Oletko tunnistanut tänne kirjoittavia?
Siis että olet törmännyt jossain toisaalla henkilön kirjoituksiin omalla nimellään? Minä olen.
Kommentit (41)
Epäilen, että Matias Turkkila on se kommaritransu-hokija ja Riikka huutaa täälläkin töihin menosta ja haukkuu työttömiä.
Yhden toisen organisaation kollegan epäilen palstailevan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Helppo tunnistaa kun se kertoo olevansa avaruusolio ja mainitsee miltä planeetalta kuvittelee olevansa.
Samat tarinat kertoo myös facebookissa omalla nimellään.
Meidät vietiin ufoilla jollekin toiselle planeetalle koulutettavaksi...pikakurssille avaruusveljien yliopistoon...missä meille kerrottiin, mikä on suuri, vapauttava totuus!!!
Olen. Erään Suomen suosituimmista laulajista.
X:stä löytyy muutama vassarihörhö jotka täälläkin jauhavat. Koomisia ovat.
Ei kiinnosta ketä täällä kirjoittaa. Tunnistaminen täällä on harhaista.
Kyllä joo, jokaikisen. On laaja tuttavapiiri.
Naapurin Matti. Hänen kynästään... näppiksestään ovat lähtöisin jukurtti ja rahka -kyselyt, puppailut ja Öööh... ihmisjoukot.
Epäilin Mattia näistä kirjoituksista, ja sain vahvistuksen tarjoilemalla hänelle kerran miestä väkevämpää, joka kirvoitti kielenkannat.
En todellakaan. Epäilen suurta osaa kirjoituksista sellaisiksi, että eivät kerro suoraan tosiasioita kirjoittajastaan.
Haluuko ap sheimata ihmisiä? Tsot tsot. Ei olla Kiinassa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta ketä täällä kirjoittaa. Tunnistaminen täällä on harhaista.
Tämä. Minuakin on syytetty monessa ketjussa joksikin toiseksi kirjoittajaksi, kun muka tunnistaa kirjoitustyylin. No ei ole tunnistanut vaan väärin meni. Eipä nuo syyttelijät kuitenkaan usko ja keskustelu menee ihan pilalle, kun nuo alkaa vain riehua ja syytellä.
Jotku saattaa kopioida toisten tekstii muualta ja laittaa toisaalle niin ja toisten kirjoitustyylii voi matkii. Siihen on joku sovelluskin, jolla matkii kirjoitustyylii, et en usko tunnistavani.
Vierailija kirjoitti:
Jotku saattaa kopioida toisten tekstii muualta ja laittaa toisaalle niin ja toisten kirjoitustyylii voi matkii. Siihen on joku sovelluskin, jolla matkii kirjoitustyylii, et en usko tunnistavani.
Tekstii, matkii, kirjoitustyylii.
Miksi pitää kirjoittaa noin typerästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut mä tunnistankin, valitat fb:ssakin aina.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Matti. Hänen kynästään... näppiksestään ovat lähtöisin jukurtti ja rahka -kyselyt, puppailut ja Öööh... ihmisjoukot.
Epäilin Mattia näistä kirjoituksista, ja sain vahvistuksen tarjoilemalla hänelle kerran miestä väkevämpää, joka kirvoitti kielenkannat.
Oikeesti?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut mä tunnistankin, valitat fb:ssakin aina.
Et tunnista. Voisi olla vaikka minun kirjoittama. - eri
Kyllä. Helppo tunnistaa kun se kertoo olevansa avaruusolio ja mainitsee miltä planeetalta kuvittelee olevansa.
Samat tarinat kertoo myös facebookissa omalla nimellään.