Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt niitä lapsia, perke#e!

Vierailija
07.07.2012 |

Olen äiti. Äiti ilman lapsia. Aviomieheni ei ole valmis isäksi. En tiedä onko hän ikinä valmis isäksi... Minua surettaa hirveästi jos jään ilman lapsia vain koska mies ei ole valmis. Kai isyyteenkin voi kasvaa, 9 kuukautta aikaa totutella ajatukseen. Mutta ei niin ei.

Olen umpikujassa. En haluaisi erota, en haluaisi jäädä lapsettomaksikaan. Tästä asiasta on puhuttu miljoonat kerrat aviomieheni kanssa, mitään muutosta hänen mielipiteessään ei ole tapahtunut moneen vuoteen.. Parhaat vuodet tulla vanhemmiksi lipuvat ohi. Mitä teen?

- Lapseton

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes tajua ajatella lapsia kun niiden on niin helppo niitä askarrella vielä vanhalla iällä.. :/ Minun entinen aviomies otti nuoremman naisen ja vasta yli 60 v. teki ensimmäiset lapsensa, jolloin minä olin jo kolmen lapsen ylpeä mummi :)

Vierailija
42/56 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei todellakaan ole tehnyt mitään väärää, jos on jo suhteen alkuajoista asti kertonut kantansa selkeästi ettei halua lapsia tai ei ole ainakaan varma haluaako.

En nyt minäkään suoraan neuvoisi AP:ta lopettamaan ehkäisy ja hankkiutumaan tarkoituksella raskaaksi miehen haluamatta isäksi. Mutta tosiasiahan on, että ehkäisy voi pettää, jopa nykyään ja vaikka olisi kuinka varovainen. Joten aika naiivi mieskin olisi jos ajattelisi, että hän voi harrastaa seksiä mutta ei aio isäksi.

en tiedä voiko nykyään ajatella olevansa naiivi jos haluaa harrastaa seksiä haluamatta vanhemmaksi.. Seksi kun on kaikkien oikeus, mutta vanhemmuus ei (esim. vakavasti kehitysvammaiset..).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole oikeat toisillenne, jos ette halua edes samoja asioita.

Löydät kyllä sellaisen, joka lapsia haluaa. Sellaisia miehiä taitaa olla jopa enemmän, kuin lapsettomaksi haluavia.

Vierailija
44/56 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin yksinkertaista. Lähdet baariin aina kun on ovisaika ja kyllä se tärppää. Yhdenillan juttu ilman nimenvaihtoja.

Huolehdit lapsesta itse. Mies jääköön tai menköön menojaan.

Parisuhteeseen kuuluu lapset tai ainakin jos ollaan menty avioliittoon. Avioliitto on perheen perustamista varten luotu systeemi.

Toinen vaihtoehto on että jätät ehkäisyn pois etkä puhu siitä miehelle mitään. Nainen se jokatapauksessa suurimman vastuun kantaa lastenhoidosta ja kasvatuksesta. Teidän tapauksessa sinä otat vastuun ja kannat tekosi seuraukset eli hoidat lapsen.

Vierailija
45/56 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kannattaa erota ja valita sellainen kumppani joka haluaa kanssasi lapsia Muuten pilaat elämäsi et saa mielenrauhaa koskaan je se tulee olemaan karmeeta mitä vanhemmaksi tulet

Vierailija
46/56 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä taas (jos olisin lapseton), valitsisin ennemmin miehen kuin lapset. :) Mä haluan olla mieheni kanssa. Lapset on sitten se rakkautemme jatkumo. Olen varmaan ihan kummajainen. Totta kai haluan lapsillemme vaan parasta, mutta ei niitä olisi, jos en miestäni rakastaisi NIIIIIIIIN kovasti. :)

Vierailija
47/56 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos muksut muuttaa toiselle puolelle maapalloa, ja sielä on ne mahdolliset lastenlapsetkin. Silloin se tuska vasta on suuri, kun ei koskaan näe

Vierailija
48/56 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin yksinkertaista. Lähdet baariin aina kun on ovisaika ja kyllä se tärppää. Yhdenillan juttu ilman nimenvaihtoja.

Huolehdit lapsesta itse. Mies jääköön tai menköön menojaan.

Parisuhteeseen kuuluu lapset tai ainakin jos ollaan menty avioliittoon. Avioliitto on perheen perustamista varten luotu systeemi.

Toinen vaihtoehto on että jätät ehkäisyn pois etkä puhu siitä miehelle mitään. Nainen se jokatapauksessa suurimman vastuun kantaa lastenhoidosta ja kasvatuksesta. Teidän tapauksessa sinä otat vastuun ja kannat tekosi seuraukset eli hoidat lapsen.

Minä en päästäisi lapsettomuutta haluavaa miestä noin helpolla. Mieluummin vaikka voisi kietoa ilmastointiteipillä sänkyyn ja kiduttaa esim. peukaloruuveilla, jalkapohjia polttamalla tai sahaamalla ruumiinosia irti, kunnes mies suostuu lasten tekoon (tutustu etukäteen anatomiaan, ettei mies kuole liian nopeasti).

Voit myös tuoda muita miehiä kotiin ja panna niitä sidotun miehen katsellessa, käyttäen tätä kiristyksenä.

Mikäli näyttää siltä, ettei lopulta edes sidottua miestä raiskaamalla raskaus onnistu, niin kannattaa ennen eroa vielä möyhentää kivekset lihanuijalla, että tietää vähän miettiä mitä on tullut tehtyä asettuessaan itsekkäästi naisen ja hänelle kaiken ylittävänä oikeutena kuuluvan lapsen väliin.

Vierailija
49/56 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä taas (jos olisin lapseton), valitsisin ennemmin miehen kuin lapset. :) Mä haluan olla mieheni kanssa. Lapset on sitten se rakkautemme jatkumo. Olen varmaan ihan kummajainen. Totta kai haluan lapsillemme vaan parasta, mutta ei niitä olisi, jos en miestäni rakastaisi NIIIIIIIIN kovasti. :)

Ennemmin rakastamani mies, kuin lapset jonkun tuntemattoman tai ei rakastamani miehen kanssa. Ja kun on mahdollista että jää yksin ja lapsettomaksi, vaikka lähtis uuden hakuun

Vierailija
50/56 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nytkähtänyt vähän parempaan suuntaan... Juteltiin miehen kanssa illalla pitkän kaavan mukaan ja hän on halukas kokeilemaan ajatusta lapsesta. Ei siis vielä lupautunut alkamaan isäksi, mutta jotain terapiaistuntoa jos kokeilisi.. Hän alkaa tutkia tuntemuksiaan..

Mielestäni se on hyvä merkki :)

ap

Jos mies ei halua ilman kiristystä tai "puhumista" lapsia ei niitä pidä hankkia.

Vierailija
51/56 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsista tullut pakkomielle?

Ehkä elämä voisi olla ihan hyvää ilman lapsiakin..?

Ei ne lapset pelasta elämää jos se muuten on mennyt jotenkin mönkään.. Ihan kiva lisä saattaa olla, mutta on siinä myös hommaa, huh!

Vierailija
52/56 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteen ja uuden osoitteen hankintaan!

Vierailija
53/56 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ole terve kasvualusta lapselle jos äiti on käynyt vieraissa pistämässä lapsen alkuun tai jos äiti on omin lupineen jättänyt ehkäisyn pois ja pakottaa isän isäksi.. Laps parka :(

Vierailija
54/56 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole terve kasvualusta lapselle jos äiti on käynyt vieraissa pistämässä lapsen alkuun tai jos äiti on omin lupineen jättänyt ehkäisyn pois ja pakottaa isän isäksi.. Laps parka :(

Kannattaa hankkia ensin terve pohja parisuhteelle, ennen kuin miettiikään lapsien hankkimista..

Vierailija
55/56 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä sitten terve kasvualusta uudelle elämälle?

Vierailija
56/56 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee lapsi omin lupinesi. Yli kolmikymppisen on oikeasti vaikea yhtäkkiä löytää uutta miestä, joka olisi heti valmis lapsia tekemään. Jos miehesi ei sitten innostu perheenlisäyksestä, jätä hänet. Siis jos lapsi on sinulle tärkeämpi asia kuin mies. Koska olet tehnyt lapsen ilman hänen suostumustaan, et tietenkään vaadi häneltä sitten minkäänlaista elatustukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi