Tyylivinkki: jos sinusta tuntuu, että minihameen alle pitää pukea legginsit, hame on liian lyhyt.
Kommentit (45)
Mulla on tänään lyhyt hame ja leggarit, jos se loukkaa sua katso pois päin. EVVK
on nolo yhdistelmä. Itse tosin tykkään käyttää tunikoita ja leggingsejä, voi olla noloa sekin. En tiedä.
Saadaan vähän kontrastia naisten välille :)
Mulla on tänään lyhyt hame ja leggarit, jos se loukkaa sua katso pois päin. EVVK
on nolo yhdistelmä. Itse tosin tykkään käyttää tunikoita ja leggingsejä, voi olla noloa sekin. En tiedä.
Tunika ja leggarit on minusta kiva yhdistelmä, mut hame ja leggarit ei oikein mahdu mun tajuntaan. En toki halua arvostella muita, ihan sama miten pukeudutte. Itse en pukisi miniä leggareitten kanssa, enkä kyllä ilmankaan, hih!
Tarvitaan tyylittömiä, jotta tyylikkäät erottuvat joukosta.
Polvipituinen hame ja sen alla biker-leggarit (siis eivät näy hameen alta). Mulla on ylipainoa ja jalat hankautuu muuten reisistä toisiaan vasten inhasti.
Suosittelen!
mä käytän usein leggareita ja silti päät kääntyy. Miehet eivät katsos välitä onko legarit tyylikkäät vai ei. Himoitsevat vaan ottaa ne pois.
Eivät he välitä siitä, mikä naisten mielestä on käytännöllistä. Ehkä he katsovat juuri sitä omituista hame-pitkät kalsarit -yhdistelmää.
mä käytän usein leggareita ja silti päät kääntyy. Miehet eivät katsos välitä onko legarit tyylikkäät vai ei. Himoitsevat vaan ottaa ne pois.
Vuittonin laukut on perseestä, siis RUMIA!!!
niin olet mauton.
Legginssit on rumia. Keväästä syksyyn, antakaa sen säären ja reiden näkyä.
Legginssit ruminta ja epäseksikkäintä mitä tiedän.
t.mies
Onko mitään mukavampaa vaatetta ku tunika + legginssit. Käytin koko raskausajan, ja voi että oli mukava olla vaik painoa oli +15 kiloa :D
Nyt on vähän kuuma legginsseille, mut tekis mieli laittaa päälle ku kamalat mustelmaiset, suonikohjuiset jalat on niin inha näyttää julkisesti.
Mutta jos haluaa käyttää leggingsejä, niin tokihan se perse pitää jollain peittää. Tycker jag.
Onko mitään mukavampaa vaatetta ku tunika + legginssit. Käytin koko raskausajan, ja voi että oli mukava olla vaik painoa oli +15 kiloa :D
Nyt on vähän kuuma legginsseille, mut tekis mieli laittaa päälle ku kamalat mustelmaiset, suonikohjuiset jalat on niin inha näyttää julkisesti.
no periaatteessa sanoisin samaa, mutta omalla kohdalla ei kyllä pidä paikkaansa.
Mulle on talven jälkeen hirvee kynnys yhtäkkiä vähentää vaatetusta ja polvipituinen hamekin tuntuu liian lyhyeltä, vaikkei sitä varmasti kenenkään muun mielestä ole. Minaria en voisi kuvitellakaan..
Onko mitään mukavampaa vaatetta ku tunika + legginssit.
Onhan ne reikäiset pieruverkkarit ja turhapuroverkkopaitakin mukavia, mutta ihan saatanan tyylitöntä ja rumaahan tuo on. No, ihan millaisena haluatte näyttäytyä, teillä on oikeus. Turha sitten itkeä, jos miehet ei toista kertaa vilkaise.
Onko mitään mukavampaa vaatetta ku tunika + legginssit.
Onhan ne reikäiset pieruverkkarit ja turhapuroverkkopaitakin mukavia, mutta ihan saatanan tyylitöntä ja rumaahan tuo on. No, ihan millaisena haluatte näyttäytyä, teillä on oikeus. Turha sitten itkeä, jos miehet ei toista kertaa vilkaise.
kuin farkut? 95% on jommat kummat päällä esim yliopistolla? Aika normi arkipukeutumista 20+ naisilla. Ja kyllä ne leggaritytöt miehille kelpais ihan satavarmasti.
Kuten sanoin, olkaa rumasti pukeutuneita jos haluatte.
Yleisestikin voisi pukeutumisesta mainita, että välillä tulee vähän surku, kun näkee ihmisiä, jotka ovat selvästi luovuttaneet.
Jaloissa crocksit, sitten joko collegehousut, verkkarit tai legginssit, yläosana virttynyt t-paita ja/tai tuulitakki tai verkkaritakki.
Mut joskus ovat pakolliset:
- mökillä, kun on kylmä ja itikoita
- jos on suonikohjua tai muuta kosmeettista vikaa koivissa
- jos on liian lihava ja reidet hankaa yhteen
Olen ihan samaa mieltä