Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylivinkki: jos sinusta tuntuu, että minihameen alle pitää pukea legginsit, hame on liian lyhyt.

Vierailija
06.07.2012 |

Älä käytä sitä, hanki pidempi hame.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne miehet ei toista kertaa vilkaise. En ole koskaan ollut kaunis, rumaksikin moitittu ihan suoraan päin näköä monesti. Ja nyt minulla on ihana parisuhde ja perhe, se riittää mainiosti, ei tarvi muiden vilkuilla. Ja onneksi eivät vilkuile, kävisivät kuitenkin vaan taas kertomassa, miten ruma pärstä mulla on. Väitän, että yhdet leggarit jäis siinä konkurssissa huomaamatta. Eli pukeudun, miten haluan.

Miksi muuten naiset aina pukeutuu miesten vilkuilua varten? Tarvitseeko normaali nainen jokapäiväisen viheltelyannoksensa itsetunnon pönkitykseksi ennen kuin voi pitää itsestään?

Toisaalta mun kokemus on se, että naiset pukeutuu noita nirppanokkaisia ja arvostelevia muita naisia varten, koska tuota valitusta ei kestä kuunnella ja kateuden kohteena on kiva olla. Miehet taitaa olla sivuseikka.

Miksei jokainen voisi pukeutua kuten tykkää. Mä en käytä leggareita, mutta mun mielestäni ne on kivemmat hameen kuin paidan/tunikan kanssa.

Vierailija
22/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käytän legginsejä kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotutte sitten te tyylitaiturit paremmin joukosta :)

Vierailija
24/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, olkaa rumasti pukeutuneita jos haluatte.

Yleisestikin voisi pukeutumisesta mainita, että välillä tulee vähän surku, kun näkee ihmisiä, jotka ovat selvästi luovuttaneet.

Jaloissa crocksit, sitten joko collegehousut, verkkarit tai legginssit, yläosana virttynyt t-paita ja/tai tuulitakki tai verkkaritakki.

Mut tuleeks näitä vastaan jossain muualla kuin lähipubin edessä? Niillä varmaan muutenkin elämänhallinta niin tai näin.

Tietty suurin osa voi joskus käydä kaupassa jossain kotoisilla olovaatteilla meikittä, mut tuskin siitä kannattaa pitempiä johtopäätöksiä tehtdä.

Vierailija
25/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jokainen voisi pukeutua kuten tykkää.

Minähän kirjoitinkin, että tietysti jokainen saa pukeutua juuri niinkuin haluaa.

Mutta sitten, kun on pukeutunut rumasti ja tyylitajuttomasti niin ei ole oikeutta valittaa miehen puutetta tai sitä, ettei miellytä toisten silmää. Valintoja ja kukin tekee niinkuin hyväksi näkee.

Ajattelin vain mainita, kun välillä olen törmännyt naisiin, jotka ovat luulleet legginssien olevan ihan tyylikäs ja nätti asuste.

Vierailija
26/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, olkaa rumasti pukeutuneita jos haluatte.

Yleisestikin voisi pukeutumisesta mainita, että välillä tulee vähän surku, kun näkee ihmisiä, jotka ovat selvästi luovuttaneet.

Jaloissa crocksit, sitten joko collegehousut, verkkarit tai legginssit, yläosana virttynyt t-paita ja/tai tuulitakki tai verkkaritakki.

Mut tuleeks näitä vastaan jossain muualla kuin lähipubin edessä? Niillä varmaan muutenkin elämänhallinta niin tai näin.

Tietty suurin osa voi joskus käydä kaupassa jossain kotoisilla olovaatteilla meikittä, mut tuskin siitä kannattaa pitempiä johtopäätöksiä tehtdä.

Vierailija
27/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas av-llä tyyli jorinoita. ;) Minä pidän minihameen kanssa leggareita välillä jos hame lyhyt. Jos on pidempi niin en pidä. Ja on tyylikästä. Tyylikkyys on kuulkaas silmistä kiinni. Ei minusta ole välttämättä tyylikästä 30v ikäisellä minihame muutenkaan. Tai cityshortsit.

Vierailija
28/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olet mauton.

Legginssit on rumia. Keväästä syksyyn, antakaa sen säären ja reiden näkyä.

Legginssit ruminta ja epäseksikkäintä mitä tiedän.

t.mies

Osaatko kuvitella, millaiset sääret sieltä leggareiden alta voisikaan paljastua? Mustelmaiset, selluliittiset jne. Ei siis aina, mutta moni käyttää leggingsejä tällaisista syistä.

Ärsyttää kun miesten asenne on, että vain täydellisiä ja kauniita naisia on olemassa. Me muut emme sitten ilmeisesti ole lainkaan naisia.

Vierailija
29/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunikoiden kanssa caprileggareita. Koska se on helppo, mukava ja siisti asu toimistoon.

Vierailija
30/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä "miehet ei tykkää sellaisista ja sellaisista vaatteista" -jorinoista se yöpaita, jota pidin yhtenä kesänä ja joka oli aivan järkyttävä miesmagneetti. Se oli siis tavallinen lyhythihainen trikooyöpaita, valkoisella pohjalla pieniä sinisiä kukkia ja muutama reikä kainalossa.

Vierailija
31/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi käyttää myös siksi, ettei halua ruskettua (tai palaa), tai ettei palelisi. kesällä ne saattavat tuntua "kesäisemmiltä" kuin sukkahousut, kun niihin voi kuitenkin yhdistää vaikka sandaalit tai kulkea paljain jaloin.

Ja jotenkin omasta mielestäni on ällöttävän näköistä, jos ihmisillä näkyy kauheasti paljasta ihoa. Inhottavaa esimerkiksi istua sellaiselle tuolille, jossa on juuri aiemmin ollut jonkun toisen paljas reisi.

Vierailija
32/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljen pyntättynä pisnikseen koko talven ja jos haluan kulkea mökkimuodissa Mikkelin torilla kuukauden, se on oikeuteni. EIKÖ?

Maalle nyt muutenkaan pukeuduta!

Vierailija
33/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit käy korkeintaan tunikan kanssa, mutta harvaan paikkaan nekin käy. Hameen kanssa aina sukkikset.

Vierailija
34/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat sellaiset paksut trikoiset, niin silloin niitä nyt ei voi oikein käyttää minkään muun kuin sen tunikan kanssa.

Jos ne leggarit on taas sellaiset ohuet, nylonia, sukkahousujen tapaiset niin niiden kanssa on taas käytettävä jotain hametta tai vaikka niitä sortseja (vaikkakin se muoti on järkyttävän näköistä).

Itse käytän polvipituisen hameen kanssa sellaisia sukkahousumaisia leggareita. sääriäni en todellakaan ala esittelemään.

Miten muuten ap? Saako sen minarin kanssa olla sukkahousut jalassa? =D

Vierailija
35/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit ja hame, oli minkä pituinen tahansa, on TODELLA MAUTON YHDISTELMÄ! Itse käytän aina lyhyiden hameiden kanssa sukkiksia, en mitään kiiltäviä tai maksamakkaranvärisiä, vaan mustia, joissa saattaa olla jotain kuviointia. Kengissä aina vähintään 5cm korot. Miehiltä saa siitä yhdistelmästä aina kehuja ;) Joten ei kiinnosta jonkun mamman raivoamiset liian lyhyestä hameesta.

Vierailija
36/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat sellaiset paksut trikoiset, niin silloin niitä nyt ei voi oikein käyttää minkään muun kuin sen tunikan kanssa.

Jos ne leggarit on taas sellaiset ohuet, nylonia, sukkahousujen tapaiset niin niiden kanssa on taas käytettävä jotain hametta tai vaikka niitä sortseja (vaikkakin se muoti on järkyttävän näköistä).

Itse käytän polvipituisen hameen kanssa sellaisia sukkahousumaisia leggareita. sääriäni en todellakaan ala esittelemään.

Kuka sanoo, ettei voi?

Vierailija
37/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit ja hame, oli minkä pituinen tahansa, on TODELLA MAUTON YHDISTELMÄ! Itse käytän aina lyhyiden hameiden kanssa sukkiksia, en mitään kiiltäviä tai maksamakkaranvärisiä, vaan mustia, joissa saattaa olla jotain kuviointia. Kengissä aina vähintään 5cm korot. Miehiltä saa siitä yhdistelmästä aina kehuja ;) Joten ei kiinnosta jonkun mamman raivoamiset liian lyhyestä hameesta.

Terv. siihen trikooyöpaitaan pukeutunut

Vierailija
38/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en käytä niitä minkään kanssa. Onneksi ei ole rumat jalat eikä himoa käyttää liian lyhyitä hameita tai tunikoita. Mutta käyttäkää te muut vaan ihan vapaasti, jos siltä tuntuu.

Vierailija
39/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo, ettei voi?

Huonot sanavalinnat, mutta täällähän toki takerrutaan lillukanvarsiin muutenkin. (huomasitko muuten että en käytännössä ole leggareita vastaan? et tietenkään, koska takerrut vain pikkuseikkoihin)

No, sellainen 80-luvun jumppalook on kai nyt muotia joten kai niiden trikooleggareiden kanssa joku saattaa napapaidankin laittaa, tai muun tiukan paidan, mutta se näyttä hassulta. En oikeasti tunne kovin montaa ihmistä joille sopisi pillimallin housut/leggarit ja jokin tiukka paita siihen päälle. Makkarankuoriefektiä parhaimmillaan. Eikä sellainen kyllä näytä hyvältä laihankaan päällä.

Vierailija
40/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääreni ovat arpiset, en halua käyttää kesällä sukkia tai sukkahousuja.

Ja nyt on kesä!

Rikoo on riskillä ruma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän