys yrittää lihottaa 5-10 kg, (ei kyllä enempää) niin kiihoittus varmaan paremmin. =)
läskiä on emättimenkin seinämissä. Mutta tosiaan, kai sitä on kaikkialla.
Onhan lihavilla pulleat nenätkin, sekä korvat ja varpaat, silmäluomia unohtamatta. Sierainaukotkin on paljon pienemmät kuin laihoilla reppanoilla joilla ne on ihan eri kokoluokassa, samoin pyllystä tulee vain kapeita pikku pötkylöitä läskien vuoksi. Joten näkeehän sen, että reikä kuin reikä on pienempi.
Itse olen pieni ja sporttinen, ei luinen :). Minulla on kaksoset ja huvitti, kun kävin joukkopapassa. Siellä oli suorapuheinen th, joka yritti tunkea isompaa spekultaa sisääni, eikä se mennyt, totesi: että sehän on tiukka. Ja laittoi pienemmän.
Niin, lapseni syntyivät sektiolla :)
onhan se positiivista että läskeillä naisilla on jotain yhteistä itsetuntoa kohottavaa, tosin kuka sen nyt sitten mittaa, ilmeisesti joku tikkupenis joka ei muita saa
Itse olen pieni ja sporttinen, ei luinen :). Minulla on kaksoset ja huvitti, kun kävin joukkopapassa. Siellä oli suorapuheinen th, joka yritti tunkea isompaa spekultaa sisääni, eikä se mennyt, totesi: että sehän on tiukka. Ja laittoi pienemmän.
Niin, lapseni syntyivät sektiolla :)
Alapäässä ei pelkällä laardilla oikein tule toimeen :)
vehkeet =DDD
Minulla on kaksi synnytystä takani. Tosin sektiolla "vain". Olen AINA ollut pienikokoinen alapäästäni. Gynet joutuvat joka kerran ottamaan teini-instrumentit käyttöön kanssani ja olen kuitenkin 45+.
Olen luonnostani tiukkapiukka. Siksi kaikki miehet tulevat kanssani nopeasti, koska hankaa liikaa. Ei hyvä tämäkään /:
Voi miesraukkoja, joiden ajatuksiin ei kuulu muuta kuin toisten alapäät. Ei ihme, että minua viehättää naiset vain
Vierailija kirjoitti:
Voi miesraukkoja, joiden ajatuksiin ei kuulu muuta kuin toisten alapäät. Ei ihme, että minua viehättää naiset vain
Tällä palstalla on paljon väkeä joiden elämä pyörii reiän ympärillä. Tai oikeastaan Suomessa yleensäkin.
Eikö vaginan seinämät ole lihasta? Mulla on kuulemma myös tiukka. Sekä miesten mielestä että gynen. Luulin sen tosin johtuvan siitä, ettei mulla oo lapsia.
Kaksi miehen sormea on aika saavutus laittaa sisälle mut onnistuu.
N45, koko xxl
Lihavat on likaisia, haisevia, epäesteettisiä, laiskoja, tyhmiä ym. tämän palstan mammojen mielestä.