Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkomielle yhdestä miehestä, miten eroon?

Vierailija
06.07.2012 |

Tämä ihastus pyörii mielessä ihan koko ajan, vaikka en ole nähnyt koko miestä viime aikoina kuin silloin tällöin vilaukselta. Haluan eroon piinaavista ajatuksista, haluan vapautua tuosta miehestä kokonaan. En tajua miten se ihminen on minuun vaikuttanut tällä tavalla. Ja kaikenlainen haaveilu tästä miehestä on täysin turhaa, sillä meistä ei koskaan tule mitään. Vinkkejä miten päästä eroon näistä piinaavista pakkoajatuksista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lääkityksellä.

Vierailija
2/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä on ongelmana se, että minulla on lapsia ja olen naimisissa. Ja tiedän kuinka väärin teen miestäni kohtaan, joka on hyvä minulle ja lapsille :-(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei kuitenkaan ole edennyt asiassa enempää? ehkä mahdollisesti on itsekin varattu?

etenkin tuollaiset täydellisen mahdottomat ihastukset ovat kaikista raastavimpia, tiedän kokemuksesta, sattuu ihan fyysisestikin välillä.

voin luvata että et ole mitenkään ainutlaatuisessa tilanteessa. jokaisella meistä tulee vastaan välillä joku joka "vaikuttaa" jollain uudella ja erikoisella tavalla meihin.. tällaisia ihmisiä voi pidemmässä juoksussa olla useampikin kuin yksi.

ehkä viisainta olisi nyt vain koettaa olla ruokkimatta tilannetta enempää ja miettiä asiaa vaikka eri näkökulmista välillä.

mikä siinä miehessä lopulta on niin ihmeellistä, että olisi miestäsi parempi? kai siinäkin jotain vikoja on oltava? tiedät varmaan, että yleensä sitä näyttää itsestään vain ne parhaat puolet ollessaan ihastunut?

vasta kun on asunut useamman vuoden saman katon alla alkaa ne todelliset luonteenpiirteet tulla esiin. itse olen toisaalta ajatellut, että haluaisinko opetella kaiken tämän uudelleen kun tulen nykyisen puolison kanssa jo ihan hyvin toimeen nykyään, vaikka vaikeitakin hetkiä on mahtunut mukaan.

lisäksi jos on lapsia, niin varmasti heidänkin tunteensa on huomioitava? tulisivatko edes tämän uuden miehen kanssa toimeen? tuntevatko tätä miestä vielä tarpeeksi hyvin, jos ollenkaan? olisitko valmis luopumaan lapsistasi uuden elämän takia?

Vierailija
4/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei kuitenkaan ole edennyt asiassa enempää? ehkä mahdollisesti on itsekin varattu?

etenkin tuollaiset täydellisen mahdottomat ihastukset ovat kaikista raastavimpia, tiedän kokemuksesta, sattuu ihan fyysisestikin välillä.

voin luvata että et ole mitenkään ainutlaatuisessa tilanteessa. jokaisella meistä tulee vastaan välillä joku joka "vaikuttaa" jollain uudella ja erikoisella tavalla meihin.. tällaisia ihmisiä voi pidemmässä juoksussa olla useampikin kuin yksi.

ehkä viisainta olisi nyt vain koettaa olla ruokkimatta tilannetta enempää ja miettiä asiaa vaikka eri näkökulmista välillä.

mikä siinä miehessä lopulta on niin ihmeellistä, että olisi miestäsi parempi? kai siinäkin jotain vikoja on oltava? tiedät varmaan, että yleensä sitä näyttää itsestään vain ne parhaat puolet ollessaan ihastunut?

vasta kun on asunut useamman vuoden saman katon alla alkaa ne todelliset luonteenpiirteet tulla esiin. itse olen toisaalta ajatellut, että haluaisinko opetella kaiken tämän uudelleen kun tulen nykyisen puolison kanssa jo ihan hyvin toimeen nykyään, vaikka vaikeitakin hetkiä on mahtunut mukaan.

lisäksi jos on lapsia, niin varmasti heidänkin tunteensa on huomioitava? tulisivatko edes tämän uuden miehen kanssa toimeen? tuntevatko tätä miestä vielä tarpeeksi hyvin, jos ollenkaan? olisitko valmis luopumaan lapsistasi uuden elämän takia?

Paasaat kuin mikäkin, vaikka voit tietää vain omalta osaltasi, et muiden.

Vierailija
5/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viksu kommentti! Samoja pähkäillyt itsekin...

Vierailija
6/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasaat kuin mikäkin, vaikka voit tietää vain omalta osaltasi, et muiden.

kukaan voi toisen osuutta tarkkaan tietää, etenkin jos sitä lähtökohtaisesti melko niukasti valotetaan.

pahoittelut jos kommentoinnissani oli jotain loukkaavaa.

Vierailija
7/9 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä menetin mun ihastuksen typerien kännisoittojen takia, sattuu nyt niin paljon.. se oli ihastus ja on edelleen mut riipas ja pahasti.

Vierailija
8/9 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi ottaa päästään pois tietyt ajatukset ja laittaa sinne maljaan. Ajatukset voisi tarpeen tulleen laittaa takaisin päähän! Nerokasta! Itse ainakin olen monesti halunnut ottaa ajatuksia pois päästäni. :-D

Vierailija
9/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvaan, joka sinulla on ihmisestä joka voi todellisuudessa olla jotain ihan muuta.

tunteiden kieltäminen ei ainakaan yleensä auta, koska todellisuudessa tällöin edelleen pidät yllä mielikuvaa, että tässä ihmisessä olisi jotain erikoista.

jos ihastuksen kohde on saavuttamaton (varattu?) niin parempi olisi vain tunnustaa tämä tosiasia itselleen ja luovuttaa. todennäköisesti kuvittelet jonkin elkeen tms. perusteella että henkilö voisi myös olla kiinnostunut, vaikka näin ei välttämättä todellisuudessa ole.

voit myös koettaa löytää jonkin negatiivisen piirteen niiden tietojen pohjalta joita sinulla henkilöstä on. monesti tällaiset tulee helposti unohdettua / sivuutettua ihastuksen huumassa.

toki on mahdollista että henkilö on myös ihastunut sinuun, jolloin tilanne on vaikeampi, etenkin jos kumpikaan ei ratkaisevaa siirtoa tee. tällöinkin parempi olisi unohtaa asia, koska jos et itse aio mitään tehdä niin turha jäädä odottamaan toisenkaan aloitetta, koska sitä päivää ei välttämättä koskaan tule...

tämän enempää on ehkä vaikea neuvoa tietämättä tarkemmin tilanteen luonnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi