Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä kaipaat?

Vierailija
06.07.2012 |

Mä kaipaan tällaisina ihanina keäsöinä sitä, kun saa nauttia yöstä ulkona ja keskustella jonkun sielunkumppanin kanssa.

Sitä ei ole tapahtunut moneen vuoteen. Tuntea, kuinka kylmää hiipii hiljalleen ja sitä lisää vaan vaatetta ja vilttiä tiukemmin ympärille ja juttu jatkuu.

Lisäksi kaipaan rakastumisen tunnetta, sitä kun tietää, että joku johon olet rakastunut, on myös oikeasti rakastunut sinuun. ehkä joskus jossakin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli muuten viime yönä ihanaa lukea teidän vastauksia.

Mahtava fiilis, kun tunsin, että te jotkut tuntemattomat jossakin tunnette juuri samoin. Hymyillen menin nukkumaan hetkisen päästä käytyäni ensin ulkona hengittelemässä ja haistelemassa.

Vierailija
2/5 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sitä kuinka valo alkaa vain voimistua ja kokhta paistaakin aurinko jo horisontista. Mä sain juhannuksena kokea ton mutta ei ollut mitään kauhen henkevää puheseuraa, mutta koko yön valvoin ja näin auringonnousun :) pienessä humalassa nukkumaan ja uni maistui mansikalta.

Vierailija
4/5 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli ihanaa. Nyt kaipaan sitä, vaikka tiedän, että se oli "varastettu kevät" ja nyt toimin oikein, kun en sitä jatka...

Vierailija
5/5 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä elämässä on. Kesäyöt on suorastaan tehty tuollaiseen, mutta niin on myös syysillatkin ja talvi-illat kanssa, jolloin voi laitella kynttilöitä palamaan ja ulkona sataa vaikka vaakasuoraan lunta, mutta saa olla sisällä tunnelmallisesti vaikka mökillä. :) En enää oikein edes muista, millaisessa tunnehumalassa (siis muistan että olin, mutten enää sillä tavoin elävästi) sitä oli joskus nuorena, kun se josta tykkäsi tykkäsikin myös takaisin ja maailma avautui uudella tavalla edessä.