***Sokerihiiren HERKKULAKKO***
Nyt se alkoi, katsotaan kauan kestän :)
Eli pannassa ovat karkit, pullat, sipsit, limut yms sokeriset naposteltavat...
Katsotaan miten tytön käy
Kommentit (36)
ja kahvileipää, vaikka kaks seurassani ollutta teinityttöä herkutteli vieressä! On voittajafiilis! Ruokakaupastakaan ei tarttunut herkkuja mukaan.
T. se suklaaholisti
Vaikka toiset mässyttävät karkkia nenän edessä ja syövät jäätelöä kahvin kanssa, niin eipä ole tehnyt makeaa sen kummemmin edes mieli.
Pöydällä koreilee karkkikippo täynnä karkkeja ja näytti siellä olevan sipsejäkin. Mies oikein kiusaamalla kiusaa, mutta empä ole sortunut ;) Syökööt itse.
Urheiltuakin on tullut, 11km kävelylenkki :) Se kyllä tuntuu jo jaloissa.
Kiva mieli ja hyvä olo kaiken kaikkiaan.
-ap-
Mulla alkaa huomenna herkuton elämä. Jo etukäteen ahdistaa, kun noita herkkuja on tullut syötyä todella paljon. Huomenna paluu töihin muutaman viikon ajaksi ja samalla aloitan herkkulakon eli ei suklaata, karkkia, jäätelöä, pullaa, viineriä. Mies joutuu koville, kun olen niin koukussa sokeriin..
Olen ollut nyt viime lauantaista lähtien ilman päivittäistä 1000 kalorin suklaapläjäystä ja painoni on todellakin tippunut sen kilon, minkä arvelinkin. Hienoo, tästä jatketaan!
T. suklaaholisti
Tähän mennessä en ole syönyt mitään sokerista, vaikka siis noin kerran viikkoon saatan ottaa kahvin kanssa esim. pullan tai keksin.
Tänään paistan lapsille vohveleita ja sellaisen varmaan maistan. Karkitta ei ole ollenkaan vaikea olla tällä hetkellä.
Paino tippunut 4.7. aloitetun makealakon jälkeen 69kg ---> 67.2kg, johon olen tyytyväinen. Positiivinen oheistuote. :)
t. 17
Olen tyytyväinen olooni. Paino ei laske samaa tahtia kuin kuvittelin, mutta silti aion pitää tämän linjan. Kolmen kuukauden välein teen tilannearvion, jatkanko. Toivon jatkavani! Ei tässä ainakaan paino nouse, kuten herkutellessa.
Minullakin jatkuu karkkilakko. Edelleen kyllä mieli tekis suklaata ja irtokarkkia :)
Mun herkku kahvin kanssa on ollut yleensä pari vohvelia mansikkahillolla.
Karkkiin en uskalla vielä koskea.
Alkoholista ei ole kiusaa, koska olen absolutisti.
Tänäänkin kävin lasten kanssa hakemassa karkkipäivän karkit, mutta ei tuottanut tuskaa pitää näppinsä erossa heidän pusseistaan. :)
Tsemppiä sulle, Ap!
t. 4.7. aloittanut kanssakulkija, jonka paino on myös tippunut noin 3kg aloittamisen jälkeen
Välillä otan kahvin kanssa jotain (noin kerran-kaksi viikossa), mutta nuo karkithan se mun suurin kompastuskivi onkin ollut. :) Yli kolme viikkoa karkitta on aika hieno juttu!
t. 4.7. aloittanut
Tosin nyt täytyy tunnustaa, että kummipojan syntymäpäivillä maistoin pienen palan kakkua :) Ja oli MAKEAA. Olin myös tuossa yhtenä iltana terassilla ystäväni kanssa ja hän tilasi meille drinkit. Ja kuten arvata saattaa, muutaman hörpyn jälkeen sai kaveri juotavaksi minunki drinkkini :D En pystynyt sitä sen makeuden takia juomaan. Tuli ihan huono olo. Nopeasti siis vaihtui juoma ligt siideriin :D
Eli nyt taitaa kroppa olla tottunut tähän vähempään sokerimäärään, hyvä niin. Paino oli tänä aamuna 63kg, eli yhteensä nyt lähtenyt se 3kg painoa 3 viikon aikana. Olen tyytyväinen.
Nyt sallin itselleni sitten yhden "herkuttelupäivän" viikossa tästä eteenpäin. Ei elämän tarvitse niin tylsää olla, että kokonaan ilman herkkuja pitäisi olla, vai mitä ;) Mutta kohtuus kuitenkin.
Mitäs teille muille kuuluu?
-ap-
Itekki alotan! Mut ei kai haittaa jos laihdun ku oon 12v ja ku kasvuiässä ei pitäs laihuttaa :( ja oon syöny joka päivä Jotai mut en oo kauheesti lihonu...taas aamulla söin ja kyllä tajuankin että ei pitäs syyä aamul herkkui mut no....syön joka päivä kyl salaattii ja käyn lenkil ainaki joka toinen päivä...
Mutta hyvin menee. Ei tee yhtään makeaa edes mieli :) Tarkoituksena ainakin 2 viikkoa olla totaalisessa herkkulakkossa ja sitten suon yhden herkuttelupäivän viikossa itselleni.
-ap-
Hyvinhän tämä sujuu. Ei tee yhtään karkkeja yms herkkuja edes mieli.
Lähtekää nyt muutkin mukaan :)
-ap-
Viikko on mennyt ilman suklaata ja jäätelöä, jess!
T. suklaaholisti
Aloitin 4.7. Jätin pois karkit (suurin kompastuskiveni!) ja suklaan. Samoin sipsit ja limpparit, joita en kyllä muutenkaan koskaan itselleni osta, mutta ennen tuli napsittua niitä toisinaan lapsilta. Pullasiivun tai keksin olen saattanut ottaa kylässä, mutta kotona vältän niitäkin. Tavoitteena laihtua n. 5kg, paino nyt 69kg. Olen näin alkuun kuukauden lakossa ja katson sitten, miltä tuntuu ja jatkanko samalla metodilla. :) Armottomassa "ässähässäkkäsokerikoukussa" olen ollut jo vuosia. Olen aiemminkin ollut pitempiä ajanjaksoja ilman herkkuja, joten eiköhän nytkin onnistune!
Olen huomannut että sokeripitoiset tuotteet aiheuttaa mulle niin paljon kaikenlaista ongelmaa,mutta mun itsekuri on niin huono!!!
Jotain tsemppiä hommaan pitäis saada.
väsymys ruuan ja varsinkin sokeripitoisten tuotteiden jälkeen,ärtymys,pöhnäolo,turvotus,huono iho...
ja painoa olis kiva saada pois 5-8kg.
T.18
Mun pitäis ryhtyä samaan... päivän maksimissaan pystyn olemaan ilman herkkuja, sitten sorrun aina. :/ Minun ei tarvitse painoa pudottaa (en liho koska kompensoin herkkujen syöntiä syömällä vähemmän ruokaa... todella fiksua!) mutta mietin usein mitä hirveyksiä tämä sokerin mässytys aiheuttaa kropalleni nyt ja tulevaisuudessa.
En vaan toistaiseksi ole pystynyt minkäänlaiseen lakkoon. :(
Uskomatonta ap, että olet noin helpolla päässyt! Onnea sinulle! :)
Vatsa ei yhtään turvoksissa. Vaa'alla kävin ja paino oli 64.9kg. Turvotusta siis ollut kilo ainakin. Tästä tämä lähtee :)
Aamupalaksi söin turkkilaista jogurttia+maustamatonta jogurttia ja mustikoita.
-ap-