Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt niitä lapsia, perke#e!

Vierailija
07.07.2012 |

Olen äiti. Äiti ilman lapsia. Aviomieheni ei ole valmis isäksi. En tiedä onko hän ikinä valmis isäksi... Minua surettaa hirveästi jos jään ilman lapsia vain koska mies ei ole valmis. Kai isyyteenkin voi kasvaa, 9 kuukautta aikaa totutella ajatukseen. Mutta ei niin ei.

Olen umpikujassa. En haluaisi erota, en haluaisi jäädä lapsettomaksikaan. Tästä asiasta on puhuttu miljoonat kerrat aviomieheni kanssa, mitään muutosta hänen mielipiteessään ei ole tapahtunut moneen vuoteen.. Parhaat vuodet tulla vanhemmiksi lipuvat ohi. Mitä teen?

- Lapseton

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli samanlainen. Ero tuli. Ja nyt sillä on mukuloita seuraavan naisen kanssa. Sama case oli ex:n kaverilla.

on nytkähtänyt vähän parempaan suuntaan... Juteltiin miehen kanssa illalla pitkän kaavan mukaan ja hän on halukas kokeilemaan ajatusta lapsesta. Ei siis vielä lupautunut alkamaan isäksi, mutta jotain terapiaistuntoa jos kokeilisi.. Hän alkaa tutkia tuntemuksiaan..

Mielestäni se on hyvä merkki :)

ap

Jos nyt kuitenkin antaisi miehelle mahdollisuuden rohkaistua muuttamaan mielensä?

Vierailija
22/56 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää uskaltaa vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja tajuta että ero on paras ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein lapset mieheltä lupia kyselemättä.. Ja sehän oli kyllä näin jälkiviisaana todeten aika tyhmää. Mies ei osallistunut juuri ollenkaan.. Ja minä en päässyt töihin moneen vuoteen, halusin että lapset hoidetaan kotona, joten se olin sitten aina minä joka siellä niitten kanssa kökötin..

Kannattaa hankkia mies, joka haluaa lapsia.

Vierailija
24/56 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai käytä ehkäisyä? Voisitko ilmoittaa ettet enää käytä ehkäisyä? Seksi voi tarkoittaa silloin mahdollista raskautta.

Silloin mies voi itse päättää haluaako isäksi.

Jokaisella naisella on mielestäni oikeus tulla äidiksi.

Lapsen "riistäminen" äidiltä on julminta mitä tiedän.

Minä kyllä rakastan miestäni mutta jos täytyisi valita niin minun ei tarvisi edes harkita vaan valitsisin lapset ennen miestä.

Näin on näreet. Miehesi on itsekäs!

Voi herran pieksut sentään...

Mies ei todellakaan ole tehnyt mitään väärää, jos on jo suhteen alkuajoista asti kertonut kantansa selkeästi ettei halua lapsia tai ei ole ainakaan varma haluaako.

Ei kaikkien tarvitse lapsia saada saati haluta, se ei vain ole kaikkien juttu. Vanhemmuus on rankkaa ja arvostan niitä ihmisiä jotka tämän tietävät ja ovat päättäneet etteivät halua.

Jos mies rakastaa naista, antaa hän naisen sitten mennä jos tämä haluaa lapsia joita hän ei itse voi antaa.

AP:lle, sinun täytyy nyt vain tehdä päätös. Lasten yrittäminen tai miehesi. Jos päädyt että haluat tavoitella äitiyttä, lähde heti äläkä vasta ylihuomenna, mutta muista ettet välttämättä siltikään saa niitä lapsia. Arvosta miehesi kantaa, jos hän on tehnyt sen jo alusta asti selväksi.

EHKÄ jos ilmaiset asian, että sinä lähdet koska haluat sydämesi pohjasta löytää perheen, niin miehesi saattaa herätä ja huomata että haluaa lapset nyt, mutta ehkä näin ei käy.

Jos miehesi rakastaa sinua, hän antaa sinun mennä etsimään onnea.

Mitä tahansa teetkin, älä hankkiudu tahallasi raskaaksi.

Vierailija
25/56 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei todellakaan ole tehnyt mitään väärää, jos on jo suhteen alkuajoista asti kertonut kantansa selkeästi ettei halua lapsia tai ei ole ainakaan varma haluaako.

En nyt minäkään suoraan neuvoisi AP:ta lopettamaan ehkäisy ja hankkiutumaan tarkoituksella raskaaksi miehen haluamatta isäksi. Mutta tosiasiahan on, että ehkäisy voi pettää, jopa nykyään ja vaikka olisi kuinka varovainen. Joten aika naiivi mieskin olisi jos ajattelisi, että hän voi harrastaa seksiä mutta ei aio isäksi.

Vierailija
26/56 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämällä tai huijaamalla parane.. parempi etsiä uusi mies.

Vierailija
27/56 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asia pettämällä tai huijaamalla parane.. parempi etsiä uusi mies.

Vierailija
28/56 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai käytä ehkäisyä? Voisitko ilmoittaa ettet enää käytä ehkäisyä? Seksi voi tarkoittaa silloin mahdollista raskautta. Silloin mies voi itse päättää haluaako isäksi. Jokaisella naisella on mielestäni oikeus tulla äidiksi. Lapsen "riistäminen" äidiltä on julminta mitä tiedän. Minä kyllä rakastan miestäni mutta jos täytyisi valita niin minun ei tarvisi edes harkita vaan valitsisin lapset ennen miestä. Näin on näreet. Miehesi on itsekäs!

Kaikilla naisilla ei ole oikeutta tulla äidiksi. Äidiksi tuleminen on etuoikeus ei perusoikeus. Tässä just huomaa se joidenkin naisten itsekkyyden. Vaikka ei ole mitään kykyä edes hoitaa lasta niin lapsi on saatava. Ihan kuiin se lapsi olisi joku tavara jota on aina halunnut.

Vierailija
29/56 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsista tullut pakkomielle?

Ehkä elämä voisi olla ihan hyvää ilman lapsiakin..?

Vierailija
30/56 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai käytä ehkäisyä? Voisitko ilmoittaa ettet enää käytä ehkäisyä? Seksi voi tarkoittaa silloin mahdollista raskautta. Silloin mies voi itse päättää haluaako isäksi. Jokaisella naisella on mielestäni oikeus tulla äidiksi. Lapsen "riistäminen" äidiltä on julminta mitä tiedän. Minä kyllä rakastan miestäni mutta jos täytyisi valita niin minun ei tarvisi edes harkita vaan valitsisin lapset ennen miestä. Näin on näreet. Miehesi on itsekäs!

Kaikilla naisilla ei ole oikeutta tulla äidiksi. Äidiksi tuleminen on etuoikeus ei perusoikeus. Tässä just huomaa se joidenkin naisten itsekkyyden. Vaikka ei ole mitään kykyä edes hoitaa lasta niin lapsi on saatava. Ihan kuiin se lapsi olisi joku tavara jota on aina halunnut.

Miehiä haukutaan lähes aina tässä tilanteessa itsekkäiksi jos eivät halua lapsia. Jos nainen ei halua lapsia mutta mies haluaa, naista neuvotaan että hän päättää itse kehostaan ja siitä tuleeko lapsia vai ei. Raakaa. Eik lapsen riistäminen sitä toivovalta mieheltä parisuhteessa oltaessa ole julmaa? Me naiset ollaan kyllä näissä asioissa niin omaan napaan tuijottajia, että välillä hävettää!!!

Vierailija
31/56 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo puhuneet tuosta usein, ja äitiys on sinulle tärkeää, niin ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
32/56 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo puhuneet tuosta usein, ja äitiys on sinulle tärkeää, niin ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
33/56 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa haluaako lapsen vai ei. Miehilläkin on vauvakuumetta.

Vittumaista kiristää seksillä tai huojat että käyttää ehkäisyä jos mies on sanonu että EN HALUA PISTE. Näinkin isossa asiassa lähtisin menee jos halut ei kohtaa ja ap ei voi ilman lapsia olla.

Voin kyllä sanoa että näin äitinä joskus toivon että en olis lapsia tehnyt, olen taloudellisessa ahdingossa ja jumissa kotona toistakytä vuotta kun lapsettomat kaverit pitää hauskaa ja vittu jään kelkasta :(

NAUTI vapaudestasi!

Tässä on monta hyvää pointtia, itsekään en kyllä lämpene ollenkaan tuolle kiristysajatukselle.. Pitää tämän tilanteen ratketa jollain muulla tavalla.

- Lapseton

Vierailija
34/56 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin taivuttelin miestäni pitkään ennen esikoisen yrittämistä, ja sitten sen päälle yrityskin kesti kamalan kauan. Minusta nimenomaan tuntui, että olen äiti ilman lapsia. Syli olisi valmis halaamaan, vaan tyhjää kauhoi.

Hankala tilanne, koska 33v ei ole enää ihan lapsonen. Jos lähtee kävelemään, voi olla hankalaa ehtiä löytää sellainen kiva mies, jonka kanssa sitten lapsia tehdä. Mutta toisaalta itse en olisi antanut miehelle enkä itselleni anteeksi sitä, ettei lapsille koskaan annettu mahdollisuutta tulla.

Nyt minulla on kaksi lasta, ja monesti ihmettelen mikä kiire minulla tähän pyöritykseen oli. Lapsen saaminen oli valtava halu ja intohimo minulle, ja lapsettomuus oli suuri suru. Jälkikäteen viisastellen mietin, että olisi pitänyt ottaa vain ilo irti niistä yksinäisistä vuosista kun sai tehdä mitä tahtoi.

Lapset ovat ihania, poiskaan en antaisi. Mutta rankempaa äitiys on kuin etukäteen kuvittelisi.

Vierailija
35/56 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne. ONNEKSI lopulta uskalsin tehdä valinnan ja erosin miehestä. Ei mennyt kauaa kun löysin Mieheni. Nyt minulla on maailman rakkain mies ja kolme rakasta, rakasta lasta. Exäni on 44v eikä vieläkään valmis isäksi.

Vierailija
36/56 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso kriisi parisuhteessa. Lapsiasia on niin tärkeä, että juuri muuta tärkeämpää ei parisuhteessa olekaan. Ja mitä vanhemmaksi tulet, sen isommaksi tämä asia kasvaa, kun mahdollisuus saada lapsia heikkenee koko ajan.

Minä tiedän miehiä, jotka eivät ole halunneet lapsia - kunnes heidän omat vanhempansa ovat kuolleet, ja mies tajuaa, että hän on seuraavana jonossa. Elämä päättyy joskus, aika on rajallinen. On suunnaton lohtu nähdä elämän jatkuvan omissa lapsissa, kun on joutunut luopumaan itselle rakkaimmista ihmisistä. Tuolla hetkellä siihen vapaaehtoiseen lapsettomuuteen voi saada vähän toisenlaista näkökulmaa. Naisilla on usein parempi käsitys ajan rajallisuudesta kuin miehillä, jotka luulevat he voivat odotella ikuisuuden, kunnes ehkä jonain päivänä heitä huvittaa alkaa isäksi.

Vierailija
37/56 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisin miehen. Erehdyin tekemään lapset niin, ettei mies ollut ollenkaan innoissaan asiasta.. Monen vuoden helvetti siitä vaan seurasi kun toinen oli koko ajan marmattamassa kaikesta lapsiin liittyvästä.. Lapset eivät tunteneet miestä isäkseen.. Helpommalla olisi päässyt kun olisi vaan etsinyt uuden ukon tai tehnyt lapset ilman miestä!

Vierailija
38/56 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotiaana on vielä iän puolesta aikaa. Jos mies ei halua lapsia, mutta sä haluat, teidän on erottava. Se on sun mahdollisuutesi. Turha odotella, että miehen mieli muuttuu, ei se muutu.

Vierailija
39/56 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nytkähtänyt vähän parempaan suuntaan... Juteltiin miehen kanssa illalla pitkän kaavan mukaan ja hän on halukas kokeilemaan ajatusta lapsesta. Ei siis vielä lupautunut alkamaan isäksi, mutta jotain terapiaistuntoa jos kokeilisi.. Hän alkaa tutkia tuntemuksiaan..

Mielestäni se on hyvä merkki :)

ap

Vierailija
40/56 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä merkki tosiaan! Tuo kuulostaa hienolta :)

Tsemppiä!

Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä