Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan ihan epäsuhta pariskunta..!

Vierailija
19.07.2012 |

Mies on parin viimevuoden aikana lihonut sen verran, että sukulaiset ovat alkaneet huomautella hänelle asiasta.. Minusta se on aika epäkorrektia. Ainakaan naisille tuskin asiasta huomautettaisiin, huomaahan sen itsekin...?

Ollaan miehen kanssa molemmat n. 170cm, itse painan vähän reilut 50 kg ja miehellä on mennyt jokin aika sitten satanen rikki! Minua ei häiritse, mutta tuntuu että jatkuva asiasta kuittailu harmittaa miestä ja se tuntuu kurjalta.

Miten asiaan pitäisi suhtautua?! Minusta mieheni on ihana ja seksikäs. Onhan niitä muitakin pariskuntia, joissa toinen on laiha ja toinen läski, tosin yleensä nainen on se läski..?!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos miehesi ei itse ole onnellinen ylipainoisena, niin puolison tuki painon pudotuksessa on tärkeää. Lähtekää yhdessä liikkumaan ja kiinnitäkää huomiota perheen ruokailuihin. Onhan isä kuitenkin mallina lapsillekin, joten en minä ainakaan mitään hyvää yipainossa näe.

Vierailija
2/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauskalta saatatte yhdessä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pallo, suoraan sanoen. Johan tuo on jo terveysriskikin.

Vierailija
4/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä mies on riuku ja minä tukeva. Enkä kyllä kuuntelisi vittuilua keneltäkään! Miksi sinun miehellesi saisi asiasta huomautella. Kyseessä jokaisen yksityisasia! Ehkä teidän tapauksessa joitakin häirii se, että hoikalla naisella on läski mies.

Vierailija
5/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö välitä miehestäsi tarpeeksi?

Mun mies on samaa kokoluokkaa ja todellakin yritän kannustaa liikkumaan ja terveelliseen ruokavalioon.

Vierailija
6/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 170cm ja painan 65kg. Näytän normaalipainoiselta.

Vierailija
7/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksei minua häiritse? No tiedän kyllä, että terveysriski, mutta niinhän on esim. tupakoiminen. Nalkutatteko te tupakoitsijoiden vaimot asiasta jatkuvasti. Minusta mieheni on edelleen ihana ja asia tuntuu olevan hänelle arka. Pitäisikö minunkin vielä alkaa nalkuttamaan, kun sukulaiset sen jo tekevät? Ja kun itsellä ei ole paino-ongelmia koskaan ollut edes raskauksien jälkeen, on tosi vaikea alkaa saarnaamaan asiasta rakkaalle ihmiselle!

-ap

Vierailija
8/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, mutta minua se häirii. Ukko on melkoinen läski ja minä olen pitänyt itsestäni huolen. Otan osaa.

Vierailija
9/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksei minua häiritse? No tiedän kyllä, että terveysriski, mutta niinhän on esim. tupakoiminen. Nalkutatteko te tupakoitsijoiden vaimot asiasta jatkuvasti. Minusta mieheni on edelleen ihana ja asia tuntuu olevan hänelle arka. Pitäisikö minunkin vielä alkaa nalkuttamaan, kun sukulaiset sen jo tekevät? Ja kun itsellä ei ole paino-ongelmia koskaan ollut edes raskauksien jälkeen, on tosi vaikea alkaa saarnaamaan asiasta rakkaalle ihmiselle! -ap

että jossain vaiheessa miehelle tulisi muutakin elämänsisältöä kuin ruoka. Yli 100 kiloa tuon pituisella on terveysriski. Haluatko, että hänellä on metabolinen oireyhtymä, saa kakkostyypin diabeteksen ja kuolee sydäriin?

Vierailija
10/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 172 cm, 64 kg ja minä 167 cm ja lähellä sitä sataa kiloa jo mennään. Varmaan ihmiset vielä enemmän katsovat pitkään tällaista paria jossa mies on hoikka ja komea mutta nainen valas. Olen vielä miestä huomattavasti vanhempikin. Mutta hän tykkää ja itsekin olen tyytyväinen elooni tällaisena :)

Vierailija
11/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo teidän "eriparisuus" ei ole niin typerän näköistä kuin pareilla, joilla nainen on se läski! Näin miehenä sanoisin, että nainen voi ihan hyvin olla se pienempi ja hentoisempi osapuoli suhteessa. Tosin sinua käy sääliksi!

Vierailija
12/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 175/102 ja minä 167/50. Ja en oo kyl vielä kuollu miehen alle :D

Ei mua sillai häiritse, toki kannustan terveellisempiin elämäntapohin jne. Onneks paino ei oo täs vuoden aikana ainakaan noussu. Ja siis mies on lihonu täs muutaman vuoden aikana 25 kg, eli ihan ruipelo ei oo koskaan ollutkaan...

Miehellä paheena on ruoka, mulla taas tupakka. :D Mutta kyllä se kieltämättä olisi kivempi jos mies innostuisi tosissaan laihduttamaan, jaksais sitten enemmän ku nyt vaan lähinnä makoilee päivät pitkät (ku lomalla on).

Vierailija
13/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksei minua häiritse? No tiedän kyllä, että terveysriski, mutta niinhän on esim. tupakoiminen. Nalkutatteko te tupakoitsijoiden vaimot asiasta jatkuvasti. Minusta mieheni on edelleen ihana ja asia tuntuu olevan hänelle arka. Pitäisikö minunkin vielä alkaa nalkuttamaan, kun sukulaiset sen jo tekevät? Ja kun itsellä ei ole paino-ongelmia koskaan ollut edes raskauksien jälkeen, on tosi vaikea alkaa saarnaamaan asiasta rakkaalle ihmiselle! -ap

että jossain vaiheessa miehelle tulisi muutakin elämänsisältöä kuin ruoka. Yli 100 kiloa tuon pituisella on terveysriski. Haluatko, että hänellä on metabolinen oireyhtymä, saa kakkostyypin diabeteksen ja kuolee sydäriin?

sairastuvan, mutta äläpä sinä sälytä vastuuta miehen läskeistä ja laihtumisesta ap:n hartioille!

Eiköhän sen pidä olla se mies, joka siivoo ne elämäntapansa ihan itse ja omasta halusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi