Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat joskus kuin pieniä lapsia??

Vierailija
06.07.2012 |

Älkää naiset nyt suttuko, mutta välillä ihmetyttää, että miksi joidenkin (yllättävän useiden) naisten kehitys tavallaan jää osittain lapsen tasolle. Olen ollut kolmen naisen kanssa pidemmässä suhteessa lisäksi minulla on kaksi siskoa. Lisäksi kavereiden naiset yms..

Esimerkkejä: -naisilta pääsee itku kohtalaisen pienistä asioista, esim. kaikki tyttöystäväni ovat tuhertaneet itkua, kun ovat olleet väsyneitä??

Kaikki tuntemani naiset pelkäävät pimeää, esim. mökillä tarvitsevat saattajan ulkohuussille?? Toki aina olen mennyt, mutta tämä vähän huvittaa kieltämättä. Lisäksi pelkäävät usein ötököitä, kauhufilmejä yms.

Lisäksi naisilla on usein (ei aina) avuttomuutta selvittää itse asioita. Esim. siskoltani loppui autosta kesken matkan bensa. Hän istui autossa ja hädissään soitti miehensä apuun ;D. Vastaavia tilanteita on lukuisia.

Myös pissivahinkoja saattaa sattua vielä aikuisille naisille, mikä toisaalta on myös käsittämätöntä. Tätä pohdimme kerran saunaillassa miesten kesken. Toki ihan hyväntahtoisesti, mutta ajatelkaa naiset tätä myös miesten vinkkelistä. Toisaalta tulimme myös siihen tulokseen, että ihan hienoa tämä miesten ja naisten suuri ero :D

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on joskus hyvä kuulla mitä miehet heistä puhuu. Minä kyllä tunnen paljon avuttomia naisia. No mielelläni pidän kädestä kiinni, kun pimeä pelottaa. Tai itku tirahtaa. Mies 38v

Vierailija
42/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan biologinen juttu. Naisten turvallinen liikkumamahdollisuus on paljon pienempi kuin miehillä. Naiset kasvavat tuohon pelkoon. Ei voi mennä iltamyöhällä puiston läpi kotiin, niin kuin miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan biologinen juttu. Naisten turvallinen liikkumamahdollisuus on paljon pienempi kuin miehillä. Naiset kasvavat tuohon pelkoon. Ei voi mennä iltamyöhällä puiston läpi kotiin, niin kuin miehet.

satunnaisen väkivallan uhriksi pimeällä on selvästi suurempi kuin naisilla.

Vierailija
44/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu kyllä ihan kasvatuksesta ja miesten asenteesta, että naiset eivät usko taitoihinsa vaikka bensanloppumistilanteessa. Toisaalta moni nainen on tyytyväinen, jos on mies jonka kutsua apuun, ja mies on mahtavan ylpeä itsestään kun saa pelastaa naisen pulasta. Niin se vain menee! Yleensä molemmat on voittajia tuontyyppisissä asioissa.

Ja tosiaan: kyllä ne miehetkin osaa käyttäytyä pikkulasten tavoin. Jopa useammin kuin naiset. Harva nainen jättää vaikka miehensä pulaan lastenhoitotilanteessa, kun taas ukot voi häipyä kalastusreissulle kun vaimolla on neljä vesirokkoista lasta hoidettavanaan.

Vierailija
45/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että minuun osui usein kohta. En ole koskaan ajatellut, että mitä mieheni siitä ajattelisi. Viimeksi tänään pääsi itku, kun mies oli syönyt vimpan jäätelön ;)

Ootko aina tommonen, vai onko sulla pms, ootko raskaana tai jotain?

Vierailija
46/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy myöntää...pelkään kauhupätkiä, ulkohuussia öisin sekä ötököitä. Pissa-asia ja väsymys-itku on mulle kyllä vieraita. Herkistyn aika helposti, mutta en väsyneenä. Mikään ei ole ihanampaa kuin mies joka pitää huolta naisestaan. Toimii toki toisinpäinkin, itse ainakin kokkaan mielelläni miestäni varten ja hemmottelne kaikn puolin -niin sen olla pitää ;)

Vierailija
47/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää puberteettitasolle. Tuijotetaan vain omaa napaa ja eikä osata ajatella muita ihmisiä ollenkaan. Kiukutellaan kuin teinipojat kun ei saada periksi. Käytös karkeaa ja ajattelematonta.

Vierailija
48/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että minuun osui usein kohta. En ole koskaan ajatellut, että mitä mieheni siitä ajattelisi. Viimeksi tänään pääsi itku, kun mies oli syönyt vimpan jäätelön ;)

No pääsi vain itku, kun harmitti niin. Ja teki jätskiä mieli, kun oli niin kuuma. Ei kai sitä nyt heti raskaana tms tarvi olla.

Vierailija
49/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tässähän on kyse siitä, että aikuiset ihmiset haluavat välillä heittäytyä lapsiksi. Lapsuushan oli niin ihanaa aikaa, että välillä on kiva palata siihen ihanaan ja rentoon vastuuttomuuteen. Naisille on itkeminen, ötökkäkammo ja avuttomuus ikään kuin sallittuja lapsellisuuden muotoja. Miehille vastaavia ovat esimerkiksi kaikki mahdolliset pelit ja kisailut (tyyliin painiminen kaljoitellessa, kauko-ohjattavilla autoilla leikkiminen, rallikisat tms.) tai vaikka se, että tulee haavan sattuessa vaimon paikattavaksi ja pusuteltavaksi sen sijaan että laittaisi vain itse laastarin. :)

Virtsankarkailu sen sijaan ei ole lapsellisuutta, vaan synnytysten aiheuttama sivuoire.

Vierailija
50/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy myöntää...pelkään kauhupätkiä, ulkohuussia öisin sekä ötököitä. Pissa-asia ja väsymys-itku on mulle kyllä vieraita. Herkistyn aika helposti, mutta en väsyneenä. Mikään ei ole ihanampaa kuin mies joka pitää huolta naisestaan. Toimii toki toisinpäinkin, itse ainakin kokkaan mielelläni miestäni varten ja hemmottelne kaikn puolin -niin sen olla pitää ;)

Vierailija
51/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää puberteettitasolle. Tuijotetaan vain omaa napaa ja eikä osata ajatella muita ihmisiä ollenkaan. Kiukutellaan kuin teinipojat kun ei saada periksi. Käytös karkeaa ja ajattelematonta.

Kun pitää ruveta jo valheita keksimään!

Vierailija
52/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olen kasvanut pohjoisessa), enkä kauhuleffoja..ötököistä inhoan enimmäkseen ampiaisia koska saan jumalattomia paukamia niiden pistoista.

Bensaa on aina tankissa, osaan myös katsastaa itse ja huollattaa auton.

Tartun luuriin mielelläni ja selvitän asiat, pakko jos meinaa olla yrittäjä...olen usein se joka pistää levällään olevat tilanteet pakettiin ja järjestykseen.

Olen vieläpä hyvännäköinen ja tyylikäs.

Jostain syystä ärsytän useimpia miehiä...

Vierailija
53/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset nyt suttuko, mutta välillä ihmetyttää, että miksi joidenkin (yllättävän useiden) naisten kehitys tavallaan jää osittain lapsen tasolle. Olen ollut kolmen naisen kanssa pidemmässä suhteessa lisäksi minulla on kaksi siskoa. Lisäksi kavereiden naiset yms..

Esimerkkejä: -naisilta pääsee itku kohtalaisen pienistä asioista, esim. kaikki tyttöystäväni ovat tuhertaneet itkua, kun ovat olleet väsyneitä??

Kaikki tuntemani naiset pelkäävät pimeää, esim. mökillä tarvitsevat saattajan ulkohuussille?? Toki aina olen mennyt, mutta tämä vähän huvittaa kieltämättä. Lisäksi pelkäävät usein ötököitä, kauhufilmejä yms.

Lisäksi naisilla on usein (ei aina) avuttomuutta selvittää itse asioita. Esim. siskoltani loppui autosta kesken matkan bensa. Hän istui autossa ja hädissään soitti miehensä apuun ;D. Vastaavia tilanteita on lukuisia.

Myös pissivahinkoja saattaa sattua vielä aikuisille naisille, mikä toisaalta on myös käsittämätöntä. Tätä pohdimme kerran saunaillassa miesten kesken. Toki ihan hyväntahtoisesti, mutta ajatelkaa naiset tätä myös miesten vinkkelistä. Toisaalta tulimme myös siihen tulokseen, että ihan hienoa tämä miesten ja naisten suuri ero :D

näin.

Vierailija
55/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian sievisteltyä sanasipsuttelua ollakseen miehistä käsialaa. Liian seli seli höpö höpöä.

Vierailija
56/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten on vähän onnetonta käytöstä. Miehenä sanoisin että lopeta urpo uliseminen.

No pääsi vain itku, kun harmitti niin. Ja teki jätskiä mieli, kun oli niin kuuma. Ei kai sitä nyt heti raskaana tms tarvi olla.

Vierailija
57/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi niin totta on. Itse en ole koskaan ollut sinkkuna ja en tiedä miten selviäisin ilman miestäni. Ihan oikeesti.

Mieheni onneksi ymmärtää, että olen väsyneenä itkuherkkä. En todellakaan uskaltaisi mennä mökillä ulkohuussiin yksin. Ja pelkään kaikenlaista. Toisaalta huolehdin monista mieheni jutuista. Puolin ja toisin.

Vierailija
58/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin.

Vierailija
59/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian sievisteltyä sanasipsuttelua ollakseen miehistä käsialaa. Liian seli seli höpö höpöä.

Minun mieheni ainakin osaa ilmaista itseään kirjoittamalla hyvinkin monipuolisesti. Verbaalisesti hän onkin sitten hieman yksiviivainen. Täällä tehdään joskus niin outoja johtopäätöksiä. Taidat olla vainoharhainen!

Vierailija
60/66 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauserakenteet kaikkea muuta kuin miehisiä! Liian kiemurtelevaa ja kaarevaa tekstiä, homo voisi kirjoittaa noin. Miehet kirjoittavat suoraa asiaa.

Minun mieheni ainakin osaa ilmaista itseään kirjoittamalla hyvinkin monipuolisesti. Verbaalisesti hän onkin sitten hieman yksiviivainen. Täällä tehdään joskus niin outoja johtopäätöksiä. Taidat olla vainoharhainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän