Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen poika ei enää käy äidin kanssa saunassa

Vierailija
07.08.2012 |

yhtäaikaa? Tarkoitan siis kotona. Esim. uimalassa poika on käynyt miesten puolella ekaluokkalaisesta lähtien, nyt menee neljännelle, on siis 10v.

Kokemuksia muista perheistä haluaisin kuulla. Ilmoittiko poika itse että menee tästä lähtien yksin, isän kanssa vaiko miten?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ottanut puheeksi, mutta saunassa "piilotteli" ja kulki nurkkia myöten. Ehdotin sitten että käyvät jatkossa pikkuveljen kanssa kahdestaan :)

Vierailija
2/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun 10.v ei "ilmoittanut" mitään, lakkasi vaan käymästä.. Kysyn kyllä vieläkin haluaako tulla, mutta ei halua. Käynyt myös uimahallissa poikien puolella 7.v lähtien :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12 v käy vielä mutta ei ole mitään murrosiän merkkejä. Luulen että siinä vaiheessa lakkaa käymästä.

Vierailija
4/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä saunoo koko perhe yhdessä.

Perheessä siis äiti, isä ja neljä poikaa. (vanhin on tuo 19v.)

Vierailija
5/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on saunonut isänsä kanssa jo pari vuotta.

Itse haluan rauhassa saunoa niin parempi kun isä ja poika saunovat keskenään...heittävät liikaa löylyä,räiskivät kylmää vettä ja muutenkin hirveä mesoaminen :0

Vierailija
6/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 14-vuotias käy edelleen meidän kanssa saunassa. Enkä ole edes äiti, vaan äitipuoli. Ei ainakaan vielä ole häpeillyt yhtään, kai hän sitten ilmoittaa kun ei enää halua tulla.

Vierailija
7/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika täyttää syksyllä 14, käy vielä mun kanssa saunassa toisinaan. Meillä mies ja poika tykkää kovista löylyistä, siksi menen itse suosiolla pienempien kanssa erikseen saunaan.

Vierailija
8/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunassa. Isä äiti ja sisko 11 v.

Vierailija
9/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nörtti serkku 22 v. saunoo edelleen VAIN äitin ja isin kanssa tai sitten yksin.Kulkee muutenkin joka paikkaan äitin ja isin kanssa.Vissiin jääny joku napanuora katkaisematta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi