Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylivinkki: jos sinusta tuntuu, että minihameen alle pitää pukea legginsit, hame on liian lyhyt.

Vierailija
06.07.2012 |

Älä käytä sitä, hanki pidempi hame.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat sellaiset paksut trikoiset, niin silloin niitä nyt ei voi oikein käyttää minkään muun kuin sen tunikan kanssa.

Jos ne leggarit on taas sellaiset ohuet, nylonia, sukkahousujen tapaiset niin niiden kanssa on taas käytettävä jotain hametta tai vaikka niitä sortseja (vaikkakin se muoti on järkyttävän näköistä).

Itse käytän polvipituisen hameen kanssa sellaisia sukkahousumaisia leggareita. sääriäni en todellakaan ala esittelemään.

Miten muuten ap? Saako sen minarin kanssa olla sukkahousut jalassa? =D

Kuka sanoo, ettei voi?

Huonot sanavalinnat, mutta täällähän toki takerrutaan lillukanvarsiin muutenkin. (huomasitko muuten että en käytännössä ole leggareita vastaan? et tietenkään, koska takerrut vain pikkuseikkoihin)

No, sellainen 80-luvun jumppalook on kai nyt muotia joten kai niiden trikooleggareiden kanssa joku saattaa napapaidankin laittaa, tai muun tiukan paidan, mutta se näyttä hassulta. En oikeasti tunne kovin montaa ihmistä joille sopisi pillimallin housut/leggarit ja jokin tiukka paita siihen päälle. Makkarankuoriefektiä parhaimmillaan. Eikä sellainen kyllä näytä hyvältä laihankaan päällä.

kommentoin, että mua ärsyttää pukeutumisessa nämä sanavalinnat "ehdottomasti ei saa", "jonkun kanssa puetaan ehdottomasti jotain", "ei voi käyttää sitä ja sitä yhdessä".

Vierailija
42/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen en ole koskaan ajatellut, mitä miehet minun pukeutumisestani ajattelevat. Olen ollut varsin ujo nuorempana ja nykyään ei enää kiinnosta muu kuin oma mukavuus. Miehiä minulla on silti ollut ihan riittävästi. Luulen että heitä on viehättänyt enemmän joku muu kuin pukeutumistyylini. Tai sitten olen viehättävä vaikka säkissä, kuten nykyinen miesystäväni kauniisti sanoo :) Itse asiassa itsekään en kiinnitä miesten pukeutumiseen suurempaa huomiota, kunhan on siisti, puhdas ja jossain määrin kuluvalta vuosikymmeneltä. Ja joo, kuten aiemmin tuossa mainitsin niin käytän leggingsejä ja tunikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä. Tosin helsinkiläisenä olen tottunut näkemään jos jonkinlaista vastaantulijaa, ja kyllähän huonosti pukeutujat pistävät eniten silmään. Itse pidä huolitellusta ulkonäöstä (en tosin pahemmin arkisin meikkaa), mutta siistit vaatteet kyllä tekee vaikutuksen kaupungilla.

Vierailija
44/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein puolihame ja legginssit. Ja tulee olemaan. Joka siitä saa herneen nenään, on ihan hänen oma ongelmansa. Olen aivan tarpeeksi tyylikäs omalla tyylilläni, jos joku "tyylivinkkaaja" on sitä mieltä että ei ole ok, niin ihan sama mulle. En muutenkaan käsitä, miten joku voi ruveta pätemään tällaisilla asioilla, jokaisella olkoon oma, persoonallinen tyylinsä. Jos ei sitä ole, niin sittenhän on tietenkin kiva et on joku jonka mielipiteitä matkia.

Vierailija
45/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten jos ei miellytä kaikkien silmää? Mun mielestäni leggarit on nätit, vaikka en itse sellaisia käytäkään. Ja väitän, että puolet on ton sun tyylisääntös kanssa samaa mieltä ja puolet täysin eri mieltä, joten et voi koskaan miellyttää kuin toisia puolia niistä. Eli sinäkään et miellytä sitä toista puolikasta ihmismassasta.

Mutta arvaa mitä, on myös kaltaisiani, jotka eivät näe vaivaa muiden pukeutumisista, ja jotka iloisesti tulevat toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Sitä paitsi se, mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän