Naiset ovat joskus kuin pieniä lapsia??
Älkää naiset nyt suttuko, mutta välillä ihmetyttää, että miksi joidenkin (yllättävän useiden) naisten kehitys tavallaan jää osittain lapsen tasolle. Olen ollut kolmen naisen kanssa pidemmässä suhteessa lisäksi minulla on kaksi siskoa. Lisäksi kavereiden naiset yms..
Esimerkkejä: -naisilta pääsee itku kohtalaisen pienistä asioista, esim. kaikki tyttöystäväni ovat tuhertaneet itkua, kun ovat olleet väsyneitä??
Kaikki tuntemani naiset pelkäävät pimeää, esim. mökillä tarvitsevat saattajan ulkohuussille?? Toki aina olen mennyt, mutta tämä vähän huvittaa kieltämättä. Lisäksi pelkäävät usein ötököitä, kauhufilmejä yms.
Lisäksi naisilla on usein (ei aina) avuttomuutta selvittää itse asioita. Esim. siskoltani loppui autosta kesken matkan bensa. Hän istui autossa ja hädissään soitti miehensä apuun ;D. Vastaavia tilanteita on lukuisia.
Myös pissivahinkoja saattaa sattua vielä aikuisille naisille, mikä toisaalta on myös käsittämätöntä. Tätä pohdimme kerran saunaillassa miesten kesken. Toki ihan hyväntahtoisesti, mutta ajatelkaa naiset tätä myös miesten vinkkelistä. Toisaalta tulimme myös siihen tulokseen, että ihan hienoa tämä miesten ja naisten suuri ero :D
Kommentit (66)
Eli kun kurkku on hieman karhea ja "kuumetta" on 37,1 ... Näin kaikilla tuntemillani miehilä. silloin ei voi hoitaa lapsia tai huolehtia muistakaan arjen vastuista. Nainen sen sijaan hoitaa kodin oksennustautusena ja käsi kipsissä.
Mä vaihdan renkaat itse, huollatan auton, hoidan laskut, hoidan jääkaappiin ruoat, laitan kodin ja auton vakuutusasiat järjestykseen, siivoan kodin, vaihdan lamput, kokoan huonekalut, elätän itseni ja neljä muuta ja se että pelkään kaikkia ötököitä ja itken lapseni kevätjuhlassa tekee musta lapsentasoisen :D ?
Tota lirauttelua mulle ei ole sattunut mutta luulisin että tollekin löytyy selitys; Naisten pissallä käyminen vaatii sopivat tilat/yksityisyyden. Miehet voi heittää kepillisen melkein missä vaan. Naisilla on useammin pissahätä juuri tämän takia, ei löydy paikkaa mihin pissata huomaamattomasti. Sitten kun alkaa naurattaa, ymmärrän, voi lirahtaa.
Pienet pojathan on oikeasti rohkeita, niin miehetkin. Ei pelätä pimeää, ei ötököitä. Ei itketä vaikka sattuu, ei itketä koskaan, hyvä jos hautajaisissa. Miesten lastentasoisuus näkyykin sitten siellä henkisellä puolella, onkin hyvä että meidät on luotu näin.
Me naiset hoidetaan aivojen hommat (paitsi ne dorkat naiset JA MIEHET jotka kerta toisensa jälkeenjaksavat tyhmyydellään ihmetyttää) ja miehet fyysiset ja "pelottavat" hommat
Sulla on tietty naismaku, tykkäät olla "sankari" eiks jee?
Aloitus 100v. vanha, mutta taas mä näköjään oon palstan mukaan mies 😂
Niin varmasti, mutta onko naisen mahdollisuudet tapella vastaan samat kuin miehen? Hyökkääjä kun on kuitenkin kummassakin tapauksessa mies.